- Waardering
- 15.487
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Top !!!
was mooi om te zien !
nogmaals gefeliciteerd kerel
Gefeliciteerd met je overwinning. 200 was erg nice.
Groeten,
Je coach
Eindelijk die 200 op een wedstrijd
Volgende keer er hard overheen
Gefeliciteerd! Geweldig om zo'n doel te bereiken na jaren hard trainen.
Ik stond er heel kort bij en heb het goed gezien. Welverdiende prestatie, overtuigende beurt, keihard voor getraind en eindelijk verzilverd op een wedstrijd!Volgende keer 200+
Super bedankt allemaal!
Mooi resultaat man! Maar is het misschien niet eens een idee om te kijken naar je voorbereiding voor een wedstrijd. In principe zou je op een wedstrijd toch altijd boven je trainingsmax moeten zitten omdat je daar fris piekt?
Ten eerste fucking nice Tymen.
Ten tweede, denk eens na over Mike's woorden je piekt imo best vaak op bank buiten het plankier om![]()
Thanks guys. Is ook wel zo. Vaak pieken valt ook wel weer mee, die 210 is alweer negen weken geleden en die 205 meer dan een half jaar denk ik zo uit m'n hoofd. 200 Voelde twee weken geleden ook niet super, en om eerlijk te zijn lag nu gewoon alle focus er op om 'm nu op wedstrijd te duwen. Dat lukte, en dan bleek ook nog eens dat ik daarmee al Nederlands kampioen was, toen was de focus gewoon echt weg. Wist al wel van tevoren dat ik geen 210 zou drukken vandaag, 205 was mooi geweest en had er misschien anders wel in gezeten, wie weet. Aan de andere kant is er nu ook nog genoeg ruimte voor meer in december.
Verder wil ik nog even de standaard smoesjes aandragen dat ik in een ontzettend druk huishouden zit met drie kleine kinderen en een zwangere vrouw, dat ik werk, studeer, die loods mede run etc. Een ideale voorbereiding (als in goed uitgerust op een wedstrijd komen) is altijd weer lastig.
---------- Toegevoegd om 11:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:35 ----------
Afijn, het filmpje.
https://www.youtube.com/watch?v=3zZbl3GMcjk