- Waardering
- 2.306
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 17%
Jullie mailadres had ik al hoor

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Mijn PM niet gezien? Of andere reden dat je niet antwoord?
Je mag uit mijn hoofd rond de 6000,- per jaar belastingvrij bijverdienen, ik denk niet dat we daar de komende tijd aan gaan komen. Daarnaast zien we dit niet als inkomen, maar gewoon als leuke bijverdienste die we in een nieuwe locatie (die er echt aan zit te komen!) kunnen steken. En ik vind t gewoon ontzettend leuk om te doen. Het is voor ons dus ook geen grote last, als het wat oplevert is dat heel fijn, als het niets oplevert heeft het ook nauwelijks moeite of tijd gekost.
Uiteindelijk bepaal ik dan ook zelf hoeveel tijd ik er in steek. Ik zal echt niet elke minuut aan het whatsappen zijn - ik heb ook gewoon een leven. Als je gewoon één of twee momenten daarvoor in plant op een dag heb je toch snel en makkelijk contact en dat maakt t voor de andere partij ook wellicht weer net wat toegankelijker dan via de mail.
Andere optie is kostenposten aanvoeren die er iets mee te maken hebben om je inkomen te drukken. Denk dat het het makkelijkst voor je is om alles direct wit te doen. Let ook op btw trouwens, daar heb je al vrij snel mee te maken.