- Waardering
- 1.387
Vandaag vrij, dus alvast m'n pushschema gedraaid. Dat geeft me later in de week eventueel wat speling.
Omdat ik de laatste keer zoveel slechter presteerde op de reverse grip incline bench heb ik 'm ditmaal voor de ohp gedaan. Dat maakte het me duidelijk hoe sterk de reverse grip incline bench op de front delts aan komt. Ditmaal lagen de prestaties van de ohp een stuk lager. De laatste keer deed ik de 40kg, 3x 8 reps, met gemak en waren het mijn buikspieren die ermee ophielden. Vandaag gaven m'n front delts het op bij 6 reps.
Hiernaast miste ik het in mijn training dat ik het midden van mijn borst raakte, en miste ik de flye op zich. Omdat de dumbbell pullover inmiddels lekker gaat en ik 'm ook tijdens m'n pulltraining uit voer, heb ik 'm vervangen door flyes. M'n training verliep als volgt:
Cable sword raise:
6,875kg L+R; 12x, 10x & R10 + L9
(Volgende keer links beginnen)
Internal rotation:
12,5kg L+R; 15x, 15x, 11x
Dumbbell bench press:
L+R @ 2x 26kg; 8x, 8x, 6x
L+R @ 2x 16kg, 8x
Smith Machine reverse grip incline bench
50kg: 8x, 7x, 6x
30kg, 6x
10kg, 12x
Seated cable flye (stand onder 16)
10kg; 3x 10 reps
Ohp
40kg, 6x, 6x, 5x
Overhead triceps extension
21,25kg, 14x, 12x, 10x
Ondanks mijn lage calorie-inname gisteren en de niet optimale dagen ervoor verliep mijn training aardig goed. Het voelde nog wat lang, maar het voelde gelukkig niet weer alsof er geen einde aan kwam.
Omdat ik de laatste keer zoveel slechter presteerde op de reverse grip incline bench heb ik 'm ditmaal voor de ohp gedaan. Dat maakte het me duidelijk hoe sterk de reverse grip incline bench op de front delts aan komt. Ditmaal lagen de prestaties van de ohp een stuk lager. De laatste keer deed ik de 40kg, 3x 8 reps, met gemak en waren het mijn buikspieren die ermee ophielden. Vandaag gaven m'n front delts het op bij 6 reps.
Hiernaast miste ik het in mijn training dat ik het midden van mijn borst raakte, en miste ik de flye op zich. Omdat de dumbbell pullover inmiddels lekker gaat en ik 'm ook tijdens m'n pulltraining uit voer, heb ik 'm vervangen door flyes. M'n training verliep als volgt:
Cable sword raise:
6,875kg L+R; 12x, 10x & R10 + L9
(Volgende keer links beginnen)
Internal rotation:
12,5kg L+R; 15x, 15x, 11x
Dumbbell bench press:
L+R @ 2x 26kg; 8x, 8x, 6x
L+R @ 2x 16kg, 8x
Smith Machine reverse grip incline bench
50kg: 8x, 7x, 6x
30kg, 6x
10kg, 12x
Seated cable flye (stand onder 16)
10kg; 3x 10 reps
Ohp
40kg, 6x, 6x, 5x
Overhead triceps extension
21,25kg, 14x, 12x, 10x
Ondanks mijn lage calorie-inname gisteren en de niet optimale dagen ervoor verliep mijn training aardig goed. Het voelde nog wat lang, maar het voelde gelukkig niet weer alsof er geen einde aan kwam.