- Waardering
- 1.520
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks guys
Squat
3x170
2x190
4x205
2x205
Zwart voor mn ogen en viel bijna om na die tweede rep. Ik slaap echt veel te weinig en voel me over t algeheel fysiek vrij slecht op t moment.
Bench, legs up, medium grip
5x5x150
Dl
2x3x210
Zag er ook niet uit
Nu maar gewoon eens naar bed gaan en proberen een nacht door te slapen. Mn bw begint me ook tegen te staan. Constant buiten adem, kapot zweten, nergens zin in
Heel herkenbaar.Ontzettend sterk! Met een schuin oog ook naar de meet op PHM gekeken, zag er goed uit!
Ik zie je op de DRC.
Gaat lekker met de lifts. Squat ziet er ook echt op uit. Goed voorbereiden voor de DRC en dan gaan er wat PR's sneuvelen.
Nog even volhouden tot aan de DRC man en dan lekker rustig aan doen en wat ontspannen !
Up je slaap de komende weken, misschien hier en daar een training overslaan en rust pakken. Denk dat je daar meer baat bij hebt dan door blijven buffelen.
Ik hoorde dat het bankje bij phm ook goed was om wat slaap op in te halen
Weer een complete zaadtraining vandaag
Squat
3x210
1x210
Voelde erg kut, intense hoofdpijn ook hierna
Bench
3x192,5
Pijn overal en steken in m'n arm
Deadlift
5x2x200
Dit maar wat oo snelheid gedaan
Doordeweeks ga ik nu geen hoge intensiteit meer draaien, alleen maar volume op veel lichter gewicht en dan hopen dat ik volgende zondag nog een beetje fatsoenlijk op kan bouwen tot openers.
En meer slapen, dat vooral.
hoe doe je dat mbt rust?
Paar dagen voor de wedstrijd niks meer doen?