AndroidHealthClinic

Tymboo's PHM log: high frequency & high volume training

Hard tymen!
Pleurklaat bij het eerste filmpje toen jij de bar terug deed
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.443
Thanks V

Woog niet zo veel die camera, dus valt wel mee denk ik

Heuheu

Debiel sterke bench tymen

Heb je nog een streefgewicht voor komende meets?

Thanks.
Dat weet ik nog niet, eerstvolgende is nog bijna drie maanden weg (DRC cup 14 juni).

het was een eer je slingshot goed te mogen vouwen

Het is altijd weer een eer om dé pleurklaat er bij te hebben

Die slingshot vasthouden is toch niet echt nodig? Heb ik ook dat hij bij uitpakken raar lijkt te gaan zitten, maar komt tijdens lift altijd goed.

Nee dat is wel echt nodig bij mij, anders vouwt ie dubbel onderin. Te klein ws.

Die minuut stilte in de video is voor pleurklaat die gister naar buiten is geweest.

• #2.445
Hehe ja

Vond t wel vrij tricky zo zonder side spotters trouwens, die slingshot bench, maar er waren niet genoeg mensen meer om te spotten.
Was overigens vooral voor de squat vrij angstig. Ben zaterdag- op zondagnacht wakker geworden met stekende pijn op m'n borst en niet kunnen ademhalen. Was echt een zeer angstig moment eigenlijk, ik dacht dat ik een hartaanval had. Ambulancebroeders zijn erbij geweest en die zeiden dat t waarschijnlijk hartkrampen waren, waar op zich niet zoveel aan te doen is. Mogelijke oorzaken kunnen wel zijn een hoge bloeddruk, hoog cholesterol of slaapapneu dus ik heb wel direct een afspraak gemaakt met een cardioloog.

---------- Toegevoegd om 00:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:07 ----------

Pinnekaes kom er maar in

Hehe ja

Vond t wel vrij tricky zo zonder side spotters trouwens, die slingshot bench, maar er waren niet genoeg mensen meer om te spotten.
Was overigens vooral voor de squat vrij angstig. Ben zaterdag- op zondagnacht wakker geworden met stekende pijn op m'n borst en niet kunnen ademhalen. Was echt een zeer angstig moment eigenlijk, ik dacht dat ik een hartaanval had. Ambulancebroeders zijn erbij geweest en die zeiden dat t waarschijnlijk hartkrampen waren, waar op zich niet zoveel aan te doen is. Mogelijke oorzaken kunnen wel zijn een hoge bloeddruk, hoog cholesterol of slaapapneu dus ik heb wel direct een afspraak gemaakt met een cardioloog.

heftig man.. goed dat je een afspraak hebt gemaakt. jij zat toch ergens rond 5 a 6k kcals per dag. hoe ''schoon'' is dit precies? natrium etc

Niet veel aan te doen, wil dat dus ook zeggen dat het niet gevaarlijk is? :(

Zou belachelijk kut zijn als zo’n pech iets de boel overhoop gooit

• #2.450
Haha ik ga hier zo t*fus stuk om he :roflol:

---------- Toegevoegd om 00:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:15 ----------

heftig man.. goed dat je een afspraak hebt gemaakt. jij zat toch ergens rond 5 a 6k kcals per dag. hoe ''schoon'' is dit precies? natrium etc

Ja ik heb de laatste tijd niet echt 'clean' gegeten. Regelmatig bakken ijs erbij enzo. Begin ook weer wat last te krijgen van m'n lichaamsgewicht; snel buiten adem en slecht slapen. Zal er vast allemaal mee te maken hebben.

Het kan wel gevaarlijk zijn als het langer aanhoudt.

echt sterk man mister bench. 215 op drc

Wat nou? Ik bench ook met gemak meer dan 200 ons! Hah!

Maar serieus: indrukwekkend om te zien hoe dat enorme gewicht omhoog gedrukt wordt.

bazige gast

• #2.454
echt sterk man mister bench. 215 op drc

Thanks pjotr, we zullen zien. Hopelijk kan ik nog een tijdje doorbouwen zonder blessures oid.
Deze manier van trainen bevalt me in elk geval enorm goed op het moment.

Wat nou? Ik bench ook met gemak meer dan 200 ons! Hah!

Maar serieus: indrukwekkend om te zien hoe dat enorme gewicht omhoog gedrukt wordt.

haha thanks

thanks g

Harde bench man

mooie compilatie.

Bench is hoog.

haha echt te grappig.

• #2.458
hoe ging deadlift?

• #2.460
Vrij traag maar op zich technisch wel oke