YouriDeLoore
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 54
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goede wedstrijd gedraaid.
Ziet er ook goed georganiseerd uit.
Ja denk beter ofwel 237.5 in 2e, ofwel na 235 in 2e idd 240... Dan had ik toch vrij zekere PR...
Jij ook super wedstrijd gedaan, je hebt mij positief verbaasd in mentale kracht, want dat je dit fysiek kon wist iedereen natuurlijk al langerVeel plezier volgende week, hopelijk zit de wedstrijd niet teveel in jullie lijf
![]()

Maaaar volgende wedstrijd laat niet zo heel lang op zich wachten en heb nieuwe pakken voor squat en bench dus moet wel voldoende op voorhand al af en toe in geoefend worden...Super katana en een maatje minder op het squat pak?
En het is zeker dat de meet zondag plaats vindt?

shit seg, die dude is ****ed up g.
Lijkt me wel prima voor je, je draait anders ook wel een behoorlijke volume.
Proberen is het enigste wat je kunt doen, je kunt er alleen maar van leren.
het zijn vooral de dagen met de 9 of 7 reppers waar ik tegenop zal zien 
tot nu toe nooit gedurfd, wel al aan gedacht...Haha, jij bent niet meer tevreden van je gains?Dan moet 99% van DBB ontevreden zijn over z'n vooruitgang!
Doen, jonas blijft ook goed vooruit gaan op smolov en zijn deadlift gaat zelfs ng omhoog dusja xd
ook paar epische logjes gelezen hier...Nee (dikke) 3 weken geen DL gaat volgens mij zelf geen kwaad kunnen, ik zou sowieso zorgen dat ik mijn laatste smolov week start (dus die laatste 3 dagen van 24) op ten laatste 6 weken out van de WEC, tijd zat dan om in pakken met singles en doubles alles prima te krijgen en in andere trainingen vooral triple'tjes maar minder sets tegenover wat ik nu meestal 5-6x3 doe.
Zodat het volume wel omlaag gaat maar de intensiteit stijgt, zoals harpep uitlegde in een topic over smolov laatst. Waardoor je nog beter gaat 'pieken'
Wil gewoon eens echt een zwaar uitdagend schema proberen. En hopelijk er enorme gains van plukken.