Als het goed is heb je een snatch grip behind the neck press gevonden, die wordt ingezet met een kniebuiging.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als het goed is heb je een snatch grip behind the neck press gevonden, die wordt ingezet met een kniebuiging.
Eigenlijk zou je toch gewoon je snatchgrip moeten nemen?Hoe breed is je greep bij de Klokov? Neem hem zelf vrij breed, duimen tegen de ring.
Dit, maar ik dacht zonder de kniebuiging.Als het goed is heb je een snatch grip behind the neck press gevonden, die wordt ingezet met een kniebuiging.
Eerlijk gezegd heb ik verschillende breedtes geprobeerd heb ik nog geen vaste breedte, maar komt ‘ie bijna zeker buiten de knurlringsHoe breed is je greep bij de Klokov? Neem hem zelf vrij breed, duimen tegen de ring.
Je hebt helemaal gelijk.. thnx! Dan heb ik het niet goed onthouden. Ik ga ‘m ook aanpassen.
Als die oefening voor je werkt kan je m ook gewoon doen zoals je wilt.Je hebt helemaal gelijk.. thnx! Dan heb ik het niet goed onthouden. Ik ga ‘m ook aanpassen.
Helemaal mee eens. Ik wil graag eerst het origineel proberen, en heb het ergens niet helemaal goed opgeslagen.Als die oefening voor je werkt kan je m ook gewoon doen zoals je wilt.
Dat is voor mij toevallig snatchgrip, niet bij stilgestaan verder maar idd, Klokov is strikt btn met snatchgrip.Eigenlijk zou je toch gewoon je snatchgrip moeten nemen?
- stok of touwtje beetpakken met 1 arm horizontaal en 1 verticaal, dat is de lengre
Als iets breder of smaller beter voelt en/of je geen snatch-ambities hebt, lekker aanpassen naar wat lekker werkt.Dat is voor mij toevallig snatchgrip, niet bij stilgestaan verder maar idd, Klokov is strikt btn met snatchgrip.
Breder voelt voor mij ook wat veiliger voor de schouders.Als iets breder of smaller beter voelt en/of je geen snatch-ambities hebt, lekker aanpassen naar wat lekker werkt.
In principe is breder makkelijker dan smaller en als je je handpositie tov de ringen in de gaten houdt doe je het iig consequent.