Fitness Seller

Tymboo's PHM log: high frequency & high volume training

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.721
Vandaag weer getraind na zes dagen niets.
Zo druk en dan nog eens ziek dit weekend.

Toch besloten tot openers gegaan.

Was na een verschrikkelijk lange dag pas om half 10 in de loods, alleen getraind.

Squat
Tot 1x227,5
Ging op zich wel oke maar voelde niet erg hard. Maar squat voelt altijd kut als ik het een tijdje niet gedaan heb dus maar hopen dat het gevoel van de afgelopen weken weer terug komt. Gefilmd maar telefoon viel uit omdat geheugen vol was dus alleen mn setup stond er op.

Bench
Tot 1x195
Deze voelde dan wel weer lekker.
https://instagram.com/p/3rrM7LiVqD/

Daarna nog wat gepompt maar ik wilde eigenlijk gewoon naar huis dus niks noemenswaardigs.

Ga dr nog wat sessies tegenaan gooien deze week om t gevoel wat terug te krijgen, zeker op squat.

Hmm knudde van de griep man. Welke gewichtsklasse ga je meedraaien?

Harde bench rep

• #2.724
Hmm knudde van de griep man. Welke gewichtsklasse ga je meedraaien?

120+
Volgens mijn weegschaal weeg ik nu 124 alhoewel ik een beetje twijfel aan die weegschaal.
Riem zat na dit weekend weer een gaatje strakker. Ik ga gewoon flink veel eten deze week en dan zien we wel waar ik op uit kom. Daarna weer wat kilo's er af, voorlopig toch nog in -120 blijven denk ik.

Thanks g

• #2.725
Deload

Squat
6x3x180

Bench
6x3x170

Deadlift
3x3x180

Ik kreeg tijdens mijn training een verschrikkelijk bericht waarbij ik even niet zo goed wist wat ik moest doen maar omdat ik op dat moment niks leek te kunnen doen, heb ik toch mijn training maar gewoon af gemaakt. Ik weet nu even niet zo goed hoe deze week verder gaat verlopen door deze omstandigheden.

Klote te horen maatje.. Sterkte iig.

sterkte man.

Sterkte man !

kaka weer allemaal

sterkte tymen

Watskeburt? Sterkte gast!

Sterkte gap.

• #2.734
Thanks, een hele goeie maat heeft een hersenbloeding gehad zondagavond en is aan het vechten voor zijn leven, of wat daar nog van over is

Heavy dus

Dat is vertieft in kwadraat...training idd ff naar de achtergrond en er zijn voor vrienden/ familie!

• #2.736
Ja dat probeer ik ook wel alleen het is lastig aangezien hij in Geneve ligt, waar hij op vakantie was.
Ik kan er niet naartoe en kan alleen maar hier thuis proberen wat dingen te regelen en hopen dat ie terug naar huis mag.
Hij heeft kleine kinderen die ook opgevangen moeten worden dus daar proberen we dan wat mee te helpen waar mogelijk.

Ik heb heel slecht gegeten de laatste dagen maar ga vanavond nog wel een lichte training doen en dan zondag maar gewoon zien hoe de situatie is.

Sterkte T

sterkte

• #2.739
Thanks gijs en sven

Laatste training

Squat
5x5x130

Bench legs up medium grip
5x5x100

Pulldowns
4x15

Bor
4x10x100

Pushdowns
4x15

Er zijn belangrijkere dingen in het leven dan liften inderdaad, maar als je alles doet wat je nu kunt doen is toch ook super. Alleen al die kids opvangen is dankbaar.

Succes zondag.

Terug
Naar boven