MuscleMeat

Triple's Powerliftinglog

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.361
Aan gedacht om beenomtrek en huidplooi thv de dij bij te houden tijdens die baanren avontuur? :cool:

Aan gedacht wel eigelijk, maar nog niet effectief gedaan, mss maar eens mee starten! M'n el cheapo huidplooi meter eens zoeken...
Lichaamsgewicht is wel steeds rond de 104 terwijl het anders in "offseason" eerder rond de 106 is.

• #2.363
Thanks Johnny

3.5 olympic gent

Squat
5x20
5x20
5x70
5x70
5x105
5x125
5x5x145

Paused sumo dl (pause net na liftoff)
5x70
5x125
5x5x145

Paused bench wide grip
10x20
10x20
5x70
5x100
5x5x120

Lat pulldown
3x15x60

• #2.364
3.6 @flex met ziyedb

Close grip paused bench
10x20
10x20
5x70
5x70
5x100
5x5x110

Deficit conv dl
5x70
5x70
5x125
5x5x155

Highbar sq
10x20
10x20
10x50
10x50

Laatst bewerkt:
  • #2.365
4.1 piste

- 15 min in groep opwarmen
- 3x500m uit startblok 1e 500 geklokt op 22"3 en 17"0
m'n beste 1e 250 is 22"0, start was iets minder vandaag, in 2e en 3e dan weer stukken beter maar dat was zonder tijdopname... Waren wel zeker onder 22. Wel veruit m'n beste 2e 250 al.
Binnekort eens met zwaardere verzetten gaan spelen en dat gaat nog beter gaan dan. Nu nog steeds de 48/16 en dat is gwn te klein voor mij.
1e 500 was beetje onwennig maar dat moet beter aangezien je op wedstrijden ook alleen op rollen kan opwarmen...
- 1x startblok en halve piste vol en dan meteen gwn losrijden

zwaarste training ooit (over alle sporten die ik al gedaan heb) met die 3x500 voluit... Even boven de vuilbak gehangen maar toch nog alles binnen gehouden

Donderdag ook voor het eerst eens met de nationale sprintteam coach dus dan m'n beste beentje voor zetten :)
Nu trainen we onder topsportschool trainers

je lijkt op die filmpjes wel deceivingly klein

potverdomme wat een schouders en armen heb je man :roflol:

• #2.367
je lijkt op die filmpjes wel deceivingly klein

potverdomme wat een schouders en armen heb je man :roflol:

Ik voelde me juist klein man :D zeker als de andere 105 jongens aan de bak waren :( Blij dat ik een lange broek en trui aan had!

Zeker die alexv dat ass gvd (no heumeu)

Leuk dat je er was op de flexcup!

Heb je nou in de warm up ruimte getraind?

• #2.370
Leuk dat je er was op de flexcup!

Heb je nou in de warm up ruimte getraind?

Ja zaterdag na de wedstrijd, was dan gelijk mooi opgeruimt voor de mensen zondag want alles lag nog met 250 enzo op de grond :)

Vond het ook leuk, mooi om te zien en motiverend, moet aan de bak om jullie allemaal bij te houden in de 105
Jij ook heel goeie wedstrijd gedaan, zonde van de uitslagen flater. Hoop dat het nu in de resultaten toch correct staat?

Ja zaterdag na de wedstrijd, was dan gelijk mooi opgeruimt voor de mensen zondag want alles lag nog met 250 enzo op de grond :)

Vond het ook leuk, mooi om te zien en motiverend, moet aan de bak om jullie allemaal bij te houden in de 105 Jij ook heel goeie wedstrijd gedaan, zonde van de uitslagen flater. Hoop dat het nu in de resultaten toch correct staat?

In de uitslag is het goed gezet. Alleen op foto's van de prijsuitreiking klopt het dan niet.

Volgende keer dan maar meer liften ipv op hetzelfde totaal uit komen

• #2.373
In de uitslag is het goed gezet. Alleen op foto's van de prijsuitreiking klopt het dan niet.

Volgende keer dan maar meer liften ipv op hetzelfde totaal uit komen

Ja echt zonde man. Ik kan me voorstellen dat ik om zoiets wel echt pissig zou zijn...
Als je deze progressie blijft aanhouden kan dat laatste geen probleem zijn lijkt me :D

---------- Toegevoegd om 17:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:52 ----------

:roflol::roflol::roflol:

Was leuk je gezien te hebben bij Flex man!

Insgelijks!

Was dus gelijk ook wel zichtbaar welke spiergroep jij gebruikt om je massive deadlifts te locken :D

• #2.374
4.2 homegym

Safetybar squat
10x25
10x25
5x75
5x105
5x5x127,5

Snatch pull
5x70
5x100
5x5x122,5

Paused bench medium grip legsup
10x20
10x20
5x70
5x70
5x100
5x5x112,5

Pullups
5x5xbw

Band rows
3x10

---------- Toegevoegd om 21:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:23 ----------

Ging voor geen meter na die zware training gisteren

Vond het ook leuk, mooi om te zien en motiverend, moet aan de bak om jullie allemaal bij te houden in de 105
Jij ook heel goeie wedstrijd gedaan, zonde van de uitslagen flater. Hoop dat het nu in de resultaten toch correct staat?

Owh ik zal wel rustig aan doen in het vervolg, als je het even aangeeft wanneer je het niet bijhoud op voorhand !

lieve groenten

• #2.377
4.3 piste

3x20-25m rondjes rijden...

Was veel te druk op de piste om specifieke training te doen, tegenaan de 100man...
Zonde aangezien de sprintcoach net kwam, dubbel zonde omdat ik niet naar de training van gisteren ben geweest om me te sparen omdat de sprintcoach kwam... 3 dubbel zonde omdat ze gisteren eens met 52*15 ipv 52*16 hebben mogen rijden en een andere gast met krachttraining-achtergrond 2sec sneller daarmee reed op 500m!

Ja best voor je ook 300+ gaat liften binnekort, want die ging ook hard!

ja

ja

:rolleyes:

4.3 piste

3x20-25m rondjes rijden...

Was veel te druk op de piste om specifieke training te doen, tegenaan de 100man...
Zonde aangezien de sprintcoach net kwam, dubbel zonde omdat ik niet naar de training van gisteren ben geweest om me te sparen omdat de sprintcoach kwam... 3 dubbel zonde omdat ze gisteren eens met 52*15 ipv 52*16 hebben mogen rijden en een andere gast met krachttraining-achtergrond 2sec sneller daarmee reed op 500m!

cool doe je nu fietsennnn

inbe4 waar was jij het afgelopen jaar oid

• #2.379
cool doe je nu fietsennnn

inbe4 waar was jij het afgelopen jaar oid

Jaja sinds dik maandje op de piste aan het rijden binnen een sprintproject van de wielerbond, zochten mensen met snelle en sterke benen om te kijken of we uiteindelijk nationaal team kunnen versterken op de spurtnummers

heb jij sterke benen dan

Terug
Naar boven