Deze wordt leuk

.
Als ik niet op tren zit wordt ik vaak gek in het verkeer, net zoals velen anderen. Overigens wel enkel als ik naar huis rijdt na een lange dag werken. PERFECTE voorbeeld hoe tren dit versterkt, maar mij op andere vlakken ook amper aanzet tot agressie. Ik heb btw nog nooit een gevecht/andere shit gehad in het verkeer. Blijft bij eens vloeken of claxoneren. Valt wel mee toch?
Meteen mijn woorden gaan verdraaien en het als een aanval zien

. Ik beweer nergens (als feit) dat minder opgeleide zich agressiever gedragen of dat mensen met een goede opleiding altijd kalm zijn. Uit ERVARING weet ik gewoon dat dat zo is, dat jij voorbeelden kent die hier niet aan beantwoorden, mij goed. Is ook totaal irrelevant in deze discussie. Ik ken echt maar weinig vechterbaasjes van op de universiteit maar ik ken er TALLOZE uit andere milieus (Ja ik zit/zat min of meer in beide milieus). Hoeft niks te zeggen natuurlijk, het ligt gewoon in lijn met wat ik hierboven al zei: tren versterk je karakter eigenschappen en de 'tjokkies', 'coole boys', of 'yeah kijk mij ik zit aan de tren' zijn vaak de persoonlijkheden die maar al te vaak AAS als excuus gebruiken voor hun belabberde gedrag. Still, no offense naar die mensen maar zo is het nu eenmaal.
Bovendien, mensen met een hoge functie doen amper aan BB'ing en houden zich ook weinig tot niet bezig met strikt eten. Hoe weet ik dit? Wederom ervaring, ik spreek hier OVER HET ALGEMEEN. Als je hiertegen in gaat heb ik sterk mijn twijfels of jij überhaupt wel dergelijke baan hebt. Ik ben er zeker van dat ik de enigste aan de tren ben bij mij op het werk en dat zijn al snel 1000+ mensen. Zullen we zo'n peiling eens doen in de bouw of whatever?
Ik heb geen kids of geen hond dus dat valt mee. Ik zeg ook, tren maakt mij prikkelbaarder. Wil dat zeggen dat ik thuis mijn vrouw in elkaar slaag of mijn baan wat lappen geef omdat hij mij extra werk geeft?
NEEN, je kiest volledig ZELF of je die agressie naar buiten laat komen...en JA thuis kan ik wat prikkelbaarder zijn maar guess what? mijn vrouw weet dat ik kuur en ik gedraag me niet agressief, hooguit ben ik wat sneller op mijn tenen getrapt maar echte agressie? No way.
Ik hoop serieus dat jij je op je werk niet even hard laat gaan als thuis anders moet ik dit wederom sterk in vraag stellen. Je durft altijd meer in een vertrouwde omgeving/tegenover mensen die je goed kent. Is menselijk en niet meer dan normaal. Dus snap niet wat je punt is? Ja AAS verandert mij mentaal maar NEE het is niet dat ik onhandelbaar wordt of totaal verander. Echt, zou ik je het niet zeggen je zou het NOOIT weten (tot ik mijn kostuum uittrek

)
Je hebt mij echt 0,00% overtuigd waarom kuren op tren niet zou gaan, zowel privé als professioneel. Ik doe het al zeer lang en heb nog nooit klachten gehad. Tren kan mij over 'the edge' duwen als ik het zou toelaten, maar ik heb een sterk karakter/persoonlijkheid en ben me ten alle tijden ten volle bewust wat de consequenties kunnen zijn.
Vergelijk het met een zwarte band karaté hebben en in een gevecht terecht komen. Je weet dat je de andere zo in twee breekt maar de gevolgen zijn vaak veel erger, net omdat je een zwarte band karaté hebt.
Zo zeg je het correct: tren maakt jou agressief, jij kan jezelf niet beheersen (waarschijnlijk evenmin zonder tren) dus jij moet het niet gebruiken als je een hoge functie uitoefent. Zo simpel is het en doe je toch: live with it. Voor MIJ is het geen probleem. Trouwens, 800mg tren-e? 1) tren-e is rommel 2) zo hoog doseren is vragen om problemen en bovendien niet nodig: of ben je zo'n massamonster dat zulke doseringen voor jou een must zijn?