- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 19%
Tuladis' gaat ook loggen!
Welkom
Ik ben Willem
En ik ga vanaf nu een logje bijhouden waarin ik zal posten nadat ik heb getraind. Onder andere om de motivatie erin te houden, en zodat mensen hier misschien nog tips kunnen geven.
Ik ben 17 jaar oud (2 maanden nu) en ik ben ook ongeveer 2 maanden geleden begonnen met trainen. Ik weeg ongeveer 76kg en ben 1.87.
Toen ik ongeveer 12 jaar oud was kwam er een dokter op school, en die vertelde over overgewicht, en de eventuele gevolgen.
Ik had toen ook (een beetje) overgewicht, en ben toen af gaan vallen op mijn manier: Veel cardio en weinig eten. Hierdoor heb ik veel spieren verbrand en dit was te merken toen ik 2 maanden geleden begonnen ben! Begin was echt waardeloos, maar nu gaat het gelukkig al iets beter!
Maar nu to the point!
Ik zal eerst even mijn trainingsschema posten:
Dit schema is ongeveer compleet en optimaal, maar tips zijn altijd welkom!
Dag 1 is meestal maandagavond, Dag 2 is donderdagavond, en dan 3 is meestal zaterdagochtend.
Ik heb niet echt een precies een voedingsschema maar ik zal het even kort neerzetten, zodat je een idee krijgt.
's ochtends als ik wakker wordt: (nu ik vakantie heb is dat meestal 8 uur -half 9) Een whey-shake (40 gram) met 500ml magere melk. Daarna 2 boterhammen met appelstroop (glucose) en kipfilet.) Soms ook brinta of havermout.
10 uur ongeveer: Weer 2 boterhammen. 1 met kipfilet, 1 met pindakaas.
12:00 uur: Middageten. 4 boterhammen met 2 kipfilet, appelstroop, pindakaas.
15:00 uur: Weer 2 boterhammen met kipfilet/ of pindakaas/of appelstroop.
17:30 uur: Eten wat de pot schaft, meestal aardappelen/rijst/pasta met groente en runder/kip.
's avonds: Als ik heb getraint om 20:45 een wheyshake. Om 22:00 een bak kwark 500ml, en daarna nog een handje elite/studentehaver.
Tussendoor drink ik ook nog melk. Om 12 uur bijvoorbeeld en vaak 's middags. (Meestal mager, soms halfvol).
Ik heb vanmorgen getraint van 10:00 tot 11:15 ongeveer, en in mijn volgende post komen de resultaten.
'Before' foto.
Welkom
Ik ben Willem
En ik ga vanaf nu een logje bijhouden waarin ik zal posten nadat ik heb getraind. Onder andere om de motivatie erin te houden, en zodat mensen hier misschien nog tips kunnen geven.Ik ben 17 jaar oud (2 maanden nu) en ik ben ook ongeveer 2 maanden geleden begonnen met trainen. Ik weeg ongeveer 76kg en ben 1.87.
Toen ik ongeveer 12 jaar oud was kwam er een dokter op school, en die vertelde over overgewicht, en de eventuele gevolgen.
Ik had toen ook (een beetje) overgewicht, en ben toen af gaan vallen op mijn manier: Veel cardio en weinig eten. Hierdoor heb ik veel spieren verbrand en dit was te merken toen ik 2 maanden geleden begonnen ben! Begin was echt waardeloos, maar nu gaat het gelukkig al iets beter!Maar nu to the point!
Ik zal eerst even mijn trainingsschema posten:
Dit schema is ongeveer compleet en optimaal, maar tips zijn altijd welkom!
Dag 1 is meestal maandagavond, Dag 2 is donderdagavond, en dan 3 is meestal zaterdagochtend.
Ik heb niet echt een precies een voedingsschema maar ik zal het even kort neerzetten, zodat je een idee krijgt.
's ochtends als ik wakker wordt: (nu ik vakantie heb is dat meestal 8 uur -half 9) Een whey-shake (40 gram) met 500ml magere melk. Daarna 2 boterhammen met appelstroop (glucose) en kipfilet.) Soms ook brinta of havermout.
10 uur ongeveer: Weer 2 boterhammen. 1 met kipfilet, 1 met pindakaas.
12:00 uur: Middageten. 4 boterhammen met 2 kipfilet, appelstroop, pindakaas.
15:00 uur: Weer 2 boterhammen met kipfilet/ of pindakaas/of appelstroop.
17:30 uur: Eten wat de pot schaft, meestal aardappelen/rijst/pasta met groente en runder/kip.
's avonds: Als ik heb getraint om 20:45 een wheyshake. Om 22:00 een bak kwark 500ml, en daarna nog een handje elite/studentehaver.
Tussendoor drink ik ook nog melk. Om 12 uur bijvoorbeeld en vaak 's middags. (Meestal mager, soms halfvol).
Ik heb vanmorgen getraint van 10:00 tot 11:15 ongeveer, en in mijn volgende post komen de resultaten.
'Before' foto.
Laatst bewerkt:

Kun ik het wat makkelijker teruglezen.