- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoevaak train jij je benen in de week?Ik train m'n benen twee keer in de week. Elke maandag en donderdag. Squatten is inderdaad de beste oefening omdat je ook langere bewegingen maakt!Ik train mijn benen 1x in de week, jij ook?
Ik squat wel. Squatten is de beste been oefening.
Ik zit er dus over te tweifelen om het gewoon toch gaan doen. Hardstikke bedankt Raoul! Gister nog even zeven verschillende oefeningen gedaan voor m'n buikspieren en 400kcal aan cardio. Met m'n schouder gaat het al een stuk beter dus vandaag (22-11) ga ik weer aan de slag met rug, benen en biceps!

Wooo wat een tags
Pak er anders ff het woordenboek bij.

Schaamde me kapot natuurlijk, gelukkig ben ik niet de eerste die dit overkomt. Een beetje lacherig werd ik er wel van waardoor m'n max niet echt lukte. Later probeerde ik 't opnieuw en slaagde ik er wel gewoon in m'n max te behalen. Hier zijn de resultaten van vandaag:Is denk ik wel beter, ga ik volgende training doen!gaat lekker zo!
Mischien kan je je biceps beter met losse dumbbells trainen?

Het ging lekker, bij de Leg Press ging het alleen een beetje mis! Bij een zwaar gewicht moet je alles op alles zetten en ga je zitten persen. Een dikke scheet tot gevolg!

Is denk ik wel beter, ga ik volgende training doen!
Ik reageer een beetje laat, hier zijn de uitslagen:
Bench Press 9x70
Chest Press 9x57
Standing Low Pully Deltoid Raise 15x15
Triceps Pressdown on Lat Machine 7x37,5
Wat bankdrukken betreft werd aangeraden om te variëren door eerder aan m'n max te beginnen. Normaal begin ik met een losse stang waarna ik eerst 40 en 60kg pak. Pas daarna ga ik naar m'n maximale gewicht toe. Opwarmen met 40 en vervolgens maximaal gaan zou leuke trainingsresultaten geven! Ik had alleen bij de Standing Low Pully Deltoid Raise last van m'n schouder, vandaar die lagere resultaten. De rest ging gewoon erg goed!!
edit: volgende week beginnen met squatten!!
Ik was kapot van het banken!Goede bench man!
Wel vreemd dat je chest press naar verhouding laag is, is daar een reden voor?

Oja! Vergeten te zeggen!Wanneer ga je nou squaten??
Lekkere training verder

Oja! Vergeten te zeggen!
Vandaag nog gesquat na de Leg Press! Even om de techniek weer op te frissen. Ik ga nu elke donderdag squatten en elke maandag Leg Press. Jaaa, ik heb er aan gedacht!![]()

Jup, komende donderdag ga ik er echt aan beginnen!Goede zaak! Squat seperates men from the boys
Volgende keer eerst squat en dan legpress![]()