Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zal wel een jaarlijks terugkerend fenomeen worden sowieso. Je bent verder altijd van harte welkom! Zondags beginnen we altijd om 12 uur, dus misschien een keer in de zomervakantie?
Same, erg jammer dat het compleet aan de andere kant van het land ligt..
Ik zou op 4.5 uur heen en 4.5 terug uitkomen en 30 euro voor een kaartje als ik in het weekend zou gaan komen..
Het waren twee prachtige dagen voor PHM en een geweldige wedstrijd voor jou 
Ongelooflijk jammer dat Zeeland niet in Utrecht ligt
Wanneer is de volgende meet? Ik heb namelijk nog wel interesse om nog een keer te komen trainen, maar dat is wel weer 3 uur heen en 3 uur terug met de trein. Dus alleen iets voor de zondagen en ook lang niet elke zondag![]()
Same, erg jammer dat het compleet aan de andere kant van het land ligt..
Ik zou op 4.5 uur heen en 4.5 terug uitkomen en 30 euro voor een kaartje als ik in het weekend zou gaan komen..
Mooi proloog inderdaad, in hoofdstuk 1 gaan we terug naar de kinderjaren van tymbo en hoe hij jaren later bij de niet nader te noemen sportschool in middelburg terechtkwam en daar een ecto had ontmoet die vroeg: "Kan ik zo ook alsjeblieft squatten?".
Hier is het filmpje dan http://youtu.be/lbt95uG5Oy0
nee da's bosshogg
Ik vond het allemaal prachtig om te zien! ik wil zeker proberen om vaker dit soort events bij te wonen. Mooi stukje, volgende meet ben ik er ook weer bij om te supporten.
En natuurlijk goed gelift!
Mooi verhaal Tymen! Naast de lifts is het hele evenement ook weer een heel mooi leermoment en sowieso een prachtige ervaring.
Tfw tussenjaar
Ik kan dus eigenlijk elke zondag, maar omdat het zolang duurt qua reizen is het onmogelijk om vaak te komen. Ik geef het iig een week van tevoren aan, lijkt me leuk!
rot middelburg met z'n liggen in zeeland idd
Je kan wel met bijv de kruidvat of andere winkels met acties goedkoop treinreizen
Prachtig stuk tekst THet waren twee prachtige dagen voor PHM en een geweldige wedstrijd voor jou
Jullie (of apart) kunnen eventueel wel (een deel) meerijden als ik weer ga op zondag, scheelt wellicht geld en reistijd. PM maar bij interesse, ik wil binnenkort weer gaan namelijk.
jammer dat het zover weg ligt inderdaad. vind het wel echt mooi om te zien dat phm steeds meer gerepresenteerd wordt op wedstrijden en toch wel een hoop leven blaast in het powerlifting wereldje denk ik.
Mooi proloog inderdaad, in hoofdstuk 1 gaan we terug naar de kinderjaren van tymbo en hoe hij jaren later bij de niet nader te noemen sportschool in middelburg terechtkwam en daar een ecto had ontmoet die vroeg: "Kan ik zo ook alsjeblieft squatten?".
Super wedstrijd, 9 goede beurten, diverse PR's...210kg RAW BP is ongekend sterk!![]()
nee da's bosshogg
Geweldig hoe je hem ziet wegrennen na de laatste deadlift!Ik vond het allemaal prachtig om te zien! ik wil zeker proberen om vaker dit soort events bij te wonen.
Prachtige pr's trouwens!
Nogmaals proficiat. Ideaal. Mooie beurten, netjes hoor. Zeg ik niet gauw. Veel succes in September en December.
Sterke training weer. Wanneer is je volgende wedstrijd, en hoe bouw je daar naar op?
Ws doe ik september weer mee.
Ik ga vanaf volgende week weer met een opbouw beginnen, deze week is nog een beetje chocotrainingen, vooral herstellen. M'n lichaam voelt nog behoorlijk afgemat ook.
Maar dat zal dan neerkomen op een week of tien opbouw, redelijk licht beginnen en dan de laatste twee weken taperen. Weet nog niet hoe t er precies uit gaat zien.