1. (werkt op alle apparaten, ook desktop, behalve iphone/ios)

Ontzet Notitie

Sticky Trainingsprogramma's voor beginners

Topic in 'Trainingsschema's en Programma's' gestart door Starx6673, 10 jan 2018.

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 2)

1. Starx6673

Starx6673 Huge Freak Elite Member Topic Starter

Leuk Bevonden:
    7.168
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m80
    Massa:
    93kg
  2. Starx6673

Leuk Bevonden:
    7.168
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m80
    Massa:
    93kg
    De Barbell Medicine Beginner Template is uit, helaas is deze niet gratis. Gelukkig zijn de eerste 4 weken wel terug te vinden. Alles is RPE based, dus het werkt iets anders dan een standaard Starting Strength of Stronglifts 5x5 schema.

https://www.barbellmedicine.com/the-beginner-prescription/

Bosco55555 vindt dit leuk.
  3. NLRus

NLRus Novice

Leuk Bevonden:
    2
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m83
    Leuke topic en er staan wat leuke tips in, loop alleen wel vast welke schema het beste bij zou moeten passen qua doel en qua effectiviteit voor mij. Ik ben van plan om volgende week naar een sportschool te gaan,
    Leuke topic en er staan wat leuke tips in, loop alleen wel vast welke schema het beste bij zou moeten passen qua doel en qua effectiviteit voor mij. Ik ben van plan om volgende week naar een sportschool te gaan, maar loop eerlijk best wel vast hier op.

4. Starx6673

Leuk Bevonden:
    7.168
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m80
    Massa:
    93kg
    Als je doel simpelweg is om groter en sterker te worden kies je gewoon een schema en volgt het. Ik zou ook niet weten waarom het voor jou minder effectief zou moeten zijn dan voor ieder ander.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie