- Waardering
- 4.991
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 64kg
Dips zijn toch voor lower chest en triceps?
Ik doe ze iig nooit, dips hebben mij ook nooit wat opgeleverd![]()
hoe weet je dat nou als je ze nooit doet
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dips zijn toch voor lower chest en triceps?
Ik doe ze iig nooit, dips hebben mij ook nooit wat opgeleverd![]()
Afgelopen maandagavond is ons pasgeboren zoontje met spoed naar het ziekenhuis gebracht omdat hij niet meer ademde. Ik was dus aan het trainen op dat moment. Terwijl de ambulance onderweg was naar ons huis is hij weer bij gekomen, maar daarna viel hij nog een keer weg. Mijn zoontje en mijn vrouw moesten twee nachten in het ziekenhuis blijven, dit in combinatie met mijn (nieuwe) werk, de zorg voor de andere kids, het constante heen en weer rijden naar het ziekenhuis hier drie kwartier vandaan en de grote zorgen om ons jochie heeft echt een hele zware week opgeleverd. We waren bang dat er blijvende schade zou zijn, maar achteraf viel dit heel erg mee gelukkig. Het bleek om reflux te gaan, waarbij babymelk terug omhoog komt en ook in de luchtwegen terecht kan komen, waardoor een kindje dus geen lucht meer krijgt. Woensdagmiddag mochten ze weer naar huis, sindsdien hebben we zware nachten gehad. Mads krijgt medicatie en speciale voeding. Maar we zijn allang blij dat alles oplosbaar blijkt en er geen blijvende gevolgen zijn. Het is alleen jammer en ontzettend vermoeiend dat ie nu zo onrustig is.
Niet getraind dus, dit weekend vooral aan het gebruiken om wat bij te komen en de andere kids ook wat aandacht te geven.
Morgenavond wil ik weer gaan trainen.
mooie training idd ook aan de diaree geweest? Bij mij spoot het eruit man t*ring nog nooit zon harde spuitpoep gehad