- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekkere training weer! Als je je techniek maar in de gaten houdt komt het wel goed met de gewichten, zo zeiden ze mij tenminste![]()
80kg te zwaar op de DL ? Ik dacht dat je me ging inhalen ?
Bij de BOR heb je me wel bijna![]()

lekkere training tukker en als je lichaam een signaal afgeeft zoals bij de deadlift
is dat niet voor niks - keep it in mine bro
Ja lekker is dat. En de doffe plof die door het fitness-honk heengalmd na de laatste rep is ook vet![]()

ondernomen dit weekend met het mooie weer (gesloten gym waarschijnlijk?). In iedere geval fijne dag 
Graag gedaan!
Weet weinig van hem als trainer, maar hij schijnt het goed te hebben gedaan bij Standard en Gent, dus hij zal wel wat kunnen.

Nice Tukker, ziet er goed uit die training!
Die 80kg 5 reps had je wel gehaald? Maar hoe bedoel je te hoog... kreeg je last van je rug (of na je training?)
Maar ziet er goed uit
Nog wat sportiefsondernomen dit weekend met het mooie weer (gesloten gym waarschijnlijk?). In iedere geval fijne dag
![]()
. Wordt dus morgen ook trainen.We zullen zien, maar kampioen worden we niet volgend seizoen.

Dank je meid!
Die 80 kilo wel gehaald maar was te zwaar om nog eens 2 setjes van 5 mee te doen. Voelde mijn rug wel iets, maar niet erg.
Heb een feestje gehad in Arnhem, tot 4.30 uur buitengezeten. Gisteren in de stad gelunchet op het Jansplein en gerelaxed. Vandaag stond er trainen op de planning, maar pffffff.....geen puf, dus gespijbeld. Wordt dus morgen ook trainen.
Jij ook een fijne dag verder! Toevallig al bij de nieuwe sportschool geweest?
, je bent wel lekker vooruit aan het gaan zeg!
..
. Woon jij ook in de omg. Arnhem? 
dus...ik kan pas vandaag weer trainen
. Vrijdag was mijn laatste KT training, zaterdag&maandag wel gefietst. Ik ben er nog niet helemaal over uit of ik bij F4F wil sporten..denk dat ik een keer langs ga op een tijd dat ik zelf zou gaan sporten en nog eens een rondje ga lopen en dan als ik om ben meteen inschrijven en daar trainen en anders door naar mijn oude&vertrouwde sportschool met dan maar minder materiaal.Conclusie:
Heerlijk getraind. Lekkere pomp in de benen nu. Aantal rust gehad, ontspannen Pinksteren gevierd met verjaardag (BBQ) en matig alcoholgebruik. Ook een aantal vrienden weer gezien sinds weken, opmerkingen van hun: "Zo, jij hebt stevige bovenbenen gekregen" en "jij krijgt echt gespierde armen". Lekker om te horen dat het trainen resultaat heeft, is mijn ego weer even gestreeld![]()
Morgen tijd voor de borst/schouders/triceps.
groet!

borst/triceps en schouders a little bit.Gaat lekker zo te lezen mooi man.
Hier gaat het ook super.
Heb even een aantal weken afscheid genomen van mijn dieet.
doe nu een cleanbulk tot 110 kilo en dan ga ik tot 12% cutten.
Hoop dan ronde de 100 a 102 kilo te zitten.
atg is niet heilig hoor tukker
als jij je hier goed bij voelt , vooral doorgaan
beneden par is toch ook netjes![]()
Egostrelingen en oerkreten for the win. Stevige squats man, gaat keihard!
Haha van die ego strelingen zijn altijd goed toch? Lekker getraind weer Tukker![]()
Goed zo, je bent wel lekker vooruit aan het gaan zeg!.
Toe maar lekker feestje in Arnhem..
. Woon jij ook in de omg. Arnhem?
.
Ja ben er wel geweest, maar kon geen proefdag sporten.
Suc6 vandaag..ik doe met je meeborst/triceps en schouders a little bit.