Fitness Seller

Trainingslocatie SCC Powerhouse

Prima initiatief. Ik ben zelf bezig met een aantal jongens die ik gratis begeleid, mochten die na de basisperiode behoefte hebben aan verdieping, dan stuur ik ze door naar jou.

• Topic Starter Topic Starter
als ik zelf niet stronteigenwijs was qua training zou ik het sws doen. zeker qua kosten een schijntje van wat anderen vaak vragen

Lijkt me inderdaad zeer interessant. Ik bekijk de site enzo eens als ik meer tijd heb :) 25min rijden naar middelburg valt best mee :p

Laatst bewerkt:
Het heeft even geduurd, waarvoor mijn excuses, maar vanavond komt er het een en ander online op de website en fb. Hier alvast een voorproefje:

1) Gepersonaliseerd basisschema voor maximaal twee maanden:

3- tot 6-daags schema.

Prijs: 15 euro per maand.

Begeleiding via wekelijks mailcontact. Lift(st)er krijgt per week het schema voor de volgende week opgestuurd. Bij interesse voor verdere schema’s/periodisatie gaat lifter door naar één van onderstaande opties.

2) Gepersonaliseerde periodisatie voor 3 maanden of langer:

3- tot 6-daags schema.

Prijs: 30 euro per maand.

Begeleiding via wekelijks mailcontact. Technische ondersteuning via beoordeling van lifts d.m.v. filmpjes opgestuurd door lift(st)er. Lift(st)er krijgt per week het schema voor de volgende week opgestuurd. Ook is het mogelijk vooruit te kijken naar aankomende weken. Invulling naar gelang de voorkeur van de lift(st)er: volumeblocks / intensiteitsblocks / wedstrijdvoorbereiding / off season etc.

3) Gepersonaliseerde periodisatie voor 3 maanden of langer bonuspakket:

3- tot 6-daags schema.

Prijs: 40 euro per maand.

Begeleiding via wekelijks mailcontact. Dagelijks contact mogelijk via whatsapp. Technische ondersteuning via beoordeling van lifts d.m.v. filmpjes opgestuurd door lift(st)er. Lift(st)er krijgt per week het schema voor de volgende week opgestuurd. Ook is het mogelijk vooruit te kijken naar aankomende weken. Invulling naar gelang de voorkeur van de lift(st)er: volumeblocks / intensiteitsblocks / wedstrijdvoorbereiding / off season etc. Wanneer een lifter een wedstrijd doet in de periode waarin hij/zij gecoacht wordt door ons, wordt de lifter op betreffende wedstrijd gratis begeleid door ons. Gratis toegang tot onze mockmeet (in de zomer, datum nader te bepalen). Twee gratis trainingen per maand bij PHM waar ook technische ondersteuning wordt geleverd.

Voor alle pakketten geldt dat wij het liefst in een fullbody of upperbody/lowerbody variant werken, maar een bodypart split is ook mogelijk. Voor alle pakketten geldt ook dat de lift(st)er een maand vooruit betaalt. Elk pakket is elke maand opzegbaar. In elk pakket zijn (kleine) aanpassingen mogelijk naar gelang de voorkeur van de lift(st)er.

Heb je interesse of wil je meer weten, stuur dan een mailtje naar: powerhousemiddelburg@gmail.com of stuur een privé-bericht via facebook: https://www.facebook.com/PowerHouseMiddelburg/?ref=hl

Fucking goedkoop. Die prijzen staan echt niet in verhouding met het werk wat je moet doen imo. Zeker niet na belasting lijkt me? Mogen wel een paar tientjes op, Tymen. Dont be shy.

Het whatsapp contact vind ik ook gewaagd, dan krijg je straks mensen die je de hele dag bombarderen met vragen.

Kom maar op met die aanmeldingen dan :)

Gaaf. Goed bezig :)

Fucking goedkoop. Die prijzen staan echt niet in verhouding met het werk wat je moet doen imo. Zeker niet na belasting lijkt me? Mogen wel een paar tientjes op, Tymen. Dont be shy.

Het whatsapp contact vind ik ook gewaagd, dan krijg je straks mensen die je de hele dag bombarderen met vragen.

Je mag uit mijn hoofd rond de 6000,- per jaar belastingvrij bijverdienen, ik denk niet dat we daar de komende tijd aan gaan komen. Daarnaast zien we dit niet als inkomen, maar gewoon als leuke bijverdienste die we in een nieuwe locatie (die er echt aan zit te komen!) kunnen steken. En ik vind t gewoon ontzettend leuk om te doen. Het is voor ons dus ook geen grote last, als het wat oplevert is dat heel fijn, als het niets oplevert heeft het ook nauwelijks moeite of tijd gekost.
Uiteindelijk bepaal ik dan ook zelf hoeveel tijd ik er in steek. Ik zal echt niet elke minuut aan het whatsappen zijn - ik heb ook gewoon een leven. Als je gewoon één of twee momenten daarvoor in plant op een dag heb je toch snel en makkelijk contact en dat maakt t voor de andere partij ook wellicht weer net wat toegankelijker dan via de mail.

Krijg t niet meer voor elkaar om t vanavond nog op de site te krijgen, want t moet wel allemaal even goed en netjes zijn. Morgenochtend gaan we er mee online dus.

mailtje gestuurd :thumbs:

Goed, de boel is gelanceerd op de website. We hebben besloten te beginnen met deze standaardpakketten. In nader overleg is er wel het een en ander mogelijk maar in principe willen we wel zo veel mogelijk binnen deze kaders werken. Het lijkt mij duidelijk en overzichtelijk zo. Als je een pakket geselecteerd hebt maar er alleen wat vragen over wil stellen betekent dat natuurlijk niet dat je er meteen aan vast zit en niet nog naar een ander pakket zou kunnen oid. Als er vragen zijn hoor ik t wel.

[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven