Fitness Seller

Tuladis' gaat ook loggen

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Klopt zo doe ik het ja.

Als je alleen op massa traint, is dit dan aan te raden? of is dan 3xx12 beter?

Tja, het is een persoonlijke keuze, ik heb meerdere mensen jouw manier zien doen maar er zijn ook genoeg die 3x12 ofzo doen met het maximale gewicht wat ze aankunnen ...

Dus denk het een persoonlijke keuze is.

• Topic Starter Topic Starter
ot130k.jpg

Ja er zit een dag tussen, maar ik heb gisteravond weer getraint.

Soms heb ik het druk en dan duurt het allemaal iets langer. Mijn excuses hiervoor.

Borst
Bench Press 10/8/6/6: 20/22.5/25kg. Nog steeds lage gewichten, maar ik ga wel langzaam vooruit!
Bench Press Incline 10/8/6/6: 10/12.5/15kg. Ging beter als vorige keer in ieder geval. Volgende keer kan het gewicht wel wat hoger ;)
Dumbbell Flyes/Machine Flyes: Ik doe deze afwisselen. Gisteren de machine flyes gedaan: 25/30/35kg.
Dumbbell Pullovers 4x10: 10/12kg. Kan ook wel omhoog volgende keer!

Triceps
Barbell close Grip Bench 10/8/6/6: 7.5/10/12.5kg.
Triceps extension(op zo'n soort 'plateau') 4x10: 15/17/18kg
Dumbbell Triceps Extention 10/8/8/6: 6kg, was helemaal op.

Buik
Weighted Crunch 4x20 (voelde ze echt heel goed :D)
Weighted Twisting Crunch 4x20 (die ook :))
Weighted Verrtical Leg-Hip Raise 4x15

Laatst bewerkt:
Volgende training is morgenochtend.

Ik kreeg ook nog een opmerking over mijn deadlift. Mijn instructeur/sportschooleigenaar zei dat ik mijn benen gewoon recht moest houden, dus geen enkele buiging...

Heb dit opgevolgd, en dat ging wel goed. Weet alleen niet of dit echt zo is?

Heb je (before) pics?

als ik nog een opmerking mag maken over je schema ? je pakt heel veel triceps na je borst-oef - twee is hier echt genoeg - dit is bij je rug-training ook het geval daar ga je zelfs nog verder met de hammer curls , bij schouder pak je heel veel voorkant terwijl je achterkant niet getraind word - dit is positief bedoeld

als ik nog een opmerking mag maken over je schema ? je pakt heel veel triceps na je borst-oef - twee is hier echt genoeg - dit is bij je rug-training ook het geval daar ga je zelfs nog verder met de hammer curls , bij schouder pak je heel veel voorkant terwijl je achterkant niet getraind word - dit is positief bedoeld

Bedankt ja. Ik zal dit eens aan gaan passen. Triceps kan inderdaad wel iets minder, en ik merk het ook als ik bezig ben, want dan ben ik gewoon op. Dan lukt die laatste tricep oefening haast niet meer.

Ik heb het nu aangepast, ik zal het over een paar uur posten want ik ga nu eerst trainen!

---------- Toegevoegd om 09:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:40 ----------

Ja, 'before', ik ben net begonnen natuurlijk maar ik zal er 1 in de beginpost zetten.

---------- Toegevoegd om 09:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:40 ----------

Beetje onduidelijke foto. Ik zal er zo nog 1 maken.

16h4zuo.jpg

succes kerel!

ik ga je volgen:)

training?

Veel succes! :)

Sorry dat er even een paar dagen tussen zitten.

Ik heb het nogal druk gehad met mijn werk maar dat is nu iets minder.
Dus vanavond komt er duidelijk weer een update.

---------- Toegevoegd om 16:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:00 ----------

succes kerel!

ik ga je volgen:)

Leuk dat je me gaat volgen!

(zie bericht)

Bedankt!

ot130k.jpg

Jaja, ben net van half 8 tot 9 uur wezen trainen ;)
Ik heb de constructie van mijn log een beetje veranderd, en ik hoop dat het zo wat overzichtelijker word!

Rug

Deadlift:
10x30kg
10x35kg
(2x)8x40kg
Ging heerlijk :D Had nog een gesprek met mijn fitnessleraar/eigenaar en die zei dat ik mijn benen teveel boog. Was inderdaad ook zo, heb zijn advies opgevolgd en dat ging veel beter. Maar ik dacht misschien is dat slecht voor je rug, maar zo zal het goed zijn :)

Lat Pulldown (achter):
10x40kg
8x45kg
(2x)6x50kg
PR! Ging goed.

Lat Pulldown (met zo'n 3hoekig handvat /=\)
10x40kg
8x45kg
(2x)6x50kg
Gaat ongeveer gelijk op.

Dumbbell Bent-over Row:
10x14kg
10x16kg
10x18kg
PR! Mag nog wel wat hoger volgende keer.

Dumbbell Shrugs:
10x12kg
10x14kg
(2x)10x16kg
Voelde erg goed!

Biceps

Dumbbell Curl:
10x12kg
8x14kg
6x14kg
Was helemaal op. Had eerst deze gedaan omdat het squatrek bezet was.

Barbell Curl:
10x10kg
(2x)8x12.5kg
Was al helemaal op na die Dumbbell Curl :(

Voorarmen

Barbell Wrist Curl

(2x)10x7.5kg
(2x)10x10kg
Heerlijk. Ben hierna maar gestopt. Het was alweer 9 uur. ;)

Kortom, lekkere training. Volgende keer zal ik mij biceps en voorarmen nog meer aandacht geven :D

okee mooi dat het lekker ging:)
biceps meer aandacht geven is goed, maar je moet zorgen dat je niet teveel oefeningen gaat doen voor je biceps;)
is maar een kleine spiergroep.

okee mooi dat het lekker ging:)
biceps meer aandacht geven is goed, maar je moet zorgen dat je niet teveel oefeningen gaat doen voor je biceps;)
is maar een kleine spiergroep.

Ja dat is waar. Maar het probleem is dat ik de laatste weken weinig spierpijn in mijn biceps heb, dus dan heb ik ze niet maximaal getraint.

Maar meestal ben ik gewoon helemaal op na een biceps training, hoger gewicht heeft dan weinig zin.

Ik heb foto's gepost maar nu zie je geen camera met "pics" onder mijn naam staan, dus heb ik het maar even in mijn sig gezet.

ot130k.jpg

Ik heb vandaag van 7 uur tot half 9 getraint. Ik had een zware werkdag achter de rug, had weinig motivatie maar ik ben toch gegaan, en daar heb ik zeker geen spijt van. Ook wel leuk om op een ander tijdstip te gaan! Ontmoet je nog eens nieuwe mensen :p

Benen

Barbell Squat:
10x30kg
10x40kg
(2x)8x50kg
Zwaar! Zodra ik de techniek helemaal goed beheers kan er makkelijk meer op. Ging erg lekker, en voel het ook goed.

Leg Press:
10x80kg
10x100kg
(2x)8x110kg
PR! Ik dacht, doe eens gek. Skip de 90kg en doe er meteen 100 aan. Ging goed alleen liep ik wel helemaal leeg. Niet normaal hoe ik zweette.

Calf Raises:
15x20kg
10x25kg
(2x)10x30kg
Voelde ook erg goed :)

Lever Seated Leg Curl:
Ik wilde hem dolgraag doen maar helaas was hij bezet :( En degene die erop zit deed er zo lang over dat ik maar verder ben gegaan.

Schouders

Barbell Militairy Press:
10x12.5kg
8x15kg
(2x)6x17.5kg
PR! Gaf me een goed gevoel ;)

Neck Press:
Helaas, deze was ook bezet en diegene deed er wel 3 verschillende oefeningen... Geskipt...

Front Raise:
10x6kg
8x7kg
6x8kg
Ik wil hem graag omhoog maar hij is zo zwaar en het duurt zo lang... Maar het gaat wel steeds beter.

Side Raise:
10x5kg
10x6kg
10x7kg
Zelfde als de frontraise eigenlijk. Heel zwaar maar wel lekker.

Buik

Weighted Crunch:
4x20

Weighted Twisting Crunch:

4x20

Weighted Vertical Leg-Hip Raise:
3x15

Ja, ik heb een lekkere training gehad. Jammer van die 2 uitvallers maar die haal ik volgende keer weer wel extra in. Had weinig motivatie, maar toen ik eenmaal bij het squatrek stond kreeg ik er zin in.

Ik ga nu lekker slapen, morgen weer werken...

Laatst bewerkt:
Leuk dat je een logje bijhoudt, ik ga je logje volgen.
Goed ook dat je squat en deadlift ^^ Veel succes met eten

ot130k.jpg

Vandaag heb ik van 7 uur tot 9 uur getraint, mijn borst/triceps/buik.

Borst

Bench Press:
10x20kg
8x22.5kg
(2x)6x25kg
Zwaar! Ik was helemaal op! Lijkt net of ik me aanstel :rolleyes: Maar mijn benchpress gaat echt maar heel langzaam vooruit :(

Bench Press Incline:
10x12.5kg
8x15kg
(2x)6x17.5kg
Kleine PR. Geld precies hetzelfde als de normale benchpress... Een van mijn zwakste oefeningen.

Dumbbell Flyes:
10x6kg
10x8kg
(2x)6x10kg

Dumbbell Pullovers:
10x12kg
10x14kg
8x16kg
Lekker, maar bij de laatste keren kreeg ik een pijnscheut in mijn schouder... (ook altijd wat :mad: )

Triceps

Barbell Close Grip Bench:
10x10kg
8x12.5kg
(2x)6x15kg
Ging redelijk.

Dumbbell Triceps Extention (machine):
10x15kg
8x20kg
8x20kg
Kon gewoon niet meer ;)

Buik

Weighted Crunch:
4x20

Weighted Twisting Crunch:

4x20

Weighted Verrtical Leg-Hip Raise:
3x15

De training ging wel, vooral omdat ik zo wanhopig word van die benchpress etc... :( Werkt erg demotiverend.

Tel je de barbell wel bij het gewicht op bij je bench?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven