MuscleMeat

Tymboo's PHM log: high frequency & high volume training

ben ik nou dom maar er zijn toch verschillende maten sling shot?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.363
we hebben ook nog een titan ram die wat groter is maar die werkt weer wat anders, minder fijn imo

die original slingshots geven ze niet echt gratis weg en kun je vooralsnog alleen uit amerika halen

gvd perongeluk abbonement hier verwijderd op mn telefoon. Bij deze weer in.

goede bench weer. Mirin

• #2.367
Thnx

Paused squat
7x3x170

Paused bench
5x5x165

Conv dl
5x3x180

Beste train.

Pfoe flinke gepauzeerde squats man

• #2.370

Thnx. Gewoon steady bouwen. Pas in juni weer een wedstrijd dus geen gekke dingen. Sowieso veel volume draaien op main lifts. Zal toch meer naar drie/vier keer in de week gaan wegens tijdgebrek dus ws wel elke training squat en bench en 2 of 3 keer in de week nog een deadlift of variant. Assistance toevoegen waar mogelijk.

---------- Toegevoegd om 22:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:56 ----------

Pfoe flinke gepauzeerde squats man

Gingen wel hard, nog wel een eind van max af. Alleen bij paused squats schieten vaak nog steeds m'n heupen omhoog, dat probeer ik nu te fixen door wat volume op submaximaal niveau.

Thnx. Gewoon steady bouwen. Pas in juni weer een wedstrijd dus geen gekke dingen. Sowieso veel volume draaien op main lifts. Zal toch meer naar drie/vier keer in de week gaan wegens tijdgebrek dus ws wel elke training squat en bench en 2 of 3 keer in de week nog een deadlift of variant. Assistance toevoegen waar mogelijk.

Zo train ik op het moment ook ongeveer. Alleen nu met powercleanen en smal bankdrukken als belangrijke oefeningen erbij. Maar inderdaad mooi doorbouwen zo!

• #2.372
Squat
5x3x195

Bench
4x3x185
2x185

Conv dl
3x3x205

wow super sterk ben jij goede training

Heel prima!

mooie training weer Tymen!

Deze squats zijn het.

• #2.377
Thanks

Squats gingen nog wel hard, alleen smerige pomp in mn poten waardoor laatste set echt zwaar werd.
Bench was wel echt aan de zware kant, denk dat ik nog wat verder bouw met ramped up triples en doubles

Zucht, met je (wikipedia)termen.

• #2.379
Houd je bek HOUD JE BEK

Mark Bell shipt zelf niet worldwide. Maar ze hebben wel andere leveranciers dacht ik.

Terug
Naar boven