- Waardering
- 14.553
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Erg veel succes!
Ik zie de youtubefilmpjes later wel
shit, dan staat ie gewoon met gasten als Josh Hancott.
succes!
Ik zal het doorgeven
Dat lijkt me nou nog niet de bekendste van het hele stel.
De hele wereldtop staat er, van brett gibbs tot blaine sumner, van sergei fedosienko tot jezza uepa, van jonnie candito tot ray williams, van layne norton tot yuri belkin etc etc
Ik wil er nog even op een persoonlijke noot aan toevoegen dat ik super trots ben op Vito en op heel Team PHM. Ik had drie jaar geleden, toen ik PHM ergens in een garage opstartte, niet durven dromen ooit überhaupt een powerlifting team op te kunnen richten omdat ik dacht dat er veel te weinig animo was hier in de buurt. En nu staat onze eigen Vito gewoon op het WK! Hoe ontzettend gaaf is dat.
Ik ga alle wedstrijden van iedereen overal mee, ondanks mijn drukke leven, maar moet deze helaas echt overslaan. Dat vind ik eeuwig zonde maar het is niet anders. Ik kan niet overal mee naartoe vliegen helaas en zit daarnaast ook nog eens zelf in volle wedstrijdvoorbereiding. Vito is in goede handen met Pjotr als coach.
Ik wil er nog even op een persoonlijke noot aan toevoegen dat ik super trots ben op Vito en op heel Team PHM. Ik had drie jaar geleden, toen ik PHM ergens in een garage opstartte, niet durven dromen ooit überhaupt een powerlifting team op te kunnen richten omdat ik dacht dat er veel te weinig animo was hier in de buurt. En nu staat onze eigen Vito gewoon op het WK! Hoe ontzettend gaaf is dat.
naja, misschien niet als in bekend, maar zijn prestaties meer. 3 records in zijn klasse geloof ik.
Brett Gibbs gaat ook echt gekke dingen laten denk ik, zijn gains de laaste tijd zijn echt gestoord geweest.
Over uit de hand gelopen hobby's gesproken! Wel een hele mooie mijlpaal voor PHM en voor Vito in het bijzonder.
Mirin, zou zoiets ook graag opzetten. Je kan trots op jezelf zijn, je hebt er hard voor gewerkt en die vruchten pluk je nu.
Thanks guys, we doen t met een team though en we zijn ook echt een team.