Fitness Seller

Trainingslocatie SCC Powerhouse

ziet er mooi uit man, en stukkie groter ook :thumb:

Echt nice! :thumbs: Ik kom zeker ook langs als jullie in de nieuwe locatie zitten :D

• Topic Starter Topic Starter
hnnnnnng. Ik kom sowieso weer eens langs als jullie op de nieuwe locatie zitten dan!

Top!

Zeker! Veel mogelijkheden hier.

doe je goed tymbo, hoe doe je dat financieel? Vraag je gewoon abonnementskosten?

Bosshogg en ik zijn de eigenaars en wij dragen dus de meeste lasten. Verder hebben we nog drie sleutelhouders die er onder anderen voor kunnen zorgen dat we zo af en toe ook op andere momenten dan alleen 's avonds open zijn. Hoe dat precies gaat werken met openingstijden en dergelijken weet ik nog niet. Daarnaast hebben we dan nog een groep van een stuk of zes vaste mensen die een vast bedrag maandelijks inleggen, en dat wordt dan nog aangevuld met een aantal mensen die zo af en toe eens komen.
De loods kunnen we gelukkig voor een vrij schappelijk prijsje huren. We huren het van een CrossFit tent, die in hetzelfde gebouw zit en eigenlijk ook in hetzelfde schuitje zit als wij.

ziet er mooi uit man, en stukkie groter ook :thumb:

Thanks, meer dan vijf keer zo groot als wat we nu hebben inderdaad.

Echt nice! :thumbs: Ik kom zeker ook langs als jullie in de nieuwe locatie zitten :D

Tof!

ik kom denk ik ook maar eens langs als jullie er in zitten !

Flinke locatie!

mooie locatie inderdaad

zou graag nog eens langskomen

Zo zuur dat jullie in Middelburg zitten haha. Mocht ik ooit eens in de buurt zijn kom ik graag eens langs.

Van harte welkom natuurlijk!

Aron is zojuist gearriveerd in Pilsen, Tsjechië, waar hij morgen om 16u zal meedoen aan het EK RAW powerlifting voor (sub)junioren. Het internationale debuut van zowel Aron als PHM. Wij van Team PHM wensen hem, maar ook de andere Nederlandse deelnemers Ielja Strik en Christophe Rebreyend, natuurlijk heel veel plezier en succes!

locatie looking good!

Ziet er mooi uit man. Mooie locatie, lekker ruim, eindeloze mogelijkheden. Ik kom zeker een keertje langs man.

Tot onze grote spijt - maar misschien ook maar beter zo - is de deal op het laatste moment toch nog afgeketst. Het was ook echt te schimmig allemaal, met verschillende onderhuurconstructies en een eigenaar van de loods die we niet mochten spreken. Het was wel een toplocatie op een zeer toegankelijke plek, dus al met al erg jammer.

We blijven op zoek naar een grotere loods dus.

Balen zeg, maar beter zo dan achteraf een berg gezijk. Zeker als het vreemd voelt, straks zet je alles neer en ben je het kwijt of iets in die trend.

Klinkt als een goede beslissing Tymen. Ooit hetzelfde zien gebeuren bij hardcore gym Osdorp, zomaar eruit gezet nadat hij alles had verbouwd en gedaan vanwege rare eigenaar.

Balen zeg, maar beter zo dan achteraf een berg gezijk. Zeker als het vreemd voelt, straks zet je alles neer en ben je het kwijt of iets in die trend.

Klinkt als een goede beslissing Tymen. Ooit hetzelfde zien gebeuren bij hardcore gym Osdorp, zomaar eruit gezet nadat hij alles had verbouwd en gedaan vanwege rare eigenaar.

Nou precies, dat is het vooral ook. Je bent toch bang dat je een veilige (alhoewel kleine) plek nu opgeeft voor een onzekere situatie, waarbij je zomaar ineens op straat kan komen te staan met al je spullen.
Uiteindelijk werd er gewoon om onze vragen heen gedraaid en voelde het niet goed. Dus dan moet je t niet doen.

Nou precies, dat is het vooral ook. Je bent toch bang dat je een veilige (alhoewel kleine) plek nu opgeeft voor een onzekere situatie, waarbij je zomaar ineens op straat kan komen te staan met al je spullen.
Uiteindelijk werd er gewoon om onze vragen heen gedraaid en voelde het niet goed. Dus dan moet je t niet doen.

goede beslissing dan! hopelijk komt er iets moois op je pad :)

Morgen onmeunig vroeg opstaan en 2,5 uur bollen naar Noord-Scharwoude voor het NK RAW junioren, waar Yvonne, Vito, Benno, Michiel en Erik zullen schitteren namens PHM. De laatste drie zijn debutanten op het plankier. Wens ons succes!

succes allen!

Terug
Naar boven