MuscleMeat

Tymboo's PHM log: high frequency & high volume training

Goede spanning op de rug tijdens de T bar rows?

Staat je bovenrug al op spanning?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.003
Succes zondag

• #2.005

Thanks. Ik zie je daar wel zeker?

Besloten om vandaag niet meer te trainen, dus nu gewoon rust tot aan zondag. Beetje afhankelijk van de groepsindeling en de ruimte daar doe ik eventueel in nijmegen nog squats en deadlifts en anders gewoon maandag weer.

Ik kom even kijken.

• #2.007
Nederlands kampioen geworden in de -120 met een 200 bench. 205 gefaald. Geen topwedstrijd, maar toch heel erg blij met die mentale barriere van 200. Was zo blij met die 200 en was daarmee ook al ned kampioen, dat de euforie een beetje te groot was en de focus minder.

En toch ook een soort van kroon op jarenlange training, eindelijk een keer nederlands kampioen.

Top !!!
was mooi om te zien !
nogmaals gefeliciteerd kerel

wauw, van harte!!

Champ

Gefeliciteerd met je overwinning. 200 was erg nice.
Groeten,
Je coach

Heel erg nice ouwe.

Eindelijk die 200 op een wedstrijd

Volgende keer er hard overheen

verdiend. proficiat

Gefeliciteerd! Geweldig om zo'n doel te bereiken na jaren hard trainen.

Ik stond er heel kort bij en heb het goed gezien. Welverdiende prestatie, overtuigende beurt, keihard voor getraind en eindelijk verzilverd op een wedstrijd! :thumbs: Volgende keer 200+

Tymen de Benchpress champ !!

Gefeliciteerd man !

Congrats man! Hard work pays off

Mooi resultaat man! Maar is het misschien niet eens een idee om te kijken naar je voorbereiding voor een wedstrijd. In principe zou je op een wedstrijd toch altijd boven je trainingsmax moeten zitten omdat je daar fris piekt?

Mooi resultaat man! Maar is het misschien niet eens een idee om te kijken naar je voorbereiding voor een wedstrijd. In principe zou je op een wedstrijd toch altijd boven je trainingsmax moeten zitten omdat je daar fris piekt?

Ten eerste fucking nice Tymen.

Ten tweede, denk eens na over Mike's woorden je piekt imo best vaak op bank buiten het plankier om :)

Terug
Naar boven