Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is nog maar afwachten of er wel een training is want JP en Fouad trainen in Vroomshoop zaterdag. Dat vertelde Fouad vanavond.

Gijs jaco gaat met john en co in maasdijk ofzo hg-en
Denk dat het niet doorgaat...

Ga jij je mond maar even met zeep spoelen, ome Gijs![]()
Godv.........
k*tzooi! En nog wat termen die in me opkomen. Mss dan maar naar Almere.

Srry voor de late reactie jongens maar zoals het er nu naar uitziet zijn er voorlopig even geen trainen meer zonder dat ik zelf erbij ben voor de mensen zonder sleutel. Dus ik ga niet meer de deur opengooien en dan zelf weg. Ik vind het ook jammer dat het niet meer kan maar als er zo door gegaan word dan kan er straks door niemand meer getraind worden en moeten we daar weg. Ik denk niet dat het zo is dat er helemaal niet meer getraind kan worden maar vooralsnog doen we even rustig aan.
gr, JP.
Ik hoop ook ten zeerste dat er een mooie andere locatie gevonden kan worden voor volgend jaar en dat dan iedereen die geinteresseerd was in een vereniging dit ook waar maakt. Samen staan we dan sterk. (en hopelijk word ik dat dan ook
)
Srry voor de late reactie jongens maar zoals het er nu naar uitziet zijn er voorlopig even geen trainen meer zonder dat ik zelf erbij ben voor de mensen zonder sleutel. Dus ik ga niet meer de deur opengooien en dan zelf weg. Ik vind het ook jammer dat het niet meer kan maar als er zo door gegaan word dan kan er straks door niemand meer getraind worden en moeten we daar weg. Ik denk niet dat het zo is dat er helemaal niet meer getraind kan worden maar vooralsnog doen we even rustig aan.
gr, JP.