- Waardering
- 637
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ikzelf ben niet zo'n voorstander van veel reps op de deadlift vanwege de complexe beweging - concentratie is hier altijd vereist , vandaar 5 a 6 reps en meer niet
het is een goeie training tukker , maar ik vind dat je te weinig progressief bezig bent
5 sets van 10x40 bijv bij de rows - er gebeurt nou eenmaal meer in je lichaam als je zwaar traint en jij kan dat makkelijk - nu vraag ik me af of deze sets in deze vorm een meerwaarde hebben ( ik probeer mee te denken he )![]()
Volgens mij heb ik dat ook een keer al opgemerkt
Als je makkelijk 10x40 doet kun je volgende set toch gewoon 50kg proberen? en het is niet erg als je dan maar 8 reps haalt hoor![]()
Mooie training, goed volume.Had er persoonlijk wel nog lunges bij gedaan ofzo aangezien je squats moet skippen. Wel netjes dat je er nog cardio achteraan gooit.
![]()
4 a 5 setjes met 6 reps kan heel goed als , je maar verhoogt. Begin eens met je eerste set op 70 procent van je max op de deadlift en dan rustig verhogen
Nette training! Begint je lichaam zich al wat meer te vormen?
Goed bezig zoals ik de laatste paar pagina's zag; lekkere beentraining.![]()

. Heb het welgeteld 7 min. volgehouden en moest toen zo zwaar trappen, ging niet eens meer. Weerstand was omhoog geschoten, omdat de hartslag maar niet hoger wou worden. Krijg ik dan zo'n goede conditie
.Lekkere training. Je begint nu toch wel een stuk sterker te worden aan de gewichten te zienGaat goed dus
Doe je trouwens echt na elke training cardio?
Lekkere training kerel! En zoals Ove/Ace al zeiden zeker goed idee om je intensiteit lekker op te schroeven want ik denk ook dat jij dat makkelijk kan (natuurlijk eerst op de techniek letten, maar die heb jij nu wel goed genoeg onder de knie en anders eens vragen om een spotter) en dan niet té veel letten op je volume. tussen 5 en 10 zitten is netjes, maar probeer niet te strict te zijn om elke keer die 10e rep te halen. Soms is het ook goed een paar reps met een veel hogere intensiteit om je lichaam al te laten wennen aan het gewicht.
Verder nette training hoor, goed dat je bij bepaalde oefeningen die je nog niet zo goed kent/kan je goed focust op je techniek![]()
Gewicht erop smijten over het algemeen met echt zware gewichten sucked je techniek toch het valt in de meeste gevallen niet te oefenen met lichte gewichten behalve als er een goede techniek aanwezig was die je min of meer kwijt was![]()
Gewicht erop smijten over het algemeen met echt zware gewichten sucked je techniek toch het valt in de meeste gevallen niet te oefenen met lichte gewichten behalve als er een goede techniek aanwezig was die je min of meer kwijt was![]()
Doet je punt het niet?