XXL Nutrition

Trainingslocatie SCC Powerhouse

• Topic Starter Topic Starter
Succesvol dagje weer!

Yvette 80/52,5/115(pr) voor een 247,5 totaal (pr) en daarmee geplaatst voor het nk raw in december.

Yvonne 100(pr)/60/117,5(pr) voor een 277,5 totaal (pr).

Cemil 200(pr)/127,5/262,5(pr) voor een 590 totaal en een tweede plek in de -83.

Yvonne en Cemil waren al geplaatst.

Morgen dag twee met weer drie lifters.

Filmpje van Cemils dl

http://instagram.com/p/34JNlKoft_/

oh dus zo doet een nederlands kampioen deadlift dat

Mooie lifts, succes morgen!

Wat een weekend!

De eerste filmpjes druppelen nu langzaam binnen, we hebben enorm veel filmmateriaal dus veel te verwerken.

Cemil draaide een fantastische wedstrijd: met een 200 squat, 127,5 bench en een 262,5 deadlift werd hij tweede in de klasse tot 83 kg. De deadlift was een onofficieel Nederlands record.

https://www.youtube.com/watch?v=XCFFfMAPVwE

Yvonne deed mee in de klasse tot 63 kilo en zette daar PR's neer op de squat (+7,5), de deadlift (+12,5) en op haar totaal. De 100 kilo squat was een mijlpaal die al een tijdje in de lucht hing, er leek zelfs ruimte voor meer nog daar.

https://www.youtube.com/watch?v=mhlN6sCZjFU

Weinig updates hier de laatste tijd omdat het min of meer 'offseason' is voor de meesten en een aantal lifters in een soort van volumefase zitten wat toch wat minder interessant is voor filmpjes etc. De fb page en instagram worden wel regelmatig geupdate met filmpjes en relevante posts/info. Like/follow dus. Zes september hebben we een stuk of zes, zeven deelnemers bij de kwalificatie voor het nk raw in december, dus er komen wel weer wat zware trainingen aan in aanloop naar die wedstrijd.

offseason of niet, ik heb men portie phm op tijd en stond nodig jongeuh

:)

volg natuurlijk op fb en al de rest al :p

Onze website is geheel vernieuwd en ge-update! Met vernieuwde profielen van veel van onze crewleden, interessante artikelen, een nieuwssectie, uitslagen en filmpjes van wedstrijden, de mogelijkheid om je via de site aan te melden voor trainingen, links naar instagram, facebook, youtube et cetera, foto's en veel, veel meer.
Check it out at http://www.powerhousemiddelburg.nl/

Ziet er slik uit :thumbs:

Thanks man!

We staan trouwens met negen man van PHM op de SBD cup op zes september (waaronder jij, steensteen) wat echt weer een insane hoog aantal is. Veruit het best vertegenwoordigde pl-team op deze kwalificatiewedstrijd voor het NK RAW in december.

Al een tijdje zitten wij bij PHM te broeden op het een en ander. We gaan mogelijk samenwerken met een crossfit gym hier in de buurt waardoor we een grotere locatie krijgen en dus uit kunnen breiden.

Maar er is meer. Iedereen die onze logs volgt hier, op wxr, of waar dan ook, kan natuurlijk zien hoe wij van dag tot dag trainen. Het getrainde oog ziet ook dat wij zeker niet allemaal op gelijke wijze trainen. Sommige principes worden natuurlijk wel door alle lifters gebruikt. Wij zien om ons heen ook hoe anderen trainen en hoe anderen coachen.
Voor buitenstaanders is het echter lang niet altijd duidelijk hoe een periodisering over langere tijd er nu uit ziet bij lifters van PHM. Nu we redelijk wat ervaring hebben opgedaan met liften en coachen, periodiseren, volumefases en pieken etc, willen we aan de slag gaan met het uitschrijven van onze ideeën en die ook delen met de buitenwereld (de legendarische phm methode). De bedoeling van deze post is om eens te inventariseren of er op dit forum behoefte aan en interesse is voor templates van typische phm trainingen. We willen een aantal gestandaardiseerde schema's aan gaan bieden maar ook gepersonaliseerde schema's en periodisaties die verder vooruit kijken dan alleen deze en volgende week. Er moet wel een kleine bijdrage tegenover staan ook. We zien om ons heen de exorbitante bedragen die daarvoor gevraagd worden, soms door goeie coaches, soms door beunhazen (en alles daar tussenin), en willen zelf voor een zeer schappelijke prijs die schema's hier aanbieden. Exacte pijsopgaven kan ik nu nog niet geven maar denk in de richting van enkele tientjes per maand, waarbij je ook een x aantal keer gratis bij ons mag trainen en gratis aan een mockmeet mee mag doen bij ons.

Is hier belangstelling voor op dit forum?

mooi initiatief

Ongeacht wat het forum ervan vindt moet je het gewoon doen, denk dat er buiten het forum ook wel behoefte aan is aan wat NL PL input, in plaats van debuitenlandse overpriced usual suspects. Lijkt mij in elk geval erg interessant

Klopt @Beowulf , het is vooral even een overweging om te kijken of het de moeite waard is. We willen het zo goedkoop mogelijk houden voor iedereen en daarom een voorzichtige inventarisatie om te kijken hoeveel mensen in principe geïnteresseerd zouden zijn. Er zal ook het een en ander op social media komen inclusief begeleidend stukje om ook daar eens te meten hoe hoog de interesse is.

goed nieuws, als je de crossfitters ook goede techniek aan kan leren weten we in elk geval dat je een goede coach bent:trollface:

mooi idee met het coachen en de schema's, denk dat je daarmee powerlifting in nederland weer verder helpt. ook zal je er zelf waarschijnlijk veel van leren om ook mensen op afstand gericht te coachen.

het is dat ik nu geblesseerd ben, anders wou ik zelf wel met de PHM methode geholpen worden, misschien als ik weer heel ben.

goed nieuws, als je de crossfitters ook goede techniek aan kan leren weten we in elk geval dat je een goede coach bent:trollface:

mooi idee met het coachen en de schema's, denk dat je daarmee powerlifting in nederland weer verder helpt. ook zal je er zelf waarschijnlijk veel van leren om ook mensen op afstand gericht te coachen.

het is dat ik nu geblesseerd ben, anders wou ik zelf wel met de PHM methode geholpen worden, misschien als ik weer heel ben.

Ja ik ben benieuwd hoe het loopt. Ik weet even niet precies wat je blessure is, maar je zou er misschien best wat omheen kunnen werken met een schema van ons.

Hoe gaan jullie dat met de medische begeleiding doen? :P

Jammer dat jullie alleen inuitstek van het land zitten..

Interesse. Het ligt aan de prijs of ik het ook doe.

Terug
Naar boven