XXL Nutrition

Gesloten Tukker73 Trainingslogboek

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
lekkere training tukker en als je lichaam een signaal afgeeft zoals bij de deadlift
is dat niet voor niks - keep it in mine bro

• Topic Starter Topic Starter
Lekkere training weer! Als je je techniek maar in de gaten houdt komt het wel goed met de gewichten, zo zeiden ze mij tenminste :)

Inderdaad. Ik gooi de gewichten nu gewoon omhoog.

Lekker je lats aangepakt man!

Klopt! Met de Vertical Traction machine kan ik hem helemaal leegtrekken.

80kg te zwaar op de DL ? Ik dacht dat je me ging inhalen ? :p

Bij de BOR heb je me wel bijna :(

Ik kom eraan! ;)

lekkere training tukker en als je lichaam een signaal afgeeft zoals bij de deadlift
is dat niet voor niks - keep it in mine bro

Thnx man!

Je bedoelt toch met het signaal dat het genoeg is op dat moment of bedoel je iets anders?

Ja lekker is dat. En de doffe plof die door het fitness-honk heengalmd na de laatste rep is ook vet :cool:

Hey Tukker!

You stole Michel Preud'homme!

Thanks ;)

Nice Tukker, ziet er goed uit die training!
Die 80kg 5 reps had je wel gehaald? Maar hoe bedoel je te hoog... kreeg je last van je rug (of na je training?)

Maar ziet er goed uit :thumbs:

Nog wat sportiefs :eyebrow: ondernomen dit weekend met het mooie weer (gesloten gym waarschijnlijk?). In iedere geval fijne dag :)

Graag gedaan!

Weet weinig van hem als trainer, maar hij schijnt het goed te hebben gedaan bij Standard en Gent, dus hij zal wel wat kunnen.

Hij heeft kampioen gespeeld met een ploeg waarvan het 25 jaar geleden was dat ze nog eens kampioen gespeeld waren (Standard) en heeft er Europees toch ook mee geschitterd.

En hij heeft een ploeg de beker laten halen waarvan het 26 jaar geleden was en tegelijkertijd heeft hij die ploeg 2de laten worden, wat zelfs al 55(!!) jaar geleden was ... (AA Gent)

En of hij wat kan ;)

Nice Tukker, ziet er goed uit die training!
Die 80kg 5 reps had je wel gehaald? Maar hoe bedoel je te hoog... kreeg je last van je rug (of na je training?)

Maar ziet er goed uit :thumbs:

Nog wat sportiefs :eyebrow: ondernomen dit weekend met het mooie weer (gesloten gym waarschijnlijk?). In iedere geval fijne dag :)

Dank je meid!

Die 80 kilo wel gehaald maar was te zwaar om nog eens 2 setjes van 5 mee te doen. Voelde mijn rug wel iets, maar niet erg.

Heb een feestje gehad in Arnhem, tot 4.30 uur buitengezeten. Gisteren in de stad gelunchet op het Jansplein en gerelaxed. Vandaag stond er trainen op de planning, maar pffffff.....geen puf, dus gespijbeld :o. Wordt dus morgen ook trainen.

Jij ook een fijne dag verder! Toevallig al bij de nieuwe sportschool geweest?

We zullen zien, maar kampioen worden we niet volgend seizoen.

Laatst bewerkt:
Thnx man!

Je bedoelt toch met het signaal dat het genoeg is op dat moment of bedoel je iets anders?

je lichaam geeft effe aan ; het is genoeg

je lichaam geeft effe aan ; het is genoeg

Dat dacht ik al, maar ff dubbelcheck!

Ook vandaag al wat ijzer heen en weer/op en neer bewogen:

Squat
5*50
5*60
5*70
5*80
5*80

Ging prima. Techniek goed, geen last van de rug. Zak niet helemaal door, iets beneden parallel. Heb geen spotter en riem, vind het dan niet prettig om dan ass to the grass te gaan. Gewicht was voor nu perfect, uitvoering oké!

Leg Press(plate loaded)
10*95
10*125
10*135
10*145
10*155

Leg Extension
10*45
10*40
10*40
10*35
12*30

Leg Curl
10*40
10*40
10*40
10*40
10*40

Calves
15*80
10*100
10*100

Verder nog wat setjes gedaan voor de onderrug.

Géén cardio.

Conclusie:
Heerlijk getraind. Lekkere pomp in de benen nu. Aantal rust gehad, ontspannen Pinksteren gevierd met verjaardag (BBQ) en matig alcoholgebruik. Ook een aantal vrienden weer gezien sinds weken, opmerkingen van hun: "Zo, jij hebt stevige bovenbenen gekregen" en "jij krijgt echt gespierde armen". Lekker om te horen dat het trainen resultaat heeft, is mijn ego weer even gestreeld :D

Morgen tijd voor de borst/schouders/triceps.

groet!

Gaat lekker zo te lezen mooi man.
Hier gaat het ook super.
Heb even een aantal weken afscheid genomen van mijn dieet.
doe nu een cleanbulk tot 110 kilo en dan ga ik tot 12% cutten.
Hoop dan ronde de 100 a 102 kilo te zitten.

atg is niet heilig hoor tukker
als jij je hier goed bij voelt , vooral doorgaan
beneden par is toch ook netjes:)

Egostrelingen en oerkreten for the win. Stevige squats man, gaat keihard!

Haha van die ego strelingen zijn altijd goed toch? Lekker getraind weer Tukker ;)

Dank je meid!

Die 80 kilo wel gehaald maar was te zwaar om nog eens 2 setjes van 5 mee te doen. Voelde mijn rug wel iets, maar niet erg.

Heb een feestje gehad in Arnhem, tot 4.30 uur buitengezeten. Gisteren in de stad gelunchet op het Jansplein en gerelaxed. Vandaag stond er trainen op de planning, maar pffffff.....geen puf, dus gespijbeld :o. Wordt dus morgen ook trainen.

Jij ook een fijne dag verder! Toevallig al bij de nieuwe sportschool geweest?

Goed zo :), je bent wel lekker vooruit aan het gaan zeg!
Toe maar lekker feestje in Arnhem :woot:.. ;). Woon jij ook in de omg. Arnhem? :o

Ja ben er wel geweest, maar kon geen proefdag sporten :( dus...ik kan pas vandaag weer trainen :D. Vrijdag was mijn laatste KT training, zaterdag&maandag wel gefietst. Ik ben er nog niet helemaal over uit of ik bij F4F wil sporten..denk dat ik een keer langs ga op een tijd dat ik zelf zou gaan sporten en nog eens een rondje ga lopen en dan als ik om ben meteen inschrijven en daar trainen en anders door naar mijn oude&vertrouwde sportschool met dan maar minder materiaal.

Conclusie:
Heerlijk getraind. Lekkere pomp in de benen nu. Aantal rust gehad, ontspannen Pinksteren gevierd met verjaardag (BBQ) en matig alcoholgebruik. Ook een aantal vrienden weer gezien sinds weken, opmerkingen van hun: "Zo, jij hebt stevige bovenbenen gekregen" en "jij krijgt echt gespierde armen". Lekker om te horen dat het trainen resultaat heeft, is mijn ego weer even gestreeld :D

Morgen tijd voor de borst/schouders/triceps.

groet!

Lekkere training weer Tukker, je bent lekker bezig!
Fijn te horen dat je zulke complimenten krijgt... mag ook wel voor het harde werken :)

Suc6 vandaag..ik doe met je mee ;) borst/triceps en schouders a little bit.

Gaat lekker zo te lezen mooi man.
Hier gaat het ook super.
Heb even een aantal weken afscheid genomen van mijn dieet.
doe nu een cleanbulk tot 110 kilo en dan ga ik tot 12% cutten.
Hoop dan ronde de 100 a 102 kilo te zitten.

Gaat inderdaad lekker. Heb in 2 maanden tijd toch aardig wat progressie gemaakt.

Jij gaat dus wat extra kilo's erbij plakken? 100 kilo met 12% klinkt wel mooi!

atg is niet heilig hoor tukker
als jij je hier goed bij voelt , vooral doorgaan
beneden par is toch ook netjes:)

I know, gaat erom dat ik de spieren voel die ik aan het trainen ben. Die voelde ik goed.

Egostrelingen en oerkreten for the win. Stevige squats man, gaat keihard!

Daar doen we het ook (een beetje) voor. Squats gaat lekker, benen zijn altijd wel sterk geweest.

Haha van die ego strelingen zijn altijd goed toch? Lekker getraind weer Tukker ;)

Is heerlijk die complimentjes. Merk ook dat mijn houding verbeterd is, loop nu met rechte rug ipv iets voorovergebogen.

Goed zo :), je bent wel lekker vooruit aan het gaan zeg!.

Gaat prima zo! Heb naast de trainingen ook de voeding goed op orde en slaap daarnaast minimaal 8 uur per nacht. Merk daardoor echt de progressie.

Toe maar lekker feestje in Arnhem :woot:.. ;). Woon jij ook in de omg. Arnhem? :o.

Ik woon zelf niet in Arnhem, maar er wonen een aantal vrienden. Ben er dus af en toe te vinden. Blijf het een leuke stad vinden.

Ja ben er wel geweest, maar kon geen proefdag sporten.

Rare zaak. Een vriend van mij sport daar ook samen met een collega. Hij is er erg over te spreken.

Suc6 vandaag..ik doe met je mee ;) borst/triceps en schouders a little bit.

Jij ook meid. Doe ik met je mee.:)

Beste DBB-ers

Ook vandaag ben ik aan de slag geweest:

Benchpress
10*40
10*45
5*50(geen spotter, had nog wel 2 reps ingezeten)
7*45
8*40

Incline Benchpress
10*30
7*35
10*30
10*30

4 setjes ipv 5, voelde het al goed branden.

Peck Deck
10*30

10*35
10*40
7*45

Shoulder Dumbbell Press
10*11
9*11
7*10
7*9

Bent Over Dumbbell Lateral Raise
10*5
10*5
10*5
10*4(laatste 2 reps eruit moeten persen)

Dips
10*BW
10*BW+10
10*BW+10

Push Down(rope)
12*12,5
10*12,5
10*12,5

Cardio 20 min. op 75%.

Conclusie:
Prima getraind! Goed uitgerust en van te voren Pasta gegeten, had dus energie genoeg. Merk wel dat ik dan toch fijner train dan op een bakje kwark en een banaantje.

Morgen een rustdag. Thuis alleen wat buikspieroefeningen en wat rek- en strekwerk. Vrijdag zijn de rug en biceps aan de beurt.

groet!

Nice die dips. Ik doe ze net zo zwaar als je mn 10kg meer vet meerekent, maar ben toch wel een kop groter dus loop achter :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven