AndroidHealthClinic

Trainen voor sterksteman in zuid Holland

MAg ik vragen waarom niet meer? Is het doordat de huisbaas niemand zonder begeleiding daar wilt hebben of is het omdat jullie ons niet meer vertrouwen of...?
Ik vraag dit niet om tegen de huidige situatie in te gaan, maar wil graag weten waar het probleem precies ligt. Dus wat is er gezegd door de eigenaar en wat vinden de andere van onze noob aanwezigheid?

En wat wordt je er wijzer van als die vragen beantwoord worden dan?
Het verandert toch niets aan het feit dat het voortaan anders zal gaan.
Wees blij dat er sowieso nog getraind kan worden al is het met wat andere regels want de huisbaas had ook gewoon de stekker er direct uit kunnen trekken.

En wat wordt je er wijzer van als die vragen beantwoord worden dan?
Het verandert toch niets aan het feit dat het voortaan anders zal gaan.
Wees blij dat er sowieso nog getraind kan worden al is het met wat andere regels want de huisbaas had ook gewoon de stekker er direct uit kunnen trekken.

Nou als er geklaagd is ivm geluidsoverlast of het gepis in de bosjes kan je er wat aan veranderen. Als er geklaagd is door de andere ivm slecht trainen of iets kan je het veranderen...
En ti niet verboden om te vragen waarom?
Nogmaals het feit is er en daar kan ik meeleven, wil alleen weten dat wanneer mensen zich storen aan mij, op wat voor manier dan ook, wat de redenen zijn..zodat ik er iets mee kan doen.

en:
Jongens er gaan wat dingen veranderen in Voorschoten. Ik en Cees hebben een heleboel gezeik met de huisbaas. Ik ga er later wel op in waarover precies maar als er zo door gegaan word moeten we weg daar. Ik vind het zelf ook een beetje kinderachtig maar vanaf nu af aan wil ik dat iedereen het even aan mij meld als ie gaat trainen. Een van de klachten was namelijk dat er teveel mensen kwamen trainen die de huisbaas niet kende en dat ie het overzicht kwijt was.

Laatst bewerkt:
Nogmaals het feit is er en daar kan ik meeleven, wil alleen weten dat wanneer mensen zich storen aan mij, op wat voor manier dan ook, wat de redenen zijn..zodat ik er iets mee kan doen.

ik denk niet dat je het zo persoonlijk moet opvatten man

Kom op Kauwie....net alsof je nog niet wist dat we je allemaal een vervelende galbak vinden. :rolleyes:

J/K :roflol: Tuurlijk, vragen mag maar ik denk dat je er in dit geval niet veel mee op kan lossen. Ik denk dat de huisbaas gewoon een beetje geschrokken is van het grote aantal jongens wat er ineens rondloopt want het zijn er nu 4 a 5 keer zoveel als waar we mee begonnen en dat had hij nooit verwacht (misschien had hij dan vantevoren al meer huur gaan vragen).
Moet je eens kijken wat een auto's en mensen daar op een drukke zaterdagmiddag op het terrein zijn.

Edit: Wat Starter zegt! Ik merkte al eerder dat een aantal mensen het bijna persoonlijk opvatten.

naja voel me niet persoonlijk aangevallen, maar bedoel als het een groepsprobleem is...zouden we bv de huisbaas is aan iedereen kunnen voorstellen...en ik zou best 20euro de maand willen meebetalen, als ik zelf ook een sleutel krijg..etc...

Tja, het is even niet anders. Wel jammer, maar laten we hopen dat we misschien volgend jaar ergens een goede locatie vinden om te kunnen trainen en te blijven oefenen op onderdelen!!

Is er nog een training dit weekend? Niet voor mij overigens maar voor de andere luitjes?
en als het even kan answer me :P (of niet..)

• Topic Starter Topic Starter
Ik zelf denk ik niet. Maar weet morgen iets meer.

En aankomend weekend?

Ik weet niet of het nog is, maar ik kom sowieso niet.. Ik ga bij Jimmy trainen dit weekend.

Hopelijk wel binnenkort weer?

Vraagje:
Kun je voor een training gewoon op geven?
Kost dat? en wat train jullie dan zoal
Heb zelf jaren geleden ooit eens meegedaan met de sterkst man van zuidholland
Lijk me leuk om te kijken wat ik nu nog kan

Vraagje:
Kun je voor een training gewoon op geven?
Kost dat? en wat train jullie dan zoal
Heb zelf jaren geleden ooit eens meegedaan met de sterkst man van zuidholland
Lijk me leuk om te kijken wat ik nu nog kan

Even een pm sturen naar Ironsport (JP Neuteboom) om aan te geven dat je wilt trainen.
Normaal wordt er een bijdrage van 5 euro gevraagd per training en in principe kun je vrijwel alle onderdelen trainen (atlas stones, logpress, farmer's walk, deadlift, conan's wheel, wheelflip, vikingpress etc.).

Trainingen vinden over het algemeen op zatermiddag plaats.

Naja tis al een paar weken niet doorgegaan (zonder vermelding hier)..dus succes :P

Nou ik zal het in de gaten houden
Dan kom ik eens kijken
Zullen we zien wat Opa er nog van kan

Die gasten zijn nu aan het voorbereiden voor de Nederlandse en misschien willen ze dat wel in alle rust doen.....

'T zal best Jacco. Je kent me toch als een rustige vent die nooit moelijk doet maar JP mag best even gewoon antwoord geven. Er zijn jongens die elke week hun training om de sterkste man training plannen. Is het mogelijk dan is het relaxed, is het niet mogelijk dan is het gewoon jammer. Verder no hard feelings naar JP. Iedereen weet dan waar hij of zij aan toe is.

Ik maak meteen even bekend dat er binnenkort ook in Baarn sterkste man trainingen zullen plaats vinden. Nog lang niet alle onderdelen zijn mogelijk maar ik hoop toch wat te kunnen gaan opzetten in niet al te lange tijd.

Nu aanwezig is:
Yoke
Farmers
Deadlift en blokken
Squatrek
Bench
Mijn broertje loopt stage bij Profile en probeert nu een tire van "350" te regelen.
Een Axle moet ook niet al te moeilijk zijn.

Lastiger maar wat ik in de toekomst graag wil hebben zijn stones (mss Locust??) en boom.

Ik zal dan een vergelijkbaar topic aanmaken en mensen kunnen dan zien welke onderdelen en tijden. O ja is dan gratis en het is in Baarn (omgeving Amersfoort Hilversum;)

Laters!

Eens met Gijs.. ik vind het ook geen groot probleem als er geen training mogelijk is, maar het zou wel iets prettiger zijn als we dat dan weten.

Er zal vast een reden voor zijn hoor, ongetwijfeld, verder ook geen hard feelings ofzo. We zullen het nog wel horen :)

@gijs: Ik kom sowieso een keer naar Baarn tzt ;)

Die gasten zijn nu aan het voorbereiden voor de Nederlandse en misschien willen ze dat wel in alle rust doen.....

Ja ik weet dat 12juli het kampioenschap er is, maar ff een berichtje hier achter laten over hoe en wat is wel relax. Zolang wij ook maar weten hoe of wat...Verder wat Gijs zegt...Tis erg relax als het mag van hun en als het kan jammer, maar geef het aub duidelijk door...Zodat ook wij onze weekenden door kunnen plannen ipv te moeten zeggen misschien hebben we training(want ja dat is belangrijk voor ons :P ).Als de bedoeling is er een vereniging uiteindelijk van te maken, zul je toch ook helder moeten communiceren.

Naja better luck next time. En gasten succes 12juli!

@ Gijs:
Als het mogelijk is zal ik tzt ook eens langs komen om met de beeschten van DBB te trainen :)

Maar heeft iemand van jullie al een pm naar JP gestuurd? Want het is nogal gemakzuchtig om te zeggen dat je vind dat iemand hier maar een berichtje achter moet laten om jullie te informeren terwijl je er zelf ook achteraan kunt gaan. Vergeet niet dat hij in zijn voorbereiding zit (en daardoor misschien wel wat andere dingen aan zijn hoofd heeft) en jullie niet.

Maar dat is alleen mijn rechtlijnige manier van denken maar hoor.......

Terug
Naar boven