- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 18%
Je hebt geluk dat je niet je hele broek volscheet..Zoo... ..lekker dagje vandaag! De dag zoals altijd begonnen met een bak havermout met daarin melk, brinta en wat rozijnen. Later op de dag m'n 12 boterhammen, blikje tonijn en bij het avondeten homemade lasagne van m'n broer! In een goede bui ging ik naar de sportschool waar ik benen, rug en biceps trainde. Het ging lekker, bij de Leg Press ging het alleen een beetje mis! Bij een zwaar gewicht moet je alles op alles zetten en ga je zitten persen. Een dikke scheet tot gevolg!Schaamde me kapot natuurlijk, gelukkig ben ik niet de eerste die dit overkomt. Een beetje lacherig werd ik er wel van waardoor m'n max niet echt lukte. Later probeerde ik 't opnieuw en slaagde ik er wel gewoon in m'n max te behalen. Hier zijn de resultaten van vandaag:
Leg Press: 15x170PR
Seated Leg Curl: 15x80
Hack Squat (kuiten) 15x140
Front Lat Pull-Down 6x65
Compound Row 12x71
Seated Curl on Machine 14x30
Dead Lift 15x50, dit is nog opbouw.
De training ging vele malen beter dan verwacht. Dit omdat m'n schouderblessure nog niet helemaal genezen is. Ik trainde dus ook echt op m'n gevoel. Hierom sloeg ik Seated dumbbell Curl over toen ik merkte dat dat pijn deed. Seated Curl on Machine deed ik hiervoor in plaats.
Vanwaar zulke hoge reps met maar 1 set?

Net als dat aangeraden dat ik squatten moest, heb ik die wijze raad opgevolgd. Wat een lekkere oefening is dat! Gedurende dag was ik erg moe, ik was vrij laat gaan slapen deze week. De tonijn was op dus ik moest het met nasi en linzen moeten doen. Het trainen ging lekker en ik was ineens erg energievol! Ik keek er vandaag ook erg naar uit om te gaan squatten. Hopend dat de grote jongens van de sportschool 'r niet waren. Die squatten, banken en deadliften bijna altijd.
En gelukkig, ik kon rustig m'n gang gaan. Hier zijn de uitslagen van vandaag:

Het lag op m'n bureau, waar het nu ligt weet ik niet. Als ik 'm heb, zal ik even een edit toepassen. Echt heel jammer, die training ging super!! Ik weet nog wel: