Fitness Seller

trainingslog T.M.O.S.

• Topic Starter Topic Starter
thx nielsie ;)

en bedankt klus haha tja ik ken die namen allemaal niet :p

Die namen die jij verzint voor de oefeningen zijn echt hilarisch. Wip met schijven erop:D

Veel plezier morgen met de spierpijn

Die namen die jij verzint voor de oefeningen zijn echt hilarisch. Wip met schijven erop:D

Veel plezier morgen met de spierpijn

tja ik moet het toch een beetje duidelijk maken he :p
spierpijn valt mee dus er kan weer een schepie bovenop straks :D

net naar manueel geweest en die heb lekker lopen trekken en duwen dus afwachten hoe het verder gaat!

t*ring jij bent echt mijn grootste held

zo zo!

trainen gaat weer redelijk!

maar zal ivm geheime informatie de komende tijd geen trainingen meer posten!

ik weet het het zal een groot gemis voor jullie zijn maar ik blijf natuurlijk wel lekker slap ouwehoeren op het forum dus zo hebben jullie mij toch nog een beetje bij je ;)

tot later beste vrienden!

anemaria..........koekkoek

wat ben je weer streng hans,houd je geheime training soms in dat je voortaan op de fiets naar je werk gaat??????

Hoe is het met je rug?

wat ben je weer streng hans,houd je geheime training soms in dat je voortaan op de fiets naar je werk gaat??????

en bedankt...........daar gaat mn geheim!

ik wist wel dat je een detective in zou huren om me in de gaten te houden!

stukken beter men!bedankt voor t vragen..zit bijna weer op mn oude niveau en met sommige dingen ben ik al een stuk sterker!
maar het blijft wel gevoelig en daardoor ben ik nog angstig om echt voluit te gaan!
wil niet weer terugvallen en wel een beetje goed voor de dag komen 1 juni!

Komt me bekend voor. Mijn rug is heel lang stijf gebleven (en nog steeds niet al te soepel) en die kloteangst is echt vervelend. Daar heb ik, anderhalf jaar later, nog steeds af en toe last van. Ik doe alles weer maar je denkt er wel aan.

ja het blijft wel altijd in je achterhoofd zitten he!
het is k*t maar ja we moeten verder haha.

zo is dat maat :thumbs:

we komen sterker terug!!!

ga je weer posten ook? das misschien wel leuk

Wat is dat nou Hansje? Tuurlijk ben je erbij in juni!

het gaat op zich wel lekker alleen lichamelijk zit het nog steeds tegen!
begint er oo op te lijken dat ik niet mee kan doen 1 juni!!

en met jou beest?

he dat zijn geen goede berichten,maar je hebt nog ff!!!
ik ben nu langzaam begonnen me voor te bereiden kwa training op de komende wedstrijden heb de afgelopen weken wel gewoon mn split training gedaan maar geen deadlift en sterke man onderdelen getraint!heb net weer gedeadlift en ga vanaf woensdag weer sterkeman onderdelen trainen!
Hoop je wel te zien in amsterdam hans (aan de startlijn:D) in ieder geval veel succes!

Wat is dat nou Hansje? Tuurlijk ben je erbij in juni!

he dat zijn geen goede berichten,maar je hebt nog ff!!!
ik ben nu langzaam begonnen me voor te bereiden kwa training op de komende wedstrijden heb de afgelopen weken wel gewoon mn split training gedaan maar geen deadlift en sterke man onderdelen getraint!heb net weer gedeadlift en ga vanaf woensdag weer sterkeman onderdelen trainen!
Hoop je wel te zien in amsterdam hans (aan de startlijn:D) in ieder geval veel succes!

ik ben er zeker bij jongens maar of ik ook meedoe is nog niet zeker!
het is idd niet een goed bericht patrick en ik baal er ook ontzettend van want het ging juist weer zo lekker!
maar ik heb besloten dat ik beter even wat langer rust kan nemen en een paar wedstrijden missen dan dat ik 1 wedstrijd te vroeg doe en miss nooit meer kan trainen en meedoen!
maar stoppen zal ik nooit doen en zal ook zeker weer in het veld verschijnen (ooit) :p

Terug
Naar boven