Fitness Seller

Tymboo's PHM log: high frequency & high volume training

Mooi stukje, volgende meet ben ik er ook weer bij om te supporten.

En natuurlijk goed gelift!

Mooi verhaal Tymen! Naast de lifts is het hele evenement ook weer een heel mooi leermoment en sowieso een prachtige ervaring.

Dat zal wel een jaarlijks terugkerend fenomeen worden sowieso. Je bent verder altijd van harte welkom! Zondags beginnen we altijd om 12 uur, dus misschien een keer in de zomervakantie?

Tfw tussenjaar

Ik kan dus eigenlijk elke zondag, maar omdat het zolang duurt qua reizen is het onmogelijk om vaak te komen. Ik geef het iig een week van tevoren aan, lijkt me leuk!

Same, erg jammer dat het compleet aan de andere kant van het land ligt..

Ik zou op 4.5 uur heen en 4.5 terug uitkomen en 30 euro voor een kaartje als ik in het weekend zou gaan komen..

rot middelburg met z'n liggen in zeeland idd

Je kan wel met bijv de kruidvat of andere winkels met acties goedkoop treinreizen

Prachtig stuk tekst T :D Het waren twee prachtige dagen voor PHM en een geweldige wedstrijd voor jou ;)

Ongelooflijk jammer dat Zeeland niet in Utrecht ligt

Wanneer is de volgende meet? Ik heb namelijk nog wel interesse om nog een keer te komen trainen, maar dat is wel weer 3 uur heen en 3 uur terug met de trein. Dus alleen iets voor de zondagen en ook lang niet elke zondag :o
Same, erg jammer dat het compleet aan de andere kant van het land ligt..

Ik zou op 4.5 uur heen en 4.5 terug uitkomen en 30 euro voor een kaartje als ik in het weekend zou gaan komen..

Jullie (of apart) kunnen eventueel wel (een deel) meerijden als ik weer ga op zondag, scheelt wellicht geld en reistijd. PM maar bij interesse, ik wil binnenkort weer gaan namelijk.

Goed eerste hoofdstuk.

jammer dat het zover weg ligt inderdaad. vind het wel echt mooi om te zien dat phm steeds meer gerepresenteerd wordt op wedstrijden en toch wel een hoop leven blaast in het powerlifting wereldje denk ik.

Mooi proloog inderdaad, in hoofdstuk 1 gaan we terug naar de kinderjaren van tymbo en hoe hij jaren later bij de niet nader te noemen sportschool in middelburg terechtkwam en daar een ecto had ontmoet die vroeg: "Kan ik zo ook alsjeblieft squatten?".

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.787
is dat nou vito die je bench unracked

Super wedstrijd, 9 goede beurten, diverse PR's...210kg RAW BP is ongekend sterk! :thumbs:

Sterke wedstrijd!

• #2.793
Mooi stukje, volgende meet ben ik er ook weer bij om te supporten.

En natuurlijk goed gelift!

Volgende meet doe je mee lullo

Mooi verhaal Tymen! Naast de lifts is het hele evenement ook weer een heel mooi leermoment en sowieso een prachtige ervaring.

Tfw tussenjaar

Ik kan dus eigenlijk elke zondag, maar omdat het zolang duurt qua reizen is het onmogelijk om vaak te komen. Ik geef het iig een week van tevoren aan, lijkt me leuk!

rot middelburg met z'n liggen in zeeland idd

Je kan wel met bijv de kruidvat of andere winkels met acties goedkoop treinreizen

We zien je wel verschijnen!

Prachtig stuk tekst T :D Het waren twee prachtige dagen voor PHM en een geweldige wedstrijd voor jou ;)

Jullie (of apart) kunnen eventueel wel (een deel) meerijden als ik weer ga op zondag, scheelt wellicht geld en reistijd. PM maar bij interesse, ik wil binnenkort weer gaan namelijk.

Bedankt Y, jij hebt ook top gelift. Het was een prima weekend idd.

Bedankt, binnenkort sla ik jouw hoofd stuk.

jammer dat het zover weg ligt inderdaad. vind het wel echt mooi om te zien dat phm steeds meer gerepresenteerd wordt op wedstrijden en toch wel een hoop leven blaast in het powerlifting wereldje denk ik.

Ja is mooi, voor jou is het inderdaad helemaal een takke end

Mooi proloog inderdaad, in hoofdstuk 1 gaan we terug naar de kinderjaren van tymbo en hoe hij jaren later bij de niet nader te noemen sportschool in middelburg terechtkwam en daar een ecto had ontmoet die vroeg: "Kan ik zo ook alsjeblieft squatten?".

Ja dat was een jaar of tien geleden zeker? Die ecto is niet bijzonder veel vooruit gegaan sindsdien.

is dat nou vito die je bench unracked

Ja, ik wilde hem als aangever, niet lullig bedoeld, maar ik vertrouwde de andere spotter niet helemaal, vooral niet als er 200+ aangegeven moest gaan worden. Dat mocht, maar dan moest Vito wel alle benches aangeven. Dus zo geschiedde.

Super wedstrijd, 9 goede beurten, diverse PR's...210kg RAW BP is ongekend sterk! :thumbs:

Bedankt René!

Thanks J, zie je donderdag

nee da's bosshogg

Geweldig hoe je hem ziet wegrennen na de laatste deadlift! :D Ik vond het allemaal prachtig om te zien! ik wil zeker proberen om vaker dit soort events bij te wonen.
Prachtige pr's trouwens!

Ja was tof dat je er was, volgende keer doe jij ook mee.

Nogmaals proficiat. Ideaal. Mooie beurten, netjes hoor. Zeg ik niet gauw. Veel succes in September en December.

Bedankt mr Jezza!

Vanavond maar weer eens liften.

Moest helaas na de -93 pleite. Had het graag nog willen bijwonen. Echt geweldig gepresteerd man. Super nette lifts en ook een flink PR weer.

• #2.795
Ja was tof dat je er nog even was jesus!

Squat beltless
6x6x140
Eens wat wijder geprobeerd, mobiliteit liet t toe en voelde niet slecht

Bench
6x6x130

Pulldowns
3x10

Facepulls
2x12

Rustig aan

• #2.796
Ja was tof dat je er nog even was jesus!

Squat beltless
6x6x140
Eens wat wijder geprobeerd, mobiliteit liet t toe en voelde niet slecht

Bench
6x6x130

Pulldowns
3x10

Facepulls
2x12

Rustig aan

• #2.797
Vandaag training met Jeroen (triple aces) en een sterke australische -83 lifter. Was erg tof!

Squat beltless
4x8x150

Bench
6x5x150

Conv dl
6x3x180

Hele dag in Saeftinghe rondgebanjerd met een paar klassen, was op zich wel leuk maar als 120+er is over sloten springen en door greppels glijden niet echt ideaal. Meteen last van pezen en gewrichten overal.

:roflol:

Sterke training weer. Wanneer is je volgende wedstrijd, en hoe bouw je daar naar op?

• #2.799
:roflol:

Sterke training weer. Wanneer is je volgende wedstrijd, en hoe bouw je daar naar op?

Ws doe ik september weer mee.

Ik ga vanaf volgende week weer met een opbouw beginnen, deze week is nog een beetje chocotrainingen, vooral herstellen. M'n lichaam voelt nog behoorlijk afgemat ook.

Maar dat zal dan neerkomen op een week of tien opbouw, redelijk licht beginnen en dan de laatste twee weken taperen. Weet nog niet hoe t er precies uit gaat zien.

Ws doe ik september weer mee.

Ik ga vanaf volgende week weer met een opbouw beginnen, deze week is nog een beetje chocotrainingen, vooral herstellen. M'n lichaam voelt nog behoorlijk afgemat ook.

Maar dat zal dan neerkomen op een week of tien opbouw, redelijk licht beginnen en dan de laatste twee weken taperen. Weet nog niet hoe t er precies uit gaat zien.

Aangezien ik 6 september mee wil doen en qua opzet nog veel kan leren, zal ik je ontwikkelingen nauw volgen ;)

Terug
Naar boven