XXL Nutrition

Tymboo's PHM log: high frequency & high volume training

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.221
Niet waar, jij traint nooit beltless.

Jawel hoor, beter lezen dan, en daarnaast doe ik ook nog wel wat direct core werk.
Jij denkt zeker ook dat je 'core' niks meer doet zodra je een riem om doet?
Ben er daarnaast redelijk van overtuigd dat mijn core zeker niet mijn zwakste punt is

Jawel hoor, beter lezen dan, en daarnaast doe ik ook nog wel wat direct core werk.
Ben er daarnaast redelijk van overtuigd dat mijn core zeker niet mijn zwakste punt is

loopt 400kg yoke

geen core

Ik gok dat Hoody het niet heel serieus bedoelde..

• #2.225
hier nog mn doelen voor dit jaar, want het is cool om dat rond 1 januari te doen en niet gewoon met het oog op een wedstrijdvoorbereiding of welke andere random periode dan ook

250/250/252,5

zoals jullie zien flinke gains op alle lifts die er toe doen

---------- Toegevoegd om 16:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:56 ----------

Ik gok dat Hoody het niet heel serieus bedoelde..

dat maakt niet uit, hoody moet je altijd direct aanpakken

ik zie dat je deadlift je sterkste lift is

vreemd ik dacht altijd dat je bench dat was

succes in ieder geval

• #2.227
het ligt wel dicht bij elkaar, dus het zou best kunnen dat mijn tot nog toe slechtste lift, de bench, eindelijk eens beter wordt dan mijn squat en deadlift

En wedstrijden?

Ga je ook meedoen aan het nk raw voor geschiedenisdocenten ?

beter meedoen aan het zeeuwse nk voor nieuwe geschiedenisdocenten die in een loods trainen en baard hebben en kaal zijn en in aagtekerke wonen en kinderen hebben en disproportioneel veel benche

volgens mij bestaat dat nk ook namelijk

• #2.230
mwa nee, mij niet gezien

tijdens de laatste nk raw voor geschiedenisdocenten sneuvelde vrijwel iedereen bij de meerkeuzevraag wie er een hogere wilksscore had bij de volgende totalen, hitler (20 miljoen), stalin (50 miljoen) of mao (70 miljoen). Niemand die het bw van die gasten wist.

mwa nee, mij niet gezien tijdens de laatste nk raw voor geschiedenisdocenten sneuvelde vrijwel iedereen bij de meerkeuzevraag wie er een hogere wilksscore had bij de volgende totalen, hitler (20 miljoen), stalin (50 miljoen) of mao (70 miljoen). Niemand die het bw van die gasten wist.

Die is simpel

ROFL_MAO.jpg

Omg Tymboo is ook docent? Betekent dat dat ik later ook in een mondeo ga rijden? Hoewel, 4 kinderen is natuurlijk nogal een financiële last. RIP glansrijke toekomstverwachting.

• #2.233
Wat

:d

• #2.235
Squat met wraps
2x200
2x210
2x1x220
Haal vooralsnog helemaal niets er uit

Bench paused
1x190
1x200
Fx205

Deadlift
3x2x200

waarom deed je vandaag singles?

• #2.238
Daarom

• #2.239
Eerste werkdag gehad en ik had echt helemaal nergens meer zin in daarna. Kapot gaar terwijl ik niet bijzonder veel had gedaan.

Toch maar gaan trainen.

Bench paused
5x6x150

Pendlay rows
6x100
4x6x110

Gedoe met een kettlebell en nog een poging tot MP, maar k had geen zin meer

morgen weer een dag

Hoe is je eerste werkdag gegaan? :D
Meestal zijn de eerste dagen sowieso wel wat vermoeiend, met wennen ook en zo.

Toch nice dat je bent gaan trainen, ondanks geen zin ;) Inderdaad, morgen weer een dag.

Terug
Naar boven