MuscleMeat

Triple's Powerliftinglog

Leuke trainingsgroep zo te horen :D

Druk op je knie is in mijn ogen zeker wel lager op oly's, kan je ze niet van iemand lenen voor een paar trainingen?

je bent best wel een tank!
Blijf dat benchen in shirt raar vinden. Zakken met 170 lijkt zo moeilijk en dan vliegt het gewicht gewoon terug omhoog. Heb het nooit geprobeerd maar lijkt me moeilijk om aan te wennen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.623
Leuke trainingsgroep zo te horen :D

Druk op je knie is in mijn ogen zeker wel lager op oly's, kan je ze niet van iemand lenen voor een paar trainingen?

Hmm, weet ik niet, dan moet dat al iemand zijn die een paar op overschot heeft.
Maar misschien kan ik deze of volgende week redelijk goedkoop aan een paartje raken, weet wel niet echt welk model, dus nog even afwachten, en anders ga ik me wellicht wel adidas power perfect2 bestellen denk ik, hoewel het nu in m'n vorige schoenen ook wel best goed ging. We zien wel!

Is idd een leuke groep en altijd veel hulp :)

je bent best wel een tank!
Blijf dat benchen in shirt raar vinden. Zakken met 170 lijkt zo moeilijk en dan vliegt het gewicht gewoon terug omhoog. Heb het nooit geprobeerd maar lijkt me moeilijk om aan te wennen.

Pfff benchen in shirt is vreselijk man... Om eerlijk te zijn, mocht ik nu niet de kans gekregen hebben om op Europees niveau wedstrijden mee te mogen doen ik zou er nooit aan begonnen zijn denk ik.

Dit is nu een nieuw, wat sterker en op zich wat kleiner pak dan m'n vorige, wat ik heb mogen overnemen, maar ik heb al de indruk dat de voordelen van het nieuw totaal niet opwegen tegen de nadelen in vergelijking met het andere shirt.

Verdomme, die squats waren stuk voor stuk raketten.

Komt wel goed voor de bench, Eneeuh, binnekort komen die abs door je t shirt heen, wil je Dan Green soms achterna :D

Freiten !!!

• #1.625
Ik moet ecto blijven tenzij ik de stap waag naar de -120 :(

Hoezo, op Belgisch niveau had je dan alleen raw meegedaan?

• #1.628
Ik heb ook eens een paar keer in shirt proberen te benchen. Vond dat echt vreselijk. Geared squat en dl is nog wel leuk, maar dat benchen is echt vechten tegen alles wat natuurlijk aanvoelt.

• #1.632
2/13 training 1

paused bench, wide grip
5x60
5x80
5x100
5x115
5x125
5x125
5x125
5x125
5x125

gisteren veel zeer in linker arm door kl*te benchshirt, veel pull-apparts gedaan thuis gisteren en vandaag, was dan gelukkig beter nu.

Squat, reversed bands
5x125
5x125
3x175
3x175
riem
3x205
losse wraps
2x225
2x235
2x245

ook eens gekeken hoeveel deload deze opstelling +- geeft, 30kg hing 2-3 cm boven spotters op 1 gaatje hoger dan in filmpje, dus ongeveer tot hoe diep ik squat.
Redelijk weinig deload dus? Maar doel is gewoon wat meer gewicht vaker uitstappen, omdat dat toch 1 van de zwaktes is op wedstrijden.

Conv. deadlift beltless
5x70
5x70
5x120
5x150
5x180
5x180
5x180
5x180
5x180

denk dat je wel zwaardere bands mag gebruiken niet? en nice deadlifting shoes :p

30 kg is toch een goeie deload?

Is het niet saai/demotiverend om zonder muziek te trainen?

ik gebruik groen bands voor reversed band squat, bench, deadlift, ...

Terug
Naar boven