- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij serieuze archer hebt het schijnbaar niet door wanneer topicvolgers onder elkaar aan het trollen zijn. Zo makkelijk om je op de kast te krijgen door over archen te beginnen. Bij voorbaat weet je toch al dat je in deze sectie daar serieus wat reacties op gaat krijgen. Vloeken in de kerk!![]()

Ik merk het. Was het zo lastig mijn felicitaties te accepteren?
Leuk om te lezen, eigenlijk info die iedereen moet weten maar je hebt het mooi verteld.
Als je nog ideeën nodig hebt voor volgende artikelen, ik zou graag willen weten wat jouw kijk is om die stijgende lijn vol te houden, hoe je dus vastlopen en plateau's vermijdt![]()
Leuk om te lezen, eigenlijk info die iedereen moet weten maar je hebt het mooi verteld.
Als je nog ideeën nodig hebt voor volgende artikelen, ik zou graag willen weten wat jouw kijk is om die stijgende lijn vol te houden, hoe je dus vastlopen en plateau's vermijdt![]()
je hebt 2 opties:
-meer eten (ook wel de pleurklaat methode)
-gewoon even de lift resetten en weer opnieuw opbouwen (10-20% vanaf)
Ik heb het in het stukje al kort over resetten inderdaad, zoals meaantje zegt.
Het hangt er eigenlijk vooral van af of je wel of niet wedstrijden doet, en zo ja, met welke frequentie je dan wedstrijden doet. Want als je wedstrijden doet is het vrij simpel: je bouwt naar een piekmoment toe (bijvoorbeeld een opbouw van 8-12 weken) en reset daarna weer om een nieuwe opbouw te maken. Als je geen wedstrijden doet of een lang off season hebt kun je ervoor kiezen om zelf een piekmoment in te bouwen en van daar af terug te gaan rekenen of om gewoon niet te pieken en weer op een bepaald gewicht met je sets te beginnen wanneer je vastloopt in je sets (of soms beter nog wanneer je dreigt vast te lopen, want failure in training willen we zo veel mogelijk voorkomen).
Dus wanneer ga je van 5 naar 3, van triples naar doubles om weer naar 5 te gaan en hoe doe je dat dan ongeveer. Eeuwig loaden/deloaden is dan wel een goede manier, er zullen vast meer manieren zijn.Zo pak ik het inderdaad ook aan, al blijft het niet zo tof om gemiddeld de helft van de weken onder je (nieuwe) gemiddeldes te liften. Veel zie ik ook het variëren in reps en sets om toch nog progressie te houden, die richting bedoelde ik eigenlijk met mijn vraagDus wanneer ga je van 5 naar 3, van triples naar doubles om weer naar 5 te gaan en hoe doe je dat dan ongeveer. Eeuwig loaden/deloaden is dan wel een goede manier, er zullen vast meer manieren zijn.
voor pleurklaat weer even wat economie, iets met hoog en laagconjunctuur van je lifts
je hebt 2 opties:
-meer eten (ook wel de pleurklaat methode)
-gewoon even de lift resetten en weer opnieuw opbouwen (10-20% vanaf)
Zo pak ik het inderdaad ook aan, al blijft het niet zo tof om gemiddeld de helft van de weken onder je (nieuwe) gemiddeldes te liften. Veel zie ik ook het variëren in reps en sets om toch nog progressie te houden, die richting bedoelde ik eigenlijk met mijn vraagDus wanneer ga je van 5 naar 3, van triples naar doubles om weer naar 5 te gaan en hoe doe je dat dan ongeveer. Eeuwig loaden/deloaden is dan wel een goede manier, er zullen vast meer manieren zijn.
voor pleurklaat weer even wat economie, iets met hoog en laagconjunctuur van je lifts