XXL Nutrition

Gesloten Tukker73 Trainingslogboek

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Prima trainingen niks op aan te merken. Alleen zijn van veel sets het gewicht hetzelfde, als je elke set vol gas gaat krijg je dat volgens mij niet meer voor elkaar ;)

Zolang het lekker gaat rustig je gewicht opvoeren door de oefening heen, en blijven letten op je techniek!

Mja, hij is ook nog aan het opbouwen he, dat zou grotendeels al het zelfde gewicht verklaren ;) Komt vanzelf.

:thumbs:

Oe Tukker, nice workout!
Jij voelt die benen volgens mij wel :fire: ;)

• Topic Starter Topic Starter
Prima trainingen niks op aan te merken. Alleen zijn van veel sets het gewicht hetzelfde, als je elke set vol gas gaat krijg je dat volgens mij niet meer voor elkaar ;)

Dat denk ik ook niet. Was voor mij aftasten hoeveel kg te gebruiken en begin de volgende keer met hoger gewicht. Kun dit toch vrij goed vol houden, merkte de vermoeidheid vooral de laatse sets.

tukker
wat is de stand van je benen bij de legpress?
als je ze wat breder zet pakken ze wat meer je dijbenen

Stand is neutraal (voeten recht omhoog) en op ooghoogte. Deze oefening gaat wel lekker. De 100 kg komt volgende week aan de beurt.

+++

Goede training weer hoor.

Thanx!

Mja, hij is ook nog aan het opbouwen he, dat zou grotendeels al het zelfde gewicht verklaren ;) Komt vanzelf.

:thumbs:

Klopt inderdaad. Nieuw schema, nieuwe oefeningen....tis aftasten en je draai vinden...Voor mijn gevoel begint het nu pas....

Oe Tukker, nice workout!
Jij voelt die benen volgens mij wel :fire: ;)

Thanx!

Het rare is...mijn benen zijn wel moe, maar géén spierpijn????

Maybe tomorrow ;)

The day after the day after ;)

Hoe gaat 't met je spierpijn? :d
Vanavond ook weer getraind btw?

Stress! man! :whip:

Sporten is DE oplossing!
Zo'n extra shot euforisch gevoel is NOOIT mis! :grinny:

Op die fiets :roflol:

Op een jonge fiets... Nee wacht, k*t. Hoe kwam ie nou voorbij in het logboek van Ace? :D

hahahahaha :roflol: hahahaha volgens mij was dat idd in het log van ACE

Ja gheghe. Treurig om te zien dat dat logje gesloten is. Waar is jou log eigenlijk P?

Ps, waar blijft die training Tukker? :)

Je bent de zoveelste die het vraagt:o, maar helaas ik begin er niet aan :rolleyes:... ik train gedisciplineerd & hard voor me zelf... en lees wel mee jullie mee :coffeepc:

Beste DBB-ers,

Na een weekje van afwezigheid door tentamens, stress, privéshit de draad weer opgepakt. Vanavond waren de beentjes aan de beurt.

Squat
8*50
8*50
8*50
8*50
8*50

Ging lekker. Squats waren diep en in traag tempo. Kan voor mijn gevoel nog wel meer hebben. Vrijdag maar eens proberen.

Leg Curl
8*45
8*40
8*35
8*35
8*30

Leg Extension
8*45
8*40
8*35
8*35
8*30

Leg Press
8*110
8*110
8*110
8*110
10*100

Was weer helemaal leeg en dat moet ook.

Ga vanaf deze week 4 dagen trainen met een 3 dagen split schema. Houdt in dat ik per 3 weken alle spiergroepen 4 keer heb getraind.

groet!

Diep is goed :thumbs:. Traag is minder goed, althans bij het omhoog komen. Wat voor tentamens heb je als ik vragen mag?

Diep is goed :thumbs:. Traag is minder goed, althans bij het omhoog komen. Wat voor tentamens heb je als ik vragen mag?

Dan doe ik het goed. Zak namelijk rustig in en kom snel omhoog.

Dat mag je vragen hoor ;). De tentamens waren Inleiding recht en Psychologie/Sociologie. Volg een schakelprogramma van een halfjaar als opstap naar een compacte 3 jarige HBO opleiding Sociaal Juridische Dienst Verlening.

Keurige training! :thumbs:

Hoe hou jij dan alles gemakkelijk bij? :)

Ik hou op het moment niks bij...qua voeding weet ik wel ong. hoe ik rond de 2000-2200 kcal zit met de juiste verhouding en qua training doe ik een 3daagssplit, 4 dagen per week..1 dag daar van is extra aandacht besteden aan de spiergroepen die ik wat meer wil stimuleren ;).
Als ik train zie ik ter plaatse wel welke oefeningen ik ga doen voor wat ik wil gaan trainen, maakt het voor mij meteen een stuk uitdagender en blijft er genoeg variatie in zitten ;)...progressie blijft rustig aan doorgaan, dus ga zo nog ff voort :cool:..

:eek:

OT:

Zeker lekkere training weer hoor!
Ik denk ook wel dat je meer kan..zeker als je 5x 8reps á 50kg squat... kan zeker wel zwaarder met minder reps ;). Maar goede training om weer ff te starten na een weekje afwezigheid:thumbs:

Ben je nou klaar met je tentamens? Hoop het voor je (voor verlopig dan ;)).
Fijne avond :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven