MuscleMeat

Tymboo's PHM log: high frequency & high volume training

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.201
Vandaag ging weer beter

Paused bench
6x20
6x60
6x100
6x120
6x140
6x140
6x140
6x140
6x140

Pendlay rows
6x60
6x100
6x120
6x120
6x120
6x120

MP
5x40
5x60
5x70
5x80
5x80
5x80
5x80
5x80

Swiss bar floor press
5x70
5x110
5x120
5x130

LPD
4x10

JM press
8x60
8x80
8x80
8x80

Pushdowns
1x13
3x12

Curls
3x20

Laatste drie in superset

Goeie pomp

Ziet eruit als een solide training. Zeker gezien je pasgeboren zoon wat natuurlijk ook aandacht en energie kost.

je moest er gewoon weer even inkomen of niet?

Gezien de drukte gisteren heb je het toch nog voor elkaar gekregen om een aardig mooi volume te draaien.

• #2.207
Vierde idd.

Moest gewoon even wat terug in gewicht, logisch wel na anderhalve week niet trainen.
Krachtverlies gaat altijd zo t*ring hard bij mij. Heb ook altijd moeite met blijven eten als ik niet ga trainen die dag.

Mooie training man. :thumb:

• #2.209
Thanks

Squat
7x3x165

Conv dl
5x5x170

Beltless front sq
4x6x100

Fijne jaarwisseling benchbeest. Ik wens je een super 2015 toe met je gezin en met je nieuwe ban en offcourse powerlifting. (enne niet meer stoppen he)

• #2.211
Thanks Pjotr, insgelijks!
Zal ws wel nooit stoppen met trainen, maar moet wel eens gaan kijken hoe ik t allemaal in ga plannen vanaf volgende week als ik fulltime aan de slag ben.

Vandaag

Bench paused
7x3x160

Slingshot bench
4x2x190

Chins
5xbw
3x5xbw+10
4xbw+10

LPD
4x10

Pushdowns
3x10

Vierde idd.

Moest gewoon even wat terug in gewicht, logisch wel na anderhalve week niet trainen.
Krachtverlies gaat altijd zo t*ring hard bij mij. Heb ook altijd moeite met blijven eten als ik niet ga trainen die dag.
gelukkig komt die kracht ook vrij snel terug!

Happy New Year: alle goeds en meer gewenst.
En idd: succes met plannen, zal sowieso ff wennen zijn.
Zeker de eerste dagen van nieuw werk en alle indrukken die daar te verwerken zijn i.c.m. met jullie kleintje.

Je hebt iig de schouders om eronder te zetten ;)

• #2.213
gelukkig komt die kracht ook vrij snel terug!

Happy New Year: alle goeds en meer gewenst.
En idd: succes met plannen, zal sowieso ff wennen zijn.
Zeker de eerste dagen van nieuw werk en alle indrukken die daar te verwerken zijn i.c.m. met jullie kleintje.

Je hebt iig de schouders om eronder te zetten ;)

Ja ik ga nu ook nog geen plannen maken wat betreft mijn indeling, ga er gewoon heel open in en zie wel hoe ik me 's avonds voel of hoe veel werk ik nog te doen heb. Ga er niet van uit dat er veel hoeft te veranderen, behalve misschien wat sneller proberen te trainen. Is altijd wel zo dat ik hier en daar eens een training mis of later moet inhalen of twee trainingen moet combineren, ben er inmiddels wel achter dat dat geen ramp is zolang de consistentie er maar in blijft. Al dat zogenaamde hardcore gelul dat je nooit een training mag skippen als je kapot gaar bent of gewoon totaal geen tijd hebt vind ik altijd zo misplaatst.

Ja ik ga nu ook nog geen plannen maken wat betreft mijn indeling, ga er gewoon heel open in en zie wel hoe ik me 's avonds voel of hoe veel werk ik nog te doen heb. Ga er niet van uit dat er veel hoeft te veranderen, behalve misschien wat sneller proberen te trainen. Is altijd wel zo dat ik hier en daar eens een training mis of later moet inhalen of twee trainingen moet combineren, ben er inmiddels wel achter dat dat geen ramp is zolang de consistentie er maar in blijft. Al dat zogenaamde hardcore gelul dat je nooit een training mag skippen als je kapot gaar bent of gewoon totaal geen tijd hebt vind ik altijd zo misplaatst.

Die laatste zin is een mooie, helemaal mee eens.

• #2.216
Meteen de daad bij het woord gevoegd en door mijn training van gisteren heen geslapen. Morgen wat extra volume op lb pakken.

Door je training heen geslapen? Je mag nooit een training skippen als je kapot gaar bent of gewoon totaal geen tijd hebt, dat is echt niet hardcore!!

• #2.218
ik heb wel een hard core

Terug
Naar boven