MuscleMeat

Tymboo's PHM log: high frequency & high volume training

Dat beloofd wat voor over 2,5 week man!
Voorzichtig met je voorbereiding nu. :thumb:

---------- Toegevoegd om 17:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:39 ----------

Dat beloofd wat voor over 2,5 week man!
Voorzichtig met je voorbereiding nu. :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.702
Thanks guys

Squat
3x170
2x190
4x205
2x205
Zwart voor mn ogen en viel bijna om na die tweede rep. Ik slaap echt veel te weinig en voel me over t algeheel fysiek vrij slecht op t moment.

Bench, legs up, medium grip
5x5x150

Dl
2x3x210
Zag er ook niet uit

Nu maar gewoon eens naar bed gaan en proberen een nacht door te slapen. Mn bw begint me ook tegen te staan. Constant buiten adem, kapot zweten, nergens zin in

Ontzettend sterk! Met een schuin oog ook naar de meet op PHM gekeken, zag er goed uit!
Ik zie je op de DRC.

Gaat lekker met de lifts. Squat ziet er ook echt op uit. Goed voorbereiden voor de DRC en dan gaan er wat PR's sneuvelen.

Niet goed dit joh, beterschap :)

Nog even volhouden tot aan de DRC man en dan lekker rustig aan doen en wat ontspannen !

Up je slaap de komende weken, misschien hier en daar een training overslaan en rust pakken. Denk dat je daar meer baat bij hebt dan door blijven buffelen.

Ik hoorde dat het bankje bij phm ook goed was om wat slaap op in te halen

Thanks guys

Squat
3x170
2x190
4x205
2x205
Zwart voor mn ogen en viel bijna om na die tweede rep. Ik slaap echt veel te weinig en voel me over t algeheel fysiek vrij slecht op t moment.

Bench, legs up, medium grip
5x5x150

Dl
2x3x210
Zag er ook niet uit

Nu maar gewoon eens naar bed gaan en proberen een nacht door te slapen. Mn bw begint me ook tegen te staan. Constant buiten adem, kapot zweten, nergens zin in

Ook al een chronisch slaapgebrek :P Heel herkenbaar.

• #2.710
Ontzettend sterk! Met een schuin oog ook naar de meet op PHM gekeken, zag er goed uit!
Ik zie je op de DRC.

Top, tot dan!

Gaat lekker met de lifts. Squat ziet er ook echt op uit. Goed voorbereiden voor de DRC en dan gaan er wat PR's sneuvelen.

Ik hoop het wel ja.

Niet goed dit joh, beterschap :)

Niet ziek ofzo, gewoon slechte nachten en heel erg druk met van alles. Afgelopen nacht wel behoorlijk goed geslapen.

Nog even volhouden tot aan de DRC man en dan lekker rustig aan doen en wat ontspannen !

Mja rustig aan doen niet echt, wel even een paar kilo's droppen denk ik.

Up je slaap de komende weken, misschien hier en daar een training overslaan en rust pakken. Denk dat je daar meer baat bij hebt dan door blijven buffelen.

Idd. Had dinsdag ook al een training gemist omdat ik in slaap was gedonderd lol

Ik hoorde dat het bankje bij phm ook goed was om wat slaap op in te halen

Dat kan ik bevestigen.

Ook al een chronisch slaapgebrek :P Heel herkenbaar.

Al jaren haha

• #2.711
Weer een complete zaadtraining vandaag

Squat
3x210
1x210
Voelde erg kut, intense hoofdpijn ook hierna

Bench
3x192,5
Pijn overal en steken in m'n arm

Deadlift
5x2x200
Dit maar wat oo snelheid gedaan

Doordeweeks ga ik nu geen hoge intensiteit meer draaien, alleen maar volume op veel lichter gewicht en dan hopen dat ik volgende zondag nog een beetje fatsoenlijk op kan bouwen tot openers.
En meer slapen, dat vooral.

Weer een complete zaadtraining vandaag

Squat
3x210
1x210
Voelde erg kut, intense hoofdpijn ook hierna

Bench
3x192,5
Pijn overal en steken in m'n arm

Deadlift
5x2x200
Dit maar wat oo snelheid gedaan

Doordeweeks ga ik nu geen hoge intensiteit meer draaien, alleen maar volume op veel lichter gewicht en dan hopen dat ik volgende zondag nog een beetje fatsoenlijk op kan bouwen tot openers.
En meer slapen, dat vooral.

Klote man. Die steken in m'n armen ken ik ook helaas.
Hopelijk doet wat extra slaap je goed.

• #2.713
Paused squat
5x5x160

Bench
5x5x165

Slingshot bench
3x3x205

Lpd
4x10

Pushdowns
4x12

Prima, alles hard. Geeft weer vertrouwen.
Bench inmiddels 2 matten van 2,5 cm per stuk onder mn voeten gezet om wedstrijdhoogte te simuleren. Sinds vandaag ook mn voeten een stuk naar buiten gezet zodat de knieen een stuk lager zitten dan de heupen en ik meer spanning op mn poten kan zetten. Voelde wel goed.

• #2.714
Squat
7x3x180

Legs up bench
5x5x155

Conv dl
4x3x180

Solid train.

#nice

hoe doe je dat mbt rust?

Paar dagen voor de wedstrijd niks meer doen?

• #2.719

#thanks

hoe doe je dat mbt rust?

Paar dagen voor de wedstrijd niks meer doen?

Komende zondag nog tot openingsbeurten en dan maandag nog een vrij normale training, wel op lichter percentage. Dinsdag en donderdag ook nog trainen, maar echt deload. Zondag wedstrijd. Ik geloof meer in actieve rust dan in volledige rust. Als ik dan toch voel dat ik meer rust nodig heb skip ik die donderdag of schuif ik m een dag naar voren, naar woensdag.

• #2.720
Natuurlijk... Super voorbereiding gehad en 1 week out word ik ziek...

Terug
Naar boven