XXL Nutrition

Trainen voor sterksteman in zuid Holland

Ja ik wil ook komen.. alleen ben ik bang dat er geen bussen rijden :(

ik heb alleen hetzelfde prob als matthieu
geen bus vervoer...
Is er een mogelijkheid dat iemand ons oppikt bij leiden CS? (en ons er ook weer afzet)

Zou idd heel erg fijn zijn.. Paar euri benzinekosten vind ik ook geen probleem

Het is nog maar afwachten of er wel een training is want JP en Fouad trainen in Vroomshoop zaterdag. Dat vertelde Fouad vanavond.

Ik zit te wachten op nieuws?? Ik heb geen zin 200 km voor niks te rijden.
Wel of geen training? Jacco jij hebt toch ook de sleutel, kun je en mag je openen?

Tijd?

O ja, Matthieu en George ik kan jullie natuurlijk wel oppikken en wegbrengen.

No probs.

Gijs jaco gaat met john en co in maasdijk ofzo hg-en
Denk dat het niet doorgaat...

Jullie zijn ook welkom hoor.

Ga jij je mond maar even met zeep spoelen, ome Gijs ;)

• Topic Starter Topic Starter
Srry voor de late reactie jongens maar zoals het er nu naar uitziet zijn er voorlopig even geen trainen meer zonder dat ik zelf erbij ben voor de mensen zonder sleutel. Dus ik ga niet meer de deur opengooien en dan zelf weg. Ik vind het ook jammer dat het niet meer kan maar als er zo door gegaan word dan kan er straks door niemand meer getraind worden en moeten we daar weg. Ik denk niet dat het zo is dat er helemaal niet meer getraind kan worden maar vooralsnog doen we even rustig aan.

gr, JP.

das jammer, maar het is niet anders, als je daar weggetrapt word dan zou dat ook verdomde zonde zijn

Srry voor de late reactie jongens maar zoals het er nu naar uitziet zijn er voorlopig even geen trainen meer zonder dat ik zelf erbij ben voor de mensen zonder sleutel. Dus ik ga niet meer de deur opengooien en dan zelf weg. Ik vind het ook jammer dat het niet meer kan maar als er zo door gegaan word dan kan er straks door niemand meer getraind worden en moeten we daar weg. Ik denk niet dat het zo is dat er helemaal niet meer getraind kan worden maar vooralsnog doen we even rustig aan.

gr, JP.

We moeten er het beste van maken ;) Ik hoop ook ten zeerste dat er een mooie andere locatie gevonden kan worden voor volgend jaar en dat dan iedereen die geinteresseerd was in een vereniging dit ook waar maakt. Samen staan we dan sterk. (en hopelijk word ik dat dan ook :cool: )

Hopelijk ga je over 2 weken weer wel zelf trainen ;)

gr, JP.

MAg ik vragen waarom niet meer? Is het doordat de huisbaas niemand zonder begeleiding daar wilt hebben of is het omdat jullie ons niet meer vertrouwen of...?
Ik vraag dit niet om tegen de huidige situatie in te gaan, maar wil graag weten waar het probleem precies ligt. Dus wat is er gezegd door de eigenaar en wat vinden de andere van onze noob aanwezigheid?

Terug
Naar boven