AndroidHealthClinic

Trainen voor sterksteman in zuid Holland

Maar heeft iemand van jullie al een pm naar JP gestuurd? Want het is nogal gemakzuchtig om te zeggen dat je vind dat iemand hier maar een berichtje achter moet laten om jullie te informeren terwijl je er zelf ook achteraan kunt gaan. Vergeet niet dat hij in zijn voorbereiding zit (en daardoor misschien wel wat andere dingen aan zijn hoofd heeft) en jullie niet.

Maar dat is alleen mijn rechtlijnige manier van denken maar hoor.......

+1.

En ik begrijp dat jullie ook in de bosjes plassen en dat soort dingen! :eek:
Dus ik kan me voorstellen dat de prio's nu iets anders liggen! :D

@viking: Je moet het ook niet zien als een aanval. Ik heb het idee dat jij dat wel doet.

Ik ga er nu zelf niet achteraan, omdat ik al ergens anders ga trainen. Ik heb dus idd nog geen PM gestuurd, en ga dat nu dus ook niet doen. Dat doe ik over 2 weken wel 's, als er dan nog niks bekend is.
En dat al die gasten in voorbereiding zijn, snappen wij ook heus wel, daar hoor je ook niemand iets over zeggen. Niks dan respect daarvoor.

Ja ik heb al 2 PM´s gestuurd.....
Chille actie actie!
Ik wil me homegym opgaan zetten in de buurt (heeft niks met SM te maken maargoed).

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb o pdit moment idd wat andere dingen aan mn hoofd en ben niet zo heel vaak hier. Ik zelf heb volgens mij in de laatste 4 weken 1x in Voorschoten getraind. Ik heb zelf in Ridderkerk en bij Jarno getraind. Ik weet dus ook nog niet precies wat de bedoeling van alles is en hoe het gaat lopen. Alles staat voorlopig even op "hold". Ik moet eerst maar is goed met de andere jongens en de huisbaas praten over hoe of wat. Weet wel dat een deel van het probleem de andere kamer is waar de stenen nu liggen. Die kamer is al verhuurd aan iemand anders. Ook is de vloer daat alweer stuk door de stenen. Wat ik ook weet is dat de huisbaas niet blij is met allemaal onbekende gezichten. Wat ik eruit op maak wil die in ieder geval dat als er getraind word dat ik of Kees aanwezig zijn. Inverband met andere trainingen, werk en prive zaakjes heb ik op het moment weinig tijd en motivatie om dit coordineren. Maar word vervolgd....

Ik heb o pdit moment idd wat andere dingen aan mn hoofd en ben niet zo heel vaak hier. Ik zelf heb volgens mij in de laatste 4 weken 1x in Voorschoten getraind. Ik heb zelf in Ridderkerk en bij Jarno getraind. Ik weet dus ook nog niet precies wat de bedoeling van alles is en hoe het gaat lopen. Alles staat voorlopig even op "hold". Ik moet eerst maar is goed met de andere jongens en de huisbaas praten over hoe of wat. Weet wel dat een deel van het probleem de andere kamer is waar de stenen nu liggen. Die kamer is al verhuurd aan iemand anders. Ook is de vloer daat alweer stuk door de stenen. Wat ik ook weet is dat de huisbaas niet blij is met allemaal onbekende gezichten. Wat ik eruit op maak wil die in ieder geval dat als er getraind word dat ik of Kees aanwezig zijn. Inverband met andere trainingen, werk en prive zaakjes heb ik op het moment weinig tijd en motivatie om dit coordineren. Maar word vervolgd....

Kijk hier hebben we wat aan...ook al is het niet positief voor ons, is het wel helder.

@jaco de enige reden dat ik geen pm naar JP heb gestuurd, is omdat ik had gezien in jp zijn profiel dat hij online is geweest en het enige gedeelte waar hij komt op dit forum is het powerlift/ strongmen gedeelte ...

@viking: Je moet het ook niet zien als een aanval. Ik heb het idee dat jij dat wel doet.

Ik ga er nu zelf niet achteraan, omdat ik al ergens anders ga trainen. Ik heb dus idd nog geen PM gestuurd, en ga dat nu dus ook niet doen. Dat doe ik over 2 weken wel 's, als er dan nog niks bekend is.
En dat al die gasten in voorbereiding zijn, snappen wij ook heus wel, daar hoor je ook niemand iets over zeggen. Niks dan respect daarvoor.

Nee, ik zie het zeker niet als een aanval maar ik heb in de loop der tijd geleerd dat als je dingen wilt weten of wilt bereiken dat je gewoon het beste zelf actie kunt ondernemen (in dit geval dus het sturen van een pm) in plaats van een afwachtende houding aan te nemen.

joh lekker optyfe met die gasten die gewoon voor de lol daar trainen.
ze maken alles naar de klote het is jullie eigenschuld dat jullie
niet meer mogen trainen in voorschoten. nu trainen gewoon de jongens
die er van begin af aan trainden en die serieus er mee bezig zijn.

Je zou je ook iets genuanceerd uit kunnen drukken. Ik snap je punt wel, maar ik train daar niet 'zomaar voor de lol'. Buiten dat hebben we 1 keer iets gesloopt (sleeve van een halter, kan gebeuren), maar die hebben we ook weer gemaakt, tnx to Chewie.

Ik ben er wel degelijk serieus mee bezig, en ik weet dat voor de meesten ook zo is. (iig wel voor Gijs en Chewie etc) Anders zou ik nu ook niet ergens anders gaan trainen. Ik wil nou éénmaal serieus hier in verder, en op hoger niveau wedstrijden mee gaan draaien.

Ik ben blij dat niet iedereen er zo zwart-wit over denkt als jij, want dan zou de sport niet ver komen. Als we met z'n allen willen dat deze sport serieus genomen wordt, dan moeten we daar ook aan willen werken.

Begrijpelijk JP.. We horen wel hoe het verder loopt.. iig veel succes 12 juli!

Nee, ik zie het zeker niet als een aanval maar ik heb in de loop der tijd geleerd dat als je dingen wilt weten of wilt bereiken dat je gewoon het beste zelf actie kunt ondernemen (in dit geval dus het sturen van een pm) in plaats van een afwachtende houding aan te nemen.

Zo leek het wel Jacco. Ik ben het hierin ook wel met je eens. En ik heb ook zelf actie ondernomen, alleen op een andere manier. Ik ben dus (tijdelijk?) ergens anders onderdelen gaan trainen, omdat het in voorschoten toch even stil ligt. Ik kan wel continu JP gaan lastig vallen hiermee, maar die kan er zo 1,2,3 toch niets aan veranderen. (no hard feelings overigens jacco :kiss: ;) )

Zo leek het wel Jacco. Ik ben het hierin ook wel met je eens. En ik heb ook zelf actie ondernomen, alleen op een andere manier. Ik ben dus (tijdelijk?) ergens anders onderdelen gaan trainen, omdat het in voorschoten toch even stil ligt. Ik kan wel continu JP gaan lastig vallen hiermee, maar die kan er zo 1,2,3 toch niets aan veranderen. (no hard feelings overigens jacco :kiss: ;) )

:aai::D

(last van roidrage? ;) )

Ik weet het niet hoor maar je moet volgens mij wel lol hebben in de sport, anders hou je het niet echt lang vol. Dus daar is opzich niks mis mee, als je maar wel serieus en geconcentreerd bezig ben.
En idd als er iets kapot gaat, probeer het of zelf te repareren of geef het aan en betaal ene deel mee met de reparatie. Ik had toevallig een sleeve over dus dat was geen probleem. Maar een sleeve die breekt op een deadlift (filmpjes mag je zelf bekijken en er is niet gegooit met het halter)is gewoon materiaal wat faalt en niemands schuld.
Die groene log is 2x gedropt van hoogte, kan gebeuren als je hem overhead "kwijt raakt" en die stones worden van het platform gedropt op 2 banden, zoals ons is gezegd en dat de vloer dan als nog kapot gaat..tja shit happens. BLijkbaar hebben we nooit in de nieuwe "stone ruimte" mogen trainen, omdat dat niet aan de groep verhuurt was.

Maar goed...tis nu gewoon een klote situatie, maar met de attitude waar jij het topic nu mee binnen komt zeilen, weet je zeker dat de strongmen sport over 10jr geen kloot gegroeit is.

DE vooruitzichten voor Voorschoten zijn inderdaad niet gunstig zo te horen. N.a.v. JP's idee voor het opzetten van een vereniging ben ik zelf vrij actief in het Westland aan het rondkijken of ik ergens een ruimte kan huren. Ik wil dit op eigen kosten gaan doen. Probleem is dat ik toch een ruimte van ongeveer 200 m2 nodig heb op de begane grond en ook met de mogelijkheid om voor (buiten) de ruimte iets te kunnen doen (yoke race, timberwalk, wheelflip bijv.). Binnen in de ruimte wil ik diverse trainingstoestellen neerzetten zodat er ook gewoon getraind kan worden. Een soort van hardcore gym dus met mogelijkheid voor powerlifting en strongman training. Omdat ik dit wil opzetten als 'nevenactiviteit', mag het dus niet al te veel kosten. Voor de huur van een ruimte heb ik ongeveer 500 euro over. Maar daar kun je niet makkelijk een ruimte voor vinden. Laten we het anders zeggen, in principe vindt je zo'n ruimte niet voor dat geld, tenzij je bevriende connecties hebt die je helpen, bijvoorbeeld een bedrijf die een gedeelte wil verhuren voor 'weinig' of een wat oudere afgedankte loods of zo. We zullen waarschijnlijk toch volgend jaar moeten vertrekken uit Voorschoten dus de tijd dringt!

DE vooruitzichten voor Voorschoten zijn inderdaad niet gunstig zo te horen. N.a.v. JP's idee voor het opzetten van een vereniging ben ik zelf vrij actief in het Westland aan het rondkijken of ik ergens een ruimte kan huren. Ik wil dit op eigen kosten gaan doen. Probleem is dat ik toch een ruimte van ongeveer 200 m2 nodig heb op de begane grond en ook met de mogelijkheid om voor (buiten) de ruimte iets te kunnen doen (yoke race, timberwalk, wheelflip bijv.). Binnen in de ruimte wil ik diverse trainingstoestellen neerzetten zodat er ook gewoon getraind kan worden. Een soort van hardcore gym dus met mogelijkheid voor powerlifting en strongman training. Omdat ik dit wil opzetten als 'nevenactiviteit', mag het dus niet al te veel kosten. Voor de huur van een ruimte heb ik ongeveer 500 euro over. Maar daar kun je niet makkelijk een ruimte voor vinden. Laten we het anders zeggen, in principe vindt je zo'n ruimte niet voor dat geld, tenzij je bevriende connecties hebt die je helpen, bijvoorbeeld een bedrijf die een gedeelte wil verhuren voor 'weinig' of een wat oudere afgedankte loods of zo. We zullen waarschijnlijk toch volgend jaar moeten vertrekken uit Voorschoten dus de tijd dringt!

Maw tips zijn welkom? ;) Ik zal mijn ogen en oren openhouden!

@Die ongenuanceerde knurft hierboven ergens, get a life bro. :rolleyes:

@JP Succes 12 juli! Ik probeer als supporter aanwezig te zijn!

At Jan: Als het redelijk in de buurt is, heb je in iedergeval 1 lid :D

Veele voelen zich geroepen maar weinig zijn er uitverkoren BEGRIJP DAT GOED

Deze tekst en jouw leeftijd???

Zorg eerst maar eens dat je een paar jaar traint

*hier stond een stuk miscommunicatie*

Het is natuurlijk super dat we regelmatig in Voorschoten konden trainen. Ik heb het daar erg naar mijn zin gehad en veel geleerd. Nogmaals bedankt daarvoor!

Het klinkt ook heel goed dat er nog meer mensen bezig zijn met het opzetten van trainlokaties, verspreid door heel Nederland.
De initiatief van JP door anderen te komen laten trainen heeft andere mensen aan het denken gezet, waardoor de sport op den duur meer bekendheid zal krijgen. Niet te vergeten het aandeel van Jan met o.a. zijn site en de artikelen die regelmatig in de sportbladen verschijnen. :thumbs:

Er is genoeg geklaagd in dit topic, laten we elkaar nu maar gewoon helpen om deze sport een duwtje in de goede richting te geven. De een doet dit door materiaal of ruimte beschikbaar te stellen, de ander door mensen te motiveren voor de sport etc etc.

Laatst bewerkt:
De tekst was zijn eigen slogan ook de toevoeging.
Deze kreet mocht/werd bij ons alleen door de oude garde gebruikt
Waaronder de "vergete sterke man " in deze sectie

Iedereen moet trainen op zijn manier
Wou alleen aangeven dat zijne eigen slogan en leeftijd een beetje contra was

Voor de rest sorry wou je niet boos maken of de topic verstoren.

Laatst bewerkt:

rustig aan he, ouwe kattuker! haha

Oké, dan heb ik dat verkeerd begrepen of over het hoofd gezien want ik heb namelijk 'handtekeningen' uitstaan haha. Dacht namelijk dat het een uitspraak van jou was tegen iemand anders. Ik was ook niet boos ofzo hoor :) Mijn excuses als je je aangevallen voelde.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven