AndroidHealthClinic

Gesloten Tukker73 Trainingslogboek

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Beste DBB-ers

Ook vanavond nog getraind:

DL
5*50
5*60
5*70
5*70
5*70

Lat Pull Down
10*40
10*45
6*50
6*45
10*40

BOR
10*40
10*45
10*50
10*50

Shrugs
10*50
10*50
10*50
10*60(om het af te maken, was wel pittig)

Vertical Traction
10*40
10*50
10*60
10*70
10*65

Cable Curl
8*12,5
8*10
8*7,5

Géén cardio.

Conclusie:
Pffffffffffffffff...wat een Fuuuuuuuuuuuuuuuu.... training. Had redelijk geslapen, goed gegeten. Veel zin om te trainen, maar voelde bij de DL al dat het moeizaam ging. De training op karakter toch nog redelijk kunnen afmaken. Cardio zat er niet meer in, wordt dus morgenvroeg. Kom ik aan mijn 2 maal cardio in de week. Gewicht zit nu tegen 86 kg, gaat de goeie kant op. Voeding op dit moment op ongeveer 3300 kcal.

Morgen dus cardio en dan weekend.

groet!

Met 2x in de week cardio vet verliezen? Doe je goed, je volgt je eetschema strak dan?

Die vertical traction pak je wel bruut hoor, heb em vandaag ook gedaan ;)

Durf je niet boven mijn gewichten te gaan ofzo ?

Je doet me er geen pijn mee hoor :p (of toch niet zo veel :D )

Motiveert me alleen maar meer als jij hoger gaat dan mijn!

:fire:

Met 2x in de week cardio vet verliezen? Doe je goed, je volgt je eetschema strak dan?

Die vertical traction pak je wel bruut hoor, heb em vandaag ook gedaan ;)

Gaat mij niet zo zeer om het vetverliezen, maar voor de algehele conditie. Zit in de bulk op dit moment, maar houd me wel strak (95%) aan mijn voedingsschema.

De vertical traction is een fijn apparaat, kan ik echt het maximale uit mijn rug halen.

Durf je niet boven mijn gewichten te gaan ofzo ?

Je doet me er geen pijn mee hoor :p (of toch niet zo veel :D )

Motiveert me alleen maar meer als jij hoger gaat dan mijn!

:fire:

Had veel zin in trainen, maar energie was er gewoon weg niet. Volgende week een nieuwe kans.

Lekkere training weer! ondanks wat minder energie... gaat toch goed hier :cool:
Kan helaas niet altijd SUPER zijn, maar ziet er nog steeds netjes uit!
Suc6 zo met je ochtendcardio :) & fijn weekend natuurlijk :)

Goeiemorgen Tukker!
Hoe staat het leven? Je training voelde niet zo lekker? ach dat heeft iedereen wel eens. Ik vind dat je prima gewicht verplaatst hebt, vooral je BOR is snel gestegen in kg'en :thumbs:

Lekkere training weer! ondanks wat minder energie... gaat toch goed hier :cool:
Kan helaas niet altijd SUPER zijn, maar ziet er nog steeds netjes uit!
Suc6 zo met je ochtendcardio :) & fijn weekend natuurlijk :)

Gaat prima met de trainingen hoor, maar had graag wat progressie willen maken en als dat niet lukt.....grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :mad:. Maar ja, volgende week dan maar 2 keer zo hard knallen!

Jij ook een fijn weekend meid!

Goeiemorgen Tukker!
Hoe staat het leven? Je training voelde niet zo lekker? ach dat heeft iedereen wel eens. Ik vind dat je prima gewicht verplaatst hebt, vooral je BOR is snel gestegen in kg'en :thumbs:

Goeiemorgen kerel! Leef je nog? :D

Trainen gaan goed hoor, de ene keer wat minder dan de andere keer. De BOR heb ik te lang te licht gepakt, daar dus snel wat op kunnen winnen.

Hoe staat het met jouw trainingen?

Gaat oké hier, polsblessure ept mooi weg en kan weer -met wrist wraps welliswaar- aardig zwaar trainen.

Ga jij dit weekend nog trainen?

Gaat oké hier, polsblessure ept mooi weg en kan weer -met wrist wraps welliswaar- aardig zwaar trainen.

Ga jij dit weekend nog trainen?

Lekker man. Is altijd fuuuuuu..... als je wilt trainen, maar je kunt niet. Zelf ga ik strax wat buikspieren trainen en dan 30 min. cardio.

Maandag weer KT, benendag!

Lekker wat abshizzel en cardio :thumbs:

Fijn weekend!

lekker traininkie tukker
goed gedaan

Als t je alleen om motivatie gaat, niks mis mee hoor :P Maar ik train vooral om mezelf te verbeteren. Naja... Behalve mn legpress, daarmee wil ik PilatesMeisje beaten maandag :fire:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven