MuscleMeat

Trainingslocatie SCC Powerhouse

negged

Je mag uit mijn hoofd rond de 6000,- per jaar belastingvrij bijverdienen, ik denk niet dat we daar de komende tijd aan gaan komen. Daarnaast zien we dit niet als inkomen, maar gewoon als leuke bijverdienste die we in een nieuwe locatie (die er echt aan zit te komen!) kunnen steken. En ik vind t gewoon ontzettend leuk om te doen. Het is voor ons dus ook geen grote last, als het wat oplevert is dat heel fijn, als het niets oplevert heeft het ook nauwelijks moeite of tijd gekost.
Uiteindelijk bepaal ik dan ook zelf hoeveel tijd ik er in steek. Ik zal echt niet elke minuut aan het whatsappen zijn - ik heb ook gewoon een leven. Als je gewoon één of twee momenten daarvoor in plant op een dag heb je toch snel en makkelijk contact en dat maakt t voor de andere partij ook wellicht weer net wat toegankelijker dan via de mail.

Ik weet niet goed waar je die 6000 vandaan haalt, maar voor zover ik weet bestaat dit niet. Overig inkomen wordt gewoon bovenop je box 1 inkomen geteld (je loon). Als je handig bent zet je alles op naam van een student bij jullie die verder nauwelijks inkomen heeft, anders moet je er gewoon tegen progressief tarief voor afrekenen.

Andere optie is kostenposten aanvoeren die er iets mee te maken hebben om je inkomen te drukken. Denk dat het het makkelijkst voor je is om alles direct wit te doen. Let ook op btw trouwens, daar heb je al vrij snel mee te maken.

Inb4 bitcoins.

Andere optie is kostenposten aanvoeren die er iets mee te maken hebben om je inkomen te drukken. Denk dat het het makkelijkst voor je is om alles direct wit te doen. Let ook op btw trouwens, daar heb je al vrij snel mee te maken.

Als je de loods ermee betaald is de btw ook 6% als het goed is. Al zou ik zelf zoveel mogelijk onderhands doen met meets/musclemeat waardebonnen:P

het gaat erom dat jij btw moet rekenen en afstaan over geleverde diensten, dat is 21%. En er wordt idd geen onderscheid gemaakt tussen soorten werkinkomen

inbe4 ziyed als financieel directeur

• Topic Starter Topic Starter
De kogel is inmiddels al een tijdje door de kerk, en het is nu eindelijk tijd om het openbaar te maken: PowerHouse Middelburg gaat verhuizen naar een grotere, betere en meer toegankelijke locatie!

We gaan een nauwe samenwerking aan met CrossFit Vlissingen. Dit betekent in de eerste plaats dat we bij CF Vlissingen in één pand komen, in Vlissingen dus. We krijgen daar een ruimte die twee keer zo groot is als de huidige, toegang geeft tot toiletten en kleedkamers, met een eigen ingang. De voordelen zijn verder legio: meer en betere apparatuur, langere openingstijden, een meer gevarieerd aanbod en nog veel meer. We gaan daar natuurlijk in de eerste plaats zelf trainen, maar ook coaching aanbieden, wedstrijden organiseren, en er komt zeker ook een grootse opening! Daarnaast zal er in juli of augustus een mockmeet komen voor (beginnende) lifters. Je kunt allicht ook - net als nu - komen trainen bij ons tegen een zeer voordelig tarief.

De huidige datum waarop de verhuizing gepland staat is 1 juli, maar er moet nog veel gebeuren in Vlissingen om alles gebruiksklaar te krijgen. We hopen alles op tijd af te krijgen. In de tussentijd moeten wij natuurlijk ook gaan nadenken over een andere naam. Suggesties zijn welkom! (Origineler dan PowerHouse Vlissingen aub).

Das it mane, fucking vet dat je deze stap maakt

Jammer dat jullie niet richting goes gaan :p

gaaf man grote stap!

Luctor et Emergo (ik worstel en kom boven), past wel bij PL en ook nog eens de wapenspreuk van Zeeland, is dat geen passende naam?

VPHM (Voormalig Powerhouse Middelburg)
KHZB (Krachthonk de Zeeuse Bonk)
TTB (Tymen's Titanen Brigade)
KTHO (Karel Traint Hier Ook)

Heel gaaf Tymen, als jullie weer van oude spullen af willen dan wil ik jullie graag helpen :P! Ga binnenkort verhuizen en mijn ruimte wordt 2 keer zo groot!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

work in progress!

Ik ben ook gevraagd om bij een crossfitbox in te gaan welke afspraken heb jij gemaakt kun je me dat anders pb-en. Gaat me bv om trainen buiten openingstijden, Eigen sleutel etc dus je vrijheid die je nu hebt en dingen die jij moet terug doen voor hun. Betaal je of hoe is dit geregeld?

Terug
Naar boven