XXL Nutrition

Trainingslocatie SCC Powerhouse

In. Hoelaat tot hoelaat zijn de lifts? Dan kan ik namelijk in de gym vragen of ze het op willen zetten :p

• Topic Starter Topic Starter
zit er klaar voor :D

230 squat in de derde beurt en aangezien de grote kanshebber op goud op dl en goud overall te zwaar was (denk ik?) en dus niet meedoet zou er wel eens iets heel erg moois op die deadlift kunnen gaan gebeuren!

230 squat in de derde beurt en aangezien de grote kanshebber op goud op dl en goud overall te zwaar was (denk ik?) en dus niet meedoet zou er wel eens iets heel erg moois op die deadlift kunnen gaan gebeuren!

Jup heeft gewicht niet gehaald, was 600g te zwaar. Vito is goed bezig, het zal zeker verdient zijn!

Mooie 2e beurt, leuk wel alsof hij een klein beetje naar beneden ging wat een red light is? Wie is dat trouwens die hem ''coacht'', pjotr?

wat.....

die dude pakte 310 alsof het 90% was.

Hahah wat een wous die commentator :roflol:

Mooie wedstrijd gedraaid, gefeliciteerd met de zilveren plak!

Vito pakt zilver met een 290 kilo deadlift op het WK na een zinderende strijd met de Kazach Smagulov. Vito squatte 230 kilo en bankdrukte 130 kilo voor een 650 totaal en 413 wilkspunten.
Topprestatie in mijn ogen en de op één na beste deadlifter ter wereld in je klasse zijn is iets waar je heel erg trots op mag zijn!

Zeer netjes! :thumbs:
Gefeliciteerd Vito :D

Top resultaat hoor! Ik heb de squats live gezien. :popcorn:

Heel knappe prestatie :eek:

Goeie prestatie, zowel voor vito als phm

knap. Gefeliciteerd Vito

Bedankt mannen

Na Vito's geweld op het WK RAW (dat nog steeds gaande is, succes Christophe en Ielja!) is het vanaf morgen aan Yvonne, Yvette, Cemil, Erik, Karel en Tymen om te laten zien wat ze waard zijn. Morgen komen Yvonne, Yvette en Cemil in actie op de DRC cup, de andere atleten zijn zondag aan de beurt. De DRC cup is een kwalificatiemoment voor het NK RAW in december en dus staat er voor een aantal PHM-atleten flink wat op het spel. Het belooft in een aantal klassen weer een spannende strijd te worden met Nederlandse records die verdedigd of verbroken gaan worden...
Support de PHM'ers door te kijken naar de livestream, morgen vanaf 11 uur ([Link niet meer beschikbaar]), en door ze hier natuurlijk heel veel succes te wensen!!
Ik zal proberen zo veel mogelijk updates te plaatsen hier.

Terug
Naar boven