Fitness Seller

Gesloten Tukker73 Trainingslogboek

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter

Thanx man!

Gaat prima op deze manier. Merk dat het allemaal nog wel zwaarder kan met de Squat. Vrijdag wordt benenbeuldag :D.

OT:

Zeker lekkere training weer hoor!
Ik denk ook wel dat je meer kan..zeker als je 5x 8reps á 50kg squat... kan zeker wel zwaarder met minder reps ;). Maar goede training om weer ff te starten na een weekje afwezigheid:thumbs:

Ben je nou klaar met je tentamens? Hoop het voor je (voor verlopig dan ;)).
Fijne avond :)

Dank je! Had je reactie eigenlijk morgenvroeg ergens om 05:23 verwacht;)

Ben nu klaar met mijn tentamens. Strax in juni nog een paar, maar dat gaat goedkomen. Heb de stof al bekeken voor het komende kwartiel en dat is gesneden koek.

Wel grappig dat jij ook traint met een 3 dagen split schema en dan 4 dagen in de week traint. Zo train ik vanaf deze week ook, maar heb geen aparte dag met aandacht voor speciale spiergroepen. Wel iets om te onthouden natuurlijk.....

En jij ook een fijne avond :) Ik kruip voor de tv. Heb genoeg gedaan vandaag ;)

Laatst bewerkt:
6:00 is dat ook goed? :o
Fijn dat je nu ff klaar bent met je examens...iig even een "break" van veeeel leren ;) en het schilt dan ook weer dat je de stof voor de volgende tentamens makkelijk lijkt:).

Ja zeker iets om te onthouden ;). 4daagssplit wilde ik er zelf niet van maken...vaak doe ik ook de 4e dag ..dat is namelijk na mijn pilatesles in de ochtend een aantal spiergroepen trainen en daarna wat tabata.

Fijne dag vandaag ;).

P.S. Vrijdag benen afbeulen? :cool:, ik doe met je mee ;)..suc6! ben benieuwd hoe het eruit gaat zien.

6:00 is dat ook goed? :o
Fijn dat je nu ff klaar bent met je examens...iig even een "break" van veeeel leren ;) en het schilt dan ook weer dat je de stof voor de volgende tentamens makkelijk lijkt:).

Ja zeker iets om te onthouden ;). 4daagssplit wilde ik er zelf niet van maken...vaak doe ik ook de 4e dag ..dat is namelijk na mijn pilatesles in de ochtend een aantal spiergroepen trainen en daarna wat tabata.

Fijne dag vandaag ;).

P.S. Vrijdag benen afbeulen? :cool:, ik doe met je mee ;)..suc6! ben benieuwd hoe het eruit gaat zien.

Ik moet ook op pilates omdat ik nogal stijf ben :(

Opgezocht op het internet. Klinkt goed moet ik zeggen. Hoe ziet zoiets voor jou eruit?

Mooi dat je meedoet meid. Ga ze eens flink afbeulen, zodat ik zaterdag moeite met lopen heb ;)

Beste DBB-ers,

Weer getraind vandaag. Borst, schouders en triceps waren aan de beurt.

Bench was bezet, dus begonnen met Incline Bench Press

Incline Bench press
10*20(alleen stang)
10*30
10*30
10*30

Benchpress
10*40
10*30
10*30
10*30

Minder gewicht dan gebruikelijk. Komt door Incline Bench Press.

Dumbbell Flyes
8*6
8*5
8*5
8*5

Seated Shoulder Dumbbell Press
8*5
8*4
8*4
8*4

Dumbbell Lateral Raise
8*4
8*4
8*4
6*4, direct gevolgd door 4*3
8*3

Was van plan om een Dumbbell Rear Lateral Raise te doen, maar was al zo kapot dat ik een machine gepakt heb:

Upper Back
8*35
10*35
10*35
10*35

Push Down
12*17.5
10*17,5
9*17,5 (die laatste ging echt niet meer)

Dips
6*BW

En toen was het klaar. Afgesloten met 30 min. cardio.

Lekker getraind. Gewichten zijn nog niet om over naar huis te schrijven, maar dat komt vanzelf....

groet!

Lekker getraind vanavond idd :) Zolang je techniek maar goed is, dan komt 't vanzelf.

lekker volume, hoe lang ben je nou met zo'n training bezig tukker?

Idd, kun je beter doen dan zoals ik overbelasting hebben :S

Nu al BW dips? Nice hoor. Moest ik een tijdje voor oefenen ;) Die bench kan volgende keer omhoog! :)

Goedemorgen ;),

Lekkere training hoor...misschien nog niet top gewichten..maar goed je moet toch ergens beginnen? Zo kan je je goed focussen op je techniek, zwaarder komt wel :)...beter eerlijk zijn voor jezelf.

Opgezocht op het internet. Klinkt goed moet ik zeggen. Hoe ziet zoiets voor jou eruit?

Mooi dat je meedoet meid. Ga ze eens flink afbeulen, zodat ik zaterdag moeite met lopen heb ;)

Ik doe dan een stuk of 4 verschillende oefeningen (steeds weer wat anders...aantal voorbeelden zijn burpees, push ups, front squats, jump squats, jumping jacks, om&om lunges (springen omwisselen), high kicks etc etc etc)

De oefeningen doe ik dan achter elkaar, elk zo'n 20 sec. daar tussen in even 10 sec. rust. Doe dit setje dan 4 á 5 keer.

Zometeen sta ik om 7 uur :o in de sportschool (rug/triceps) ;) daarna lekker vrij..ja je zal me wel voor gek verklaren dat ik zo vroeg ga...ach... :p

Idd, kun je beter doen dan zoals ik overbelasting hebben :S

Aai, das vervelend zeg. Waar heb je precies last van?

Nu al BW dips? Nice hoor. Moest ik een tijdje voor oefenen ;) Die bench kan volgende keer omhoog! :)

Zijn dips tussen 2 bankjes. Was pittig, maar wel lekker. Enne die bench gaat inderdaad omhoog de volgende keer...

Ik doe dan een stuk of 4 verschillende oefeningen (steeds weer wat anders...aantal voorbeelden zijn burpees, push ups, front squats, jump squats, jumping jacks, om&om lunges (springen omwisselen), high kicks etc etc etc)

De oefeningen doe ik dan achter elkaar, elk zo'n 20 sec. daar tussen in even 10 sec. rust. Doe dit setje dan 4 á 5 keer.

Zometeen sta ik om 7 uur :o in de sportschool (rug/triceps) ;) daarna lekker vrij..ja je zal me wel voor gek verklaren dat ik zo vroeg ga...ach... :p

Ook goeiemorgen meid.

Zowww, klinkt pittig. En dat moet gezond voor je zijn? ;)

Ik verklaar je niet voor gek hoor. Ben zelf ook een ochtendmens, begrijp het dus wel.

Mooie training hoor, maar vind je de combinatie borst en schouders wel fijn aanvoelen? .. Bij beide spiergroepen gebruik je namelijk zowel je borst als schouders, en je triceps.

Gewichten komen inderdaad wel, maak je geen zorgen. Toen ik begon met krachttraining bankdrukte ik ook niet meer dan 30kg :)

Mooie training hoor, maar vind je de combinatie borst en schouders wel fijn aanvoelen? .. Bij beide spiergroepen gebruik je namelijk zowel je borst als schouders, en je triceps.

Ik probeer nu verschillende combinaties uit, kijk dan wat mij het beste bevalt. Ga in ieder geval de schouders, triceps en biceps op een extra dag apart trainen. Deze groepen hebben dat echt nodig.

Als ik in de sportschool ben, focussen op het trainen en niets anders. Scheelt ook dat ik alleen train, niemand om rekening mee te houden of op te moeten wachten. Kan dus bij elk vrij uurtje gaan trainen, mocht ik dit willen.

Ik probeer nu verschillende combinaties uit, kijk dan wat mij het beste bevalt. Ga in ieder geval de schouders, triceps en biceps op een extra dag apart trainen. Deze groepen hebben dat echt nodig.

Toch kan je je beter richten op de grote oefeningen (benchen voor chest/triceps, etc.). Spieren gaan isoleren omdat je denkt dat ze achterlopen is een beetje loos omdat je waarschijnlijk meer massa overall nodig hebt, en compounds zijn daar het best voor. (Is bij mij ook nog steeds zo) Als je je triceps nog harder wil aanpakken, grijp dan naar dips of skullcrushers oid.

Toch kan je je beter richten op de grote oefeningen (benchen voor chest/triceps, etc.). Spieren gaan isoleren omdat je denkt dat ze achterlopen is een beetje loos omdat je waarschijnlijk meer massa overall nodig hebt, en compounds zijn daar het best voor. (Is bij mij ook nog steeds zo) Als je je triceps nog harder wil aanpakken, grijp dan naar dips of skullcrushers oid.

Was niet duidelijk in mijn post. Ik wil de armen er nog een dag extra bijpakken. Dit doe ik om de week. De rest van de trainingsdagen blijft hetzelfde.

---------- Toegevoegd om 10:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:33 ----------

Beste DBB-ers,

Vandaag was het tijd voor de rug en biceps.

DL
10*30 Warm Up
8*50 Iets teveel van het goede
8*40
8*40
8*40
8*40

Lat Pull Down
10*40
10*40
10*35
10*35
10*30

BOR
10*30
10*30
10*30
10*30
10*30

Heb hem onderhands uitgevoerd. Kan ik hem voor mijn gevoel iets beter doorhalen.

Pull Down
10*40
10*40
10*40
10*40

Shrugs(in Hammerstrenght deadlift machine)
10*20
10*20
10*20
10*20

Cable Curl
10*15
6*12,5
6*10

Had mij bij het aanvangsgewicht vergist. Verzuurde als een idioot.

Training afgesloten met 30 min. cardio

Conclusie:

Lekkere training. Merk dat steviger trainen zijn effect gaat hebben. Constant hongergevoel, zie al wat definitie in de benen komen. Gaat goed komen zo, lekker door trainen.

Groet!

Laatst bewerkt:
Als ik in de sportschool ben, focussen op het trainen en niets anders. Scheelt ook dat ik alleen train, niemand om rekening mee te houden of op te moeten wachten. Kan dus bij elk vrij uurtje gaan trainen, mocht ik dit willen.

ik ben precies zo, als ik ga trainen, ben ik er alleen om te trainen. af en toe een praatje tussen de oefeningen door, maar that's it. als je eenmaal in je ritme zit, wil gewoon lekker doorgaan.

maar ben nu blij dat ik een homegym heb:).

nice rug training trouwens, maar hoezo is je deads net zo zwaar als je lat pul?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven