XXL Nutrition

Tymboo's PHM log: high frequency & high volume training

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.741
Thanks man.

Ik weet voor wie ik het doe morgen.
Vandaag genoten van de dames en heer van phm op het platform in Tilburg, maar ik ben blij dat het morgen eindelijk weer mijn beurt is. Een half jaar geleden m'n laatste meet gehad, en das toch wel lang.

Nu mn laatste meal er in aan t knallen en dan hopelijk een goede nachtrust.
Hopelijk richting de 720(+) morgen.

Laatst bewerkt:
veel succes en plezier morgen !

Klotenieuws van je maat zeg :( Veel sterkte daarmee. Suc6 morgen in Tilburg :thumbs:

Getuigd van veel veerkracht dat je daar kracht uit kan halen, je gaat het gewoon doen man

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.745
Bedankt gasten.

Echt een epische meet gedraaid vandaag, kan niet anders zeggen.

250sq/210bp/265dl voor een 725 totaal en 414 wilks.

Pr's op alle lifts, pr op totaal van +42,5.

Met die laatste deadlift, die echt uit mijn tenen moest komen, zowel de 120+ klasse als het overall wilks klassement gewonnen. Super spannende strijd met sven jansen om de winst in de klasse en met aldrey ortega voor t overall klassement. Uiteindelijk met een half wilks punt gewonnen en doordat sven z'n laatste dl beurt miste ook de klasse gewonnen.

9 goeie beurten, mijn beste meet ooit met enorme afstand en alle doelen behaald.

Super coaching gehad, heel PHM leefde mee en rekende vooral mee. Dit is hoe een wedstrijd moet zijn, alles zat er in, spanning, vechtlust en veel kameraadschap.

Hnnggg jelly

De PhM methode werkt jwt

Super !

Gefeliciteerd man! Mooie meet, mag je trots op zijn

Tof om te lezen T, geweldige prestatie ondanks de omstandigheden!

Gratz, squat trekt mooi bij zo

gefeliciteerd, mooie vooruitgang de laatste tijd

Dik man, grats

Op naar de 750 totaal dan maar :)

Laatst bewerkt:
Mooi man, gefeliciteerd !

tijd om jouw sig up te daten ;)

Heb je nu die beker voor best overall lifter ontvangen? Fucking nice, white mr. T.

Flinke gewichten verplaatst, klasse!

Ohyeah!
Knappe prestatie en dik verdient man!

PHM methode werkt idd!
Wanneer komt je e-book uit ;)

Nee serieus

Ik denk dat jij een prachtboek kan neerpennen. En 1 waar je op van kan uitgaan dat het een nuchtere, no bullshit en feeën verhaaltjes boek zal worden. Daar is wel nood aan. (Hier toch)

750 in december dan?

^na het lezen van sommige artikelen op de PHM site kan ik dit beamen.

Ohyeah!
Knappe prestatie en dik verdient man!

PHM methode werkt idd!
Wanneer komt je e-book uit ;)

Nee serieus

Ik denk dat jij een prachtboek kan neerpennen. En 1 waar je op van kan uitgaan dat het een nuchtere, no bullshit en feeën verhaaltjes boek zal worden. Daar is wel nood aan. (Hier toch)

750 in december dan?

---------- Toegevoegd om 21:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:21 ----------

Lap. Waarom post ik dat twee keer? Boogie momentje dus :)

Super gedaan man, mooi dat je er beide dagen was ook. Echt ontzettend goed gelift en wat was het spannend!

Terug
Naar boven