Fitness Seller

Trainen voor sterksteman in zuid Holland

Ik wil nog niet opgegeten worden :(

Oke nice!
Begin ff een logje ofzo, kunnen we ook kijken hoe je traint en je vooruitgang bijhouden.

ik kom net van de gym...ik zal straks is ff kijken hoe dat moet enzo...een log bijhouden.

Ik ben wel sinds 3 maart begonnen met een westside schema, maar na de training in Voorschoten heb ik griep gekregen en heb meer dan een week niet kunnen trainen.
Ik heb dus nog maar 7 trainingen ofzo gehad, maar ik hou alles wel bij in een word document.

Enig ervaring met Westside?

Matthieu, ga jij morgen nog wat filmpjes maken?

Ik neem m'n camera wel mee Jan. Dus het is wel de bedoeling. Als het droog is en jij wil die yoke proberen, moeten we die uiteraard even filmen.

Heb me cam ook weer bij me :)

Zo was weer relax gasten! MAthieu niet meer raar gaan doen he ;)
Bij die RT ownde ik iedereen *lol* :D

haha ja, sick ****... het leuke was ook nog dat jij die 85 staande op een verhoging had, en de rest em vanaf de grond deed.. oftewel jou rom was een pak meer

twas geweldig dit, echt zin in volgende keer!

Ik zal niet meer raar doen kerel ;)

Wat een bizarre flip..

Hier ook maar even:

Speciaal geen muziek onder gezet.. Kijk en luister en je weet waarom ;) Er zijn verder geen deuren gesneuveld.

Fouad is een beest

De andere filmpjes komen later

Dat zijn:
- Yoke van ironsport
- 115kg log van chewie
- 90kg log van John87

Ook wil ik nog een mooie compilatie maken.

• Topic Starter Topic Starter
Door het toch wel "succes" en animo van de trainingen op zaterdag denk ik dat het goed is als er toch een vereniging gaat komen. "Samen staan we namelijk sterk". Ideen zijn welkom!

JP>.

ps die fimpjes zijn cool.

Door het toch wel "succes" en animo van de trainingen op zaterdag denk ik dat het goed is als er toch een vereniging gaat komen. "Samen staan we namelijk sterk". Ideen zijn welkom!

JP>.

Ik denk ook dat het een goed idee zou zijn als je kijkt naar de opkomst van vandaag JP.

Ja de opkomst was zeker goed.. Ook een aantal gezichten (waaronder ik) die al een paar keer zijn geweest. Geen ééndagsvliegen dus.

Ik denk zeker dat een vereniging geen gek idee is. Het zou mooi zijn als iemand die hier wat ervaring meer heeft hier kan begeleiden.

Helemaal mee eens.

Vereniging lijkt me ook een goed plan!
Wat is jou idee hierbij JP?

Shirts maken met logo en naam?
Wedstrijden doen (voor de beginners)?
Ander matriaal/Berenseyn opknappen?

Ik zie het als volgt:

- Vereniging met contributie.
- Als vereniging is het makkelijker uitkijken naar een nieuwe locatie en ben je sneller ergens welkom. (Beresteyn is tot 2009?)
- T-shirts? andere gezamelijke inkopen evt.
- Uitbreiding materiaal is makkelijker te doen.

Wel denk ik dat het dan voor de mensen die er trainen iets duurder uit kan pakken, omdat een andere locatie toch al snel duurder is dan de huidige.

Wat Willy zegt: Wedstrijden organiseren in de naam van een vereniging is ook wat makkelijker.

Terug
Naar boven