- Waardering
- 1.387
Gisteren 2358kcal en zo gaar als een koekje. Later op de dag realiseerde ik mij dat ik niet zoveel gedronken had. Ik had nergens zin in, al heb ik verder wel veel gedaan, en heb m'n buikspieren niet getraind. Dat was de tweede keer deze week, en ik ben benieuwd hoe dat verder gaat verlopen. Voorlopig heb als "oplossing" gevonden dat ik ze 's ochtends wil doen wanneer dat mogelijk is.
Vanmorgen wederom 200 gram lichter, maar zonder gang naar het toilet. Mogelijk is er meer af, maar dat zal morgen blijken. De calorie-inname van vandaag wordt 2526kcal. Ik ben tijdens m'n training echt helemaal tot het gaatje gegaan en dat was lekker, maar ik ben wel helemaal op.
Seated row:
117kg: 5x, 5x, 4x
(Deze ga ik de volgende keer lichter doen om vervolgens kleinere progressive overload te doen. De stappen van 10kg zijn te zwaar om de uitvoering goed te houden met dit gewicht.)
Wide grip lat pulldown:
87kg, 5x, 5x, 5x
High to low row:
30kg, 15x, 14x, 10x
(links gaf het veel eerder op als rechts, maar ik heb de set in delen afgemaakt)
Y-raises:
2x 8kg, 12x, 12x, 10x
(goede holds gedaan, begon aardig vermoeid te raken)
Seated dumbbell rotation
8kg, L+R: 10x, 12x, 12x
(tijdens eerste set verhoging reprange vergeten)
Inverted high row
8x, 7x, 6x
Dumbbell pullover:
18kg, 15x, 15x, 15x
(doet het goed voor m'n mobiliteit lijkt het)
Reverse flyes
2x 2kg, 30x, 30x, 30x
(Tweede set laatste 10 en derde set laatste 20 partials)
Upright row
28kg, 15x, 12x, 12x
(Geen pijn meer aan linker schouder! Vermoedelijk dankzij dumbbell pullover)
Kamalu curls gelaten aangezien mijn linker brachialis ettert door de upright cable rows.
Vanmorgen wederom 200 gram lichter, maar zonder gang naar het toilet. Mogelijk is er meer af, maar dat zal morgen blijken. De calorie-inname van vandaag wordt 2526kcal. Ik ben tijdens m'n training echt helemaal tot het gaatje gegaan en dat was lekker, maar ik ben wel helemaal op.
Seated row:
117kg: 5x, 5x, 4x
(Deze ga ik de volgende keer lichter doen om vervolgens kleinere progressive overload te doen. De stappen van 10kg zijn te zwaar om de uitvoering goed te houden met dit gewicht.)
Wide grip lat pulldown:
87kg, 5x, 5x, 5x
High to low row:
30kg, 15x, 14x, 10x
(links gaf het veel eerder op als rechts, maar ik heb de set in delen afgemaakt)
Y-raises:
2x 8kg, 12x, 12x, 10x
(goede holds gedaan, begon aardig vermoeid te raken)
Seated dumbbell rotation
8kg, L+R: 10x, 12x, 12x
(tijdens eerste set verhoging reprange vergeten)
Inverted high row
8x, 7x, 6x
Dumbbell pullover:
18kg, 15x, 15x, 15x
(doet het goed voor m'n mobiliteit lijkt het)
Reverse flyes
2x 2kg, 30x, 30x, 30x
(Tweede set laatste 10 en derde set laatste 20 partials)
Upright row
28kg, 15x, 12x, 12x
(Geen pijn meer aan linker schouder! Vermoedelijk dankzij dumbbell pullover)
Kamalu curls gelaten aangezien mijn linker brachialis ettert door de upright cable rows.