Fitness Seller

Tymboo's PHM log: high frequency & high volume training

Squat ging hard man, 250 voor DRC moet gewoon lukken.

echt prachtige squat man

Goede squat man, zeker over.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.684
Mooie pr's, gefeliciteerd ;) Misschien toch een idee om z'n lager bankje aan te schaffen zodat je een wedstrijd beter na kan bootsen?

Scheelt wel veel, dat is zonde. Voor de rest wel dikke PR's nice :)

Je zou de cm's dat je bankje te hoog is kunnen goedmaken met plankjes onder de voeten, zo train je steeds zoals je compete.

Ik denk dat ik dat laatste inderdaad maar eens ga proberen ja, thanks. Er moet ook gewoon een keer een wedstrijdrack komen, maar dat kost zo veel... Hopelijk tweedehands een keer tegenaan lopen.
Overigens had die 220 van een week of acht geleden er nu ook niet in gezeten op ons eigen bankje, maar 210-215 zou ik toch wel moeten kunnen drukken nu.

Squat ging hard man, 250 voor DRC moet gewoon lukken.

Goede squat man, zeker over.

Thanks mannen, was een mooie beurt ja.
Technisch ook weer beter geworden en het is goed om te zien dat zich dat uitbetaalt.

• #2.686
Ik in een singlet, dat zit er pas dik in

Tof dat je er was mr steen!

Dikke squat :bow:

• #2.688
Thanks!

Deze foto vond ik zo epic dat ik m wel even wilde delen

lZIVc7l.jpg

Mooie pic inderdaad, goed voor de PHM website!

Echt nice tymboo, heel de meet zag er verder epic uit. Krijg nu wel feels omdat ik zelf ook wil maxen, maar de pijntjes het gewoon niet toelaten.

Ohja, die pic van Cemil is ook enorm tof, ietjes meer dan jouwe eigenlijk :o

Mooie wedstrijd man

Netjes man al die pr's.

Bank blijft insane

• #2.693
Thanks allemaal.

Vandaag een luie "training"

Bench
5x3x170

Slingshot bench
2x3x200

Geen zin in squat. Eigenlijk helemaal nergens zin in. Niet echt gaar van gisteren verder maar deze training was meer voor de gezelligheid. Morgen weer normaal verder.

hopelijk kan ik ooit ook 5x3x170 benchen voor de gezelligheid

heel nice tymen

En gezellig was het

• #2.699
hopelijk kan ik ooit ook 5x3x170 benchen voor de gezelligheid

One day you may

Normaal gesproken reageer ik er niet op, omdat ik weet dat het een grapje is en omdat het toch nooit goed is wat ik er ook op antwoord.
Maar het antwoord is nee. Ik kan wel zeggen dat wat me de laatste maanden echt geholpen heeft het uppen van de frequency en het volume is geweest. Icm een submaximale intensiteit en niet failen in training. Eigenlijk alles wat ik en veel anderen dus al tijdenlang verkondigen. Het heeft een tijd geduurd voordat ik eindelijk de definitieve keuze nam om van ub/lb over te gaan naar fb en daarmee een hogere frequentie op de main lifts, met name op squat en bench. Het resultaat is nu 30 kilo op mijn totaal sinds december (en nog een pak meer als ik die 220 bench zou mee tellen), en ik hoop stiekem dat daar over 2,5 week nog wel het één en ander bij komt.

Thanks

Beetje té gezellig zelfs

---------- Toegevoegd om 17:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:04 ----------

Filmpje van zondag is nu aan t uploaden en komt er zo aan

---------- Toegevoegd om 17:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:05 ----------

Alleen tweede en derde beurten staan er op.
De aanloop naar de lifts er ook eens bij gezet zodat iedereen mn tics en psyche up kan zien.
Erg blij met squats en deadlifts, bench was een beetje matig. 205 was al zwaar en flinke kramp in m'n rug ook weer. Ben nu met matten onder mn voeten aan t benchen, misschien ook nog eens proberen of het met platte schoenen beter gaat. Door lange benen mis ik gewoon leg drive op die lagere bankjes heb ik het idee.

https://www.youtube.com/watch?v=PUSlFfUTE2k

Het was een epische dag, op naar meer.

Terug
Naar boven