XXL Nutrition

Tuladis' gaat ook loggen

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ghehe bij ons draaien ze ook alleen maar k*t muziek, ik hoor elke dag precies dezelfde liedjes zo erg dat ik niet meer in m'n gym blijven.
Dat je buik oversloeg is ook niet zo erg, ik train hem zelf helemaal nooit zelfs.
Fijne vakantie iig. ;)

Jij ook ;)

ja als ze slamfm gaan draaien gaat het nog wel, maar na een tijdje wordt dat ook erg: alleen maar zelfde muziek.

Ach, in de gym traint ook iemand en die heeft altijd zijn mp3 in tijdens deadliften en squatten... mss goed idee? :)

Jij ook ;)

ja als ze slamfm gaan draaien gaat het nog wel, maar na een tijdje wordt dat ook erg: alleen maar zelfde muziek.

Ach, in de gym traint ook iemand en die heeft altijd zijn mp3 in tijdens deadliften en squatten... mss goed idee? :)

Ja idd mp3 is handig alleen zijn m'n oordopjes weer eens naar de klote + de muziek staat er zo hard dat je je eigen muziek zo hard moet zetten dat het pijn gaat doen en je kan met niemand meer praten :D

Ja idd mp3 is handig alleen zijn m'n oordopjes weer eens naar de klote + de muziek staat er zo hard dat je je eigen muziek zo hard moet zetten dat het pijn gaat doen en je kan met niemand meer praten :D

haha ja dat heb je dan ook weer ;)

kdenk dat een homegym het beste is maarjah, zoveel geld/ruimte heb ik helaas niet.

I'm back.

Alleen nu kan ik een week lang niet trainen omdat de fooking sportschool dicht is... :(

:fuu:

Maar ik heb nog wel iets te doen van de week:

Een meesterlijk trainingsschema opsstellen en,

een gedetaileerd voedingsschema opstellen...

Stay tuned...

ot130k.jpg

Training Maandag 18 Augustus!

Hallo allemaal! Na een lange vakantie ben ik eindelijk terug en ben weer klaar om te knallen. Ik heb een aangepast schema, en nu merk ik dat met die andere oefeningen mijn motivatie ook hoger is! Maandag en dinsdag was ik niet in staat mijn log bij te houden, dus vandaag komen er 2 trainingen (dus van maandag en vandaag).
Mijn sportschool is alleen savonds open (2 weken lang) dus ik train nu van 7 tot half 9 ongeveer.

Borst

Bench Press:
10x10kg (warming up)
10x20kg
8x22.5kg
6x25kg
Heerlijk, als er iemand achter je staat gaat het stukken beter (meer vertrouwen). Gewicht is exclusief 10kg stang. Een PR.

Bench Press Incline:
10x10kg (warming up)
10x15kg
8x17.5kg
6x20kg
Kleine PR. Stond ook iemand achter. Gewicht is ook exclusief stang.

Dumbbell Pullovers:
10x12kg
10x14kg
8x16kg
10x14kg
:rolleyes:

Dumbbell Flyes:
(3x)10x6kg
8x7kg
Ik merk dat ik deze oefening gewoon nog iets lager moet zitten. Als ik 8 kg doe doet het pijn aan mijn schouder dus langzaam opbouwen.

Triceps

Cable Triceps Extention:
10x10kg(warming up)
(2x)10x20kg
6x23kg

Lying Close Grip Triceps Press:
(2x)10x2.5kg
(2x)6x5kg
Eerste keer dat ik deze deed: zwaar! Gewicht is exclusief stang.

Buik

Dumbbell Side Bend:
(2x)20x18kg
(2x)20x20kg
Ook eerste keer.

Crunches:
4x20

Side Crunches:
3x20

Lekkere training. Vanavond volgende.

Kom bij mijn gym aan, alles dicht.

Briefje: ivm familieomstandigheden gesloten...

dan morgen maar.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven