Fitness Seller

Tymboo's PHM log: high frequency & high volume training

Lekkere training T!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.382
Thanks M.

Ik heb een nieuw artikel op de website gezet, deze keer een informatief stuk over onze manier van trainen. Lees hier meer over specificiteit, consistentie, adaptatie en progressief laden in powerlifting.

Graag hoor ik wat je er van vindt.

http://www.powerhousemiddelburg.nl/?page_id=134

Ahh, de PHM methode word naar buiten gebracht

Goede trainingen weer ook, snel hersteld :)

• #2.384
Ahh, de PHM methode word naar buiten gebracht

Goede trainingen weer ook, snel hersteld :)

Thanks. Ik wilde bijna bij wijze van grap nog als ondertitel "de phm methode ontrafeld" gebruiken inderdaad, maar dat leek me voor degenen die niet op de hoogte zijn van die term niet heel duidelijk

Dadelijk weer squat + bench

Graag hoor ik wat je er van vindt.

U vraagt, wij draaien:

Prima artikel; de belangrijkste principes aangekaart en uitgelegd:thumbup:.
Ik zou alleen in de eerste alinea het 'zou moeten trainen' vervangen door iets als 'kan trainen'.
Niet omdat je ongelijk hebt, zelf sta ik er wel achter, maar er zijn meer wegen naar Rome.

Vond het een goed artikel.

Ligt er ook aan wie je er mee wilt bereiken. Voor mensen die al een beetje bekend zijn met de krachtsport is er prima doorheen te lezen. Voor beginners zou je het misschien nog wat beknopter kunnen vertellen.

Goed stuk, duidelijk ook.

Zeker een goed stuk Tymen!

• #2.389
U vraagt, wij draaien:

Prima artikel; de belangrijkste principes aangekaart en uitgelegd:thumbup:.
Ik zou alleen in de eerste alinea het 'zou moeten trainen' vervangen door iets als 'kan trainen'.
Niet omdat je ongelijk hebt, zelf sta ik er wel achter, maar er zijn meer wegen naar Rome.

Heb je gelijk in inderdaad. Ik probeer verder geen zaken op te dringen, dit is gewoon hoe ik - en velen met mij - er over denk, gestaafd door persoonlijke ervaring en onderzoek van anderen.

Vond het een goed artikel.

Ligt er ook aan wie je er mee wilt bereiken. Voor mensen die al een beetje bekend zijn met de krachtsport is er prima doorheen te lezen. Voor beginners zou je het misschien nog wat beknopter kunnen vertellen.

Idd, thanks.

Thanks mannen!

Squat
4x6x175

Bench
7x3x167,5

Slingshot bench
3x180
2x200
2x2x215 vpr

Lpd
4x8

Pushdowns
4x10

• #2.390
Paused squat
7x3x175

Conv dl
3x5x190

Rdl
10x100
3x10x120

Wilde nog frontsquats doen maar de back pump was te real

Morgen weer een lange dag op school en 's avonds bespreking wat betreft de nieuwe loods, hopelijk kan ik daarna nog trainen.

Alles voor de pomp ofcourse. Prima paused squats.

• #2.392
Thx c

Bench
5x5x167,5

Chins
6x5xbw

Pendlays
4x6x120

Face pulls
3x12

Pushdowns
4x10

Leuk artikel en heldere taal. En toepasbaar zowel voor powerliften als meer algemene krachttrainingen. Het meeste is al wel bekend denk ik, maar is zeker een mooie referentie voor newbies.

Professioneel en goed artikel waar velen wat aan zullen hebben, je kunt het allemaal duidelijk en mooi verwoorden, men merkt dat je HBO niveau hebt en natuurlijk ook goede, sterke trainingen! :thumbs:

• #2.395
Thanks mannen.

Beetje matige training vandaag

Squat
3x200
2x200
Nog steeds die backpump, heupen zaten ook helemaal vast. Was niks.

Bench
3x3x187,5 vpr

Slingshot bench
2x200
2x220
1x230 pr

Deadlift
3x210
Ook weer veel last van mn rug

nice, bench is echt je sterkste lift.

"matige" training

volgende keer beter vriend

• #2.399
een idee waar die rugklachten vandaan komen? Hoe train je je core, ik zie weinig werk hiervoor terugkomen.

Terug
Naar boven