Fitness Seller

Tuladis' gaat ook loggen

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Hoe kan het dat je het nu wel weet dan? :p

Even nagevraagd.

Ik heb een familielid die al 6 jaar traint :)

Betekent trouwens dat mijn militairy press, barbell curl, etc ook hoger ligt.

Maar voor het gemak laat ik het gewicht van de stang weg (zet het er wel apart bij.)

Even nagevraagd.

Ik heb een familielid die al 6 jaar traint :)

Betekent trouwens dat mijn militairy press, barbell curl, etc ook hoger ligt.

Maar voor het gemak laat ik het gewicht van de stang weg (zet het er wel apart bij.)

Nee joh gewoon erbij tellen, doet iedereen van het forum, juist gemak om het erbij op te tellen ;)
Wel vaag bij jullie is zeker geen olympisch barbell voor de bench? Die zijn namelijk 20kg. Een barbell voor de curls is dan weer kleiner 7,5-10kg ofzo.

Nee joh gewoon erbij tellen, doet iedereen van het forum, juist gemak om het erbij op te tellen ;)
Wel vaag bij jullie is zeker geen olympisch barbell voor de bench? Die zijn namelijk 20kg. Een barbell voor de curls is dan weer kleiner 7,5-10kg ofzo.

We hebben 2 verschillende benchen om te pressen, 1 met 10 kilo en eentje met (ik denk) 15 kilo. Weet niet precies, maar ik doe altijd de 15.

Maar 40 kilo benchpress klinkt toch al veel deftiger :p

Thanks

ot130k.jpg

Ik heb vanochtend getraint, van half 10 tot 11 uur ongeveer. Mijn Rug/Biceps/Voorarmen waren deze keer aan de beurt! Alle gewichten die hier staan waarbij een stang wordt gebruikt zijn trouwens exclusief stang. Met dank aan Shakawkaw, die me op het idee bracht waar ik waarschijnlijk zelf nooit op was gekomen. Die barbell curl hier is dus eigenlijk +10kg, maar ik vind het iets overzichterlijk zo.

Rug

Deadlift:
10x30kg
10x40kg
(2x)6x50kg
PR! De techniek gaat gelukkig steeds beter, dus hij gaat langzaam omhoog!

Lat Pulldown (Achter):
10x40kg
8x45kg
(2x)6x50kg
Lekker! Het gaat steeds beter, en deze kan volgende keer ook wel omhoog. Maar die laatste paar keer de 50kg blijven zwaar.

Lat Pulldown Voor: (/-\ vormige handvat.)
Probleem was: Ik heb het gevoel dat deze oefeningen ook erg veel mijn borstspieren aanspreekt, en daar had ik nog veel spierpijn. Het leek me daarom niet slim om die nog eens te gaan doen dus heb ik hem gelaten voor wat het is.

Dumbbell Bent Over Row:

10x16kg
10x18kg
8x20kg
PR! En daar ben ik blij om :p

Dumbbell Shrugs:
15x12kg
15x14kg
10x16kg
Ging ook goed, en het voel heel goed :)

Biceps

Barbell Curl:
10x12.5kg
8x15kg
(2x)x17.5kg
Heerlijk! Lekkere pomp, en nog een PR ook.

Dumbbell Incline Curl:
10x8kg
8x10kg
Dat was het, was alweer leeg :o

Standing Dumbbell Curl:
10x10kg
8x12kg
6x14kg
Ontdekte gisteren deze geniale oefening! Nog nooit eerder gedaan, en ik vind deze zoveel beter als de normale dumbbell curl! Gaat gewoon veel lekkerder. Had echt een enorme pomp (voor mijn doen dan), nog nooit zo groot gezien :p Ga ik voortaan altijd doen.

Voorarmen

Barbell Wrist Curl:
10x10kg
10x12.5kg
10x15kg
Geweldig! Kreeg de barbell amper terug in het rek!
Ongemerkte PR eigenlijk, deed er meteen 10kg aan, en het ging goed, dus ik door naar de 15, en toen was ik helemaal op. Ook hier geldt: 15+10kg van de staang dus 25kg.
:D

Dumbbell Hammer Curl:

10x8kg
7x10kg
Na die Barbell Wrist Curl ging het gewoon niet meer! Maar ik had genoeg gehad.

Erg lekkere training! En voor mij mijn beste biceps training ever. Komt gewoon door die geniale oefening.

http://www.youtube.com/watch?v=m4uGCE2mSEs

Lekker man! Maar uhm..die shrugs kan jij best veel hoger hoor man! :)

Die biceps curl, is die dan zoveel beter dan de normale?

Lekker man! Maar uhm..die shrugs kan jij best veel hoger hoor man! :)

Die biceps curl, is die dan zoveel beter dan de normale?

Ja die shrugs kunnen wel wat hoger, maar ik kan die dumbbells een beetje moeilijk vasthouden. Maar volgende trraining gaan die zeker omhoog.

Voor mij is die curl echt goed, want ik heb heel snel met die normale bicep curl dat ik gewoon op ben. Met die staande kan ik iets verder gaan.

Haha met 'dank aan Shakawkaw' :D Als je over een tijdje redelijk zwaar is worden shrugs en helemaal db shrugs wel lastig, ook curls wel. Deadlift is super oefening voor je onderarmen. Ik train m'n onderarmen niet apart.

Haha met 'dank aan Shakawkaw' :D Als je over een tijdje redelijk zwaar is worden shrugs en helemaal db shrugs wel lastig, ook curls wel. Deadlift is super oefening voor je onderarmen. Ik train m'n onderarmen niet apart.

Ja bij curls krijg ik de neiging om te gaan slingeren :D Maar daar let ik extra op en het gaat goed. Deadlift is inderdaad echt goed. Eens in de week mijn onderarmen vind ik wel lekker ;)

ot130k.jpg

Vandaag heb ik van half 10 tot 11 uur getraint. (mijn benen, schouders).

Benen

Barbell Squat:
10x30kg
10x40kg
(2x)8x50kg
Zelfde als vorige keer. Ik vind de techniek nog steeds moeilijk, maar toch gaat het beter.

Leg Press:
10x90kg
10x100kg
(2x)8x110kg
Lekker! Echt wel 1 van de zwaarste oefeningen vind ik.

Standing Calf Raises:
15x20kg
15x22kg
Heb deze eens gedaan inplaats van zittend.

Lever Seated Leg Curl:
10x30kg
8x35kg
(2x)6x40kg

Schouders

Barbell Militairy Press:
10x15kg
(2x)8x17.5kg
Rep PR.

Neck Press:
10x10kg
8x12.5kg
(2x)6x15kg

Front Raise:
10x6kg
8x7kg
Kreeg erg last van mijn schouder, dus ben ik maar gestopt :(

Side Raise:
10x5kg
10x6kg
10x7kg

Buik heb ik niet gedaan. Daar had ik te weinig tijd voor. Ik ga voortaan dag 1 en 2 mijn buik doen omdat die trainingen ets korter zijn, en dag 3 mijn voorarmen (nu had ik die dag 2 al gedaan.)

ot130k.jpg

Vandaag heb ik van 7 uur tot 9 uur getraint, mijn borst/triceps/buik.

Borst

Dumbbell Press:
10x8kg
8x10kg
(2x)12kg
Niet zwaar, ik weet het maar dit is de tweede keer dat ik deze oefening doe dus ik begin maar rustig aan.

Dummbell Press Incline:
10x8kg
8x10kg
(2x)12kg
Idem.

Dumbbell Flyes:
10x6kg
10x8kg
6x10kg
Omdat ik niet tevreden was heb ik de machine ook nog maar gedaan.

Machine Flyes:
10x25kg
8x30kg
6x35kg

Dumbbell Pullovers:
10x12kg
10x14kg
8x16kg
6x18kg
Lekker, een PR ;)

Triceps

Barbell Overhead Extention:
10x10kg
10x12.5kg
8x15kg
Ik dacht probeer deze eens. Ging wel lekker, die ga ik vaker doen.

Dumbbell Triceps Extention (machine):
10x15kg
8x20kg
8x20kg
6x22kg
Feels good ;)

Buik

Weighted Crunch:

4x20

Weighted Twisting Crunch:

4x20

Weighted Verrtical Leg-Hip Raise:
3x15

Ging opzich wel goed, alleen weer niet zo'n goede borsttraining.
Ik ga volgende week op vakantie en dan heb ik lekker een weekje rust. Hoop dat ik dan weer vol motivatie zit :D
Ik ga dan ook mijn schema weer eens grondig aanpassen.

Net voor het eerst die whey van xxl geprobeert, banaanesmaak. Hij is heerlijk.

Gaan jullie ook nog op vakantie? (voor de verdwaalde persoon die hier terrecht is gekomen. Niemand leest dit ongeveer.)

iedereen leest maar post niet, zelf kan ik lastig posten ivm vakantie nu dus weinig actief deze weken..

ot130k.jpg

Dit is de training van gisteren. Ik had het gisteravond te druk om nog te posten dus komt het nu maar ;)

Rug

Deadlift:
10x30kg
10x40kg
(2x)6x55kg
PR! De techniek gaat gelukkig steeds beter, en dit is exclusief stang. Dis ik zit aan de 65kg ongeveer.

Lat Pulldown (Achter):
10x45kg
(2x)8x50kg
5x55kg
Lekker! Een pr, ook al kreeg ik hem maar 5 keer omhoog ;)

Dumbbell Bent Over Row:
10x18kg
10x20kg
(2x)8x22kg
En weer een pr :D

Dumbbell Shrugs:
15x12kg
15x14kg
10x16kg
Ging ook goed, maar ik ga volgende keer toch maar een barbell gebruiken. Ik kan de dumbbells zo moeilijk vasthouden, en krijg ongelooflijk kramp. Daardoor kan ik maar weinig sets. Hopelijk gaat een barbell beter.

Biceps

Barbell Curl:
10x15kg
8x17.5kg
3x20kg
6x17.5kg
Voelt goed! De 20 kilo eens geprobeert, viel lichtelijk tegen maar toch 3 keer. Dit is ook exclusief stang, dus ik zit om de 27kg ongeveer.

Standing Dumbbell Curl:
10x10kg
6x12kg
3x14kg
4x12kg
Was helemaal leeg :D Maar had een heerlijke pomp.

Voorarmen

Barbell Wrist Curl:
10x10kg
10x12.5kg
10x15kg
Lekkerr ;) (ook excl. barbell van 7kg)

Toen was het al laat, ben snel naar huis gegaan en voor het eerst een bananenshake van xxl genomen, en hij is goed.

Morgen beentraining en schouders.

(omdat ik last van mijn schouders heb ga ik morgen blessure-preventie oefeningen doen uit de sticky.)

Laatst bewerkt:
ot130k.jpg

Ik heb van half 10 tot 11 uur getraint. (mijn benen, schouders).
Ik had niet al te veel motivatie (ik ga vannacht op vakantie, dus een week lang geen log, en de week erop is de gym ook dicht, dus 2 weken geen echte log. maar na de vakantie ga ik weer keihard beuken, trainingsschema veranderen en een meeschterlijk voedingsschema in elkaar zetten!

Benen

Barbell Squat:
10x30kg
8x40kg
6x50kg
Normaal heb ik geen problemen met de muziek die ze draaien in de gym, maar van die kroegmuziek erger ik me kapot (q-music) en ook al kwam het niet alleen door de muziek toch had het wel veel invloed. Weet zeker als ze een lekker agressief nummer hadden gedraaid dan was 60kg makkelijk gelukt. Dit is trouwens exclusief stang van 10kg.

Leg Press:
10x90kg
10x100kg
8x110kg
Heerlijk! Maar ik kon amper overeind komen en mijn oren klapten dicht (wtf?) dus ben ik maar gestopt. (toch nog een kleine rep pr.)

Standing Calf Raises:
15x20kg
15x22kg
(2x)15x24kg
Lekker! Haha ik moest wel even gaan zitten toen, lopen ging ook amper.

Lever Lying Leg Curl:
10x30kg
8x35kg
(2x)6x40kg

Schouders

Barbell Militairy Press:
10x12.5kg
(2x)8x15kg
6x17.5kg

Neck Press:
10x10kg
8x12.5kg
(2x)6x15kg

Wegen enorm last van mijn schouder heb ik alleen nog maar een lichte side raise gedaan... :mad:

Buik heb ik niet gedaan. Daar had ik te weinig tijd voor en volgende week op vakantie ga ik mijn buik uitgebreid trainen..

Ging wel goed, alleen jammer van die k*tmuziek en mijn schouders... Maar na 2 weken rust hoop ik dat ook kwijt te zijn.

Nog even over die muziek... Ja het was echt zo'n liedje van 'we gaan lekker naar de stad en zuipe enzo'. Goh, ik werd meteen sacherijnig...
Ik weet zeker als ze eens lekker een trance nummertje op zouden zetten of metallica bijvoorbeeld zou het veel beter gaan. ;)

(Dit is ook weer overdreven maar toch.)

Iedereen fijne vakantie en tot over 2 weekjes!

Ghehe bij ons draaien ze ook alleen maar k*t muziek, ik hoor elke dag precies dezelfde liedjes zo erg dat ik niet meer in m'n gym blijven.
Dat je buik oversloeg is ook niet zo erg, ik train hem zelf helemaal nooit zelfs.
Fijne vakantie iig. ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven