MuscleMeat

Tripax's log

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat dit een dik halfuurtje KT zal worden per workout, opwarmsets staan er hier niet bij.
't is inderdaag een volledig andere manier van trainen. In het begin zal het inderdaad redelijk gemakkelijk zijn, maar het is de bedoeling om er toch elke training gewicht bij te doen, dus ik verwacht dat het na een week of twee drie toch zwaar zal beginnen worden.

Na een tijdje komen er ook nog accessory oefeningen bij: dips/pullups/chins, en in een nog later stadium curls en triceps extensions.

Nuja, ik heb ook niet echt ervaring met dit soort schema's. Ik vrees er inderdaad ook voor dat zo een training redelijk kort zal zijn. 't zal wat afwachten worden en zien wat het geeft...

ben benieuwd:)

Vandaag volume training armen, nogal een rare training :nut:

Bestond maar uit 2 oefeningen:
  • Triceps rope pushdown: eerste 3 sets 20kg, laatste 7 sets 15kg
  • Low pulley curl: eerste 3 sets 20kg, laatste 7 sets 17,5

10 setjes van 10 reps, afwisselend de ene dan de andere oefening. 60sec rust tussen de sets.

Gaf wel een lekkere pomp hierna :D

Laatst bewerkt:
Constant zelfde gewicht gebruikt? Of verhogend?

Voor herhaling vatbaar zoiets?

Iedereen zat je zeker wel raar aan te kijken :P 10 setjes :D

Constant zelfde gewicht gebruikt? Of verhogend?
Voor herhaling vatbaar zoiets?

Thx was gewicht vergeten vermelden, is aangepast nu.

't is inderdaad een heel aparte training, maar 't stond in het schema dat ik momenteel volg. 'k vond het wel nogal vervelend om zo lang die pulleys bezet te houden :rolleyes:
Maar goed, vanaf zaterdag lekker knallen met rippetoe's schema! Dan kan ik het squatrekje voor lange tijd bezet houden :D Gelukkig zijn er maar weinigen die benen trainen :rolleyes:

Voor de geïntereseerde: mijn progressie met het t-nation schema. 'k ben hier eigenlijk heel tevreden van. 'k ben maar tot week 5 gegaan en mijn armen zijn een dikke 2 cm groter geworden. Ik merk ook een goeie krachttoename in mijn triceps.

Iedereen zat je zeker wel raar aan te kijken :P 10 setjes :D

Ja was wel vervelend. 'k voelde met net een breezer die alleen armen traint :mad:

Vandaag volume training armen, nogal een rare training :nut:

Bestond maar uit 2 oefeningen:

• [*]Triceps rope pushdown: eerste 3 sets 20kg, laatste 7 sets 15kg
    [*]Low pulley curl: eerste 3 sets 20kg, laatste 7 sets 17,5

10 setjes van 10 reps, afwisselend de ene dan de andere oefening. 60sec rust tussen de sets.

Inderdaad speciale arm - training maar ik wil ze zeker eens nadoen, klinkt me als pomp in de oren.

Vandaag 35min cardio
* 10min roeien
* 15min cross trainer
* 10 min fietsen

Hartslag 130-140

Ik veronderstel dat achter "roggebrood" (zelfgebakken) staat?
Receptje ? :)

Wel mooi eet-schema dit.

Vandaag dus:

Squat: 3x5x80kg
Bp: 3x5x60kg
DL: 1x5x90kg

Alles ging lekker, dus volgende keer squat+5, dl+5 en bp+2.5

'k heb een nieuw filmpje van mijn deadlift, waar ik geprobeerd heb om de tips hier vanop het forum te volgen.
'k ben er nog altijd niet tevreden over. Ik denk dat ik in het begin nog iets meer op mijn benen moet werken en te snel mijn rug probeer omhoog te doen

[Link niet meer beschikbaar]

Vandaag dus:

Squat: 3x5x80kg
Bp: 3x5x60kg
DL: 1x5x90kg

Alles ging lekker, dus volgende keer squat+5, dl+5 en bp+2.5

'k heb een nieuw filmpje van mijn deadlift, waar ik geprobeerd heb om de tips hier vanop het forum te volgen.
'k ben er nog altijd niet tevreden over. Ik denk dat ik in het begin nog iets meer op mijn benen moet werken en te snel mijn rug probeer omhoog te doen

[Link niet meer beschikbaar]

Nooit haasten met squatts,altijd rustig de tijd nemen om de techniek meester te worden,na een tijdje gaat de juiste uitvoering vanzelf en de kilo's vliegen er achteraan.Suc6

Thx.
Ik probeer altijd wel op mijn techniek te letten. Als ik merk dat ik een slechte techniek gebruik verlaag ik altijd het gewicht.

Heb vandaag nog eens een fototje van mijn rug genomen en vergeleken met dit van november, en 'k vind het toch al een mooie vooruitgang! Wat vinden julie?

Eerst foto is op 12/11/2006, 2e vandaag 3/2/2007, dus 2,5 maand later...
Armen zijn ook wel mooi vooruit gegaan vind ik, als ik zie welke dunne stokjes ik toen had :o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mooiere V-vorm, grotere schouders & armen. :thumb: Keep it up!

Maar volgens mij is 't nu wat minder dan 17%.

Mooie en duidelijke vooruitgang,goed gedaan man!!!

Ik zie ook duidelijke progressie tussen die 2 foto's, mooi werk!
Trouwens denk ik jou gezien te hebben vanmorgen in de gym. (ben ni zeker)
(jij was aan het squatten, ik deed hammer curls) ;)

ja goede vooruit gang ga zo dooor:thumbs:

Thx voor de reacties! Geeft me weer nog wat meer motivatie om lekker door te knallen!

Trouwens denk ik jou gezien te hebben vanmorgen in de gym. (ben ni zeker)
(jij was aan het squatten, ik deed hammer curls) ;)

Ik was gisteren inderdaad in de gym tussen halfelf en halftwaalf ongeveer denk ik (en aan't squatten :D ).
Je moet me maar eens aanspreken volgende keer!

Terug
Naar boven