BeastMode0N
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.182
- Lengte
- 1m83
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
was een mooie wedstrijd idd vond vooral de sfeer veel beter dan op bb wedstrijden waar ze elkaar belachelijk proberen maken terwijl hier iedereen elkaar steunde,heb nog enkele foto's als je ze wil laat maar weten via pm ofzo
![]()
Ik heb begrepen dat er plannen zijn om een boek te schrijven over de PHM methode, kan je hierover misschien iets uit de doeken doen?
Ben zeker benieuwd of er een boek gaat komen! Dan heb ik tenminste een centrale bron van informatie om op te beroepenwas een mooie wedstrijd idd vond vooral de sfeer veel beter dan op bb wedstrijden waar ze elkaar belachelijk proberen maken terwijl hier iedereen elkaar steunde)

Gefeliciteerd man! Mooie meet, mag je trots op zijn
Tof om te lezen T, geweldige prestatie ondanks de omstandigheden!
Heb je nu die beker voor best overall lifter ontvangen? Fucking nice, white mr. T.
Ohyeah!
Knappe prestatie en dik verdient man!
PHM methode werkt idd!
Wanneer komt je e-book uit
Nee serieus
Ik denk dat jij een prachtboek kan neerpennen. En 1 waar je op van kan uitgaan dat het een nuchtere, no bullshit en feeën verhaaltjes boek zal worden. Daar is wel nood aan. (Hier toch)
750 in december dan?
^na het lezen van sommige artikelen op de PHM site kan ik dit beamen.
Super gedaan man, mooi dat je er beide dagen was ook. Echt ontzettend goed gelift en wat was het spannend!
Geweldig om te horen man, mokersterke meet gedraaid
was een mooie wedstrijd idd vond vooral de sfeer veel beter dan op bb wedstrijden waar ze elkaar belachelijk proberen maken terwijl hier iedereen elkaar steunde,heb nog enkele foto's als je ze wil laat maar weten via pm ofzo
![]()
Wat een heerlijke grijns op je smoel op het einde, leuk je ontmoet te hebben! En nogmaals gefeliciteerd!
Die sfeer is wel eigen aan pl denk ik. Vorig jaar ook meegemaakt. Eerste wedstrijd, niet eens iets waardevol qua lifts gepresteerd (in vergelijking met de rest) maar toch werd ik door iedereen aangemoedigd.
Iedereen beseft wat voor werk je erin steekt want iedereen werkt er ook hard voor. En dat wordt gerespecteerd door iedereen.
Ik heb begrepen dat er plannen zijn om een boek te schrijven over de PHM methode, kan je hierover misschien iets uit de doeken doen?
Congratz iron warrior!
Bench van 210
Wat had nummer 2 dan?
Onder de 200 zeker?
Pakkende titel:
De PHM methode
4 funky steps om in een korte tijd grote biceps en ijzersterke abs te krijgen!
Spoiler: dit is een grapjeBen zeker benieuwd of er een boek gaat komen! Dan heb ik tenminste een centrale bron van informatie om op te beroepen
Wat ontzettend mooi gescoord T, helemaal ondanks ook je prive omstandigheden. (of misschien juist wel daardoor?)
Dat komt omdat dat type bodybuilders vaak narcistische en egocentrische bitches zijn.![]()
Nogmaals gefeliciteerd met je topprestatie!
Vond leuk je ook in echt te ontmoeten en te spreken.
Goed gelift en mooi gevochten voor al je beurten.
765 totaal zou mooi doel zijn ja voor NK.
Ongelooflijk jammer dat Zeeland niet in Utrecht ligt
Wanneer is de volgende meet? Ik heb namelijk nog wel interesse om nog een keer te komen trainen, maar dat is wel weer 3 uur heen en 3 uur terug met de trein. Dus alleen iets voor de zondagen en ook lang niet elke zondag![]()
Ongelooflijk jammer dat Zeeland niet in Utrecht ligt
Wanneer is de volgende meet? Ik heb namelijk nog wel interesse om nog een keer te komen trainen, maar dat is wel weer 3 uur heen en 3 uur terug met de trein. Dus alleen iets voor de zondagen en ook lang niet elke zondag![]()