MuscleMeat

Tymboo's PHM log: high frequency & high volume training

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.801
Paused sq
7x3x160

Bench, touch and go
4x10x150

Bor
4x10x100

Lpd
4x10

Pushdowns
4x12

pics van je chest pump >

nohomo

• #2.804
En 3.78541178 liter melk per dag

lets go

• #2.806
High bar sq beltless
7x3x150

Bench, legs up medium grip
5x6x120

Slingshot bench
4x5x180

---------- Toegevoegd om 19:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:20 ----------

Heb trouwens besloten om niet te pieken naar september toe. Het is maar elf weken en daar zit ook een zomervakantie bij. Ben op t moment ook helemaal kapot van een lang jaar en zit te smachten naar het einde. Deze week nog les en daarna nog drie weken met een proefwerkweek, sportdagen, vergaderingen, rapportbesprekingen, diplomauitreikingen, studiedagen en nog meer vergaderingen. En dan is t klaar. Ik weet niet of ik nog op vakantie ga maar ik ga de eerste week ofzo van de vakantie eens even elke dag helemaal niks doen, voorzover dat kan met kinderen, en dan zien we daarna wel weer.

Dus ik ga nu gewoon opbouwen naar december toe en dan september als trainingsmeet doen waarbij ik niet 'peeked' zal zijn.

• #2.807
Squat
7x3x185

Bench
7x3x160

Sumo dl
3x3x160

netjes die deadlifts

Nog zo een verstandige lifter. Zie ik graag en zo hoop ik ook te zijn in een dichte toekomst.
Ik zal team PHM's logjes wat beter volgen want er heerst zoveel talent daar. Niet alleen op de trainingvloer zelf maar ook de hele mentaliteit errond. En dit toont aan de resultaten.

Jij rules Tymboo!!

---------- Toegevoegd om 22:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:10 ----------

Nog zo een verstandige lifter. Zie ik graag en zo hoop ik ook te zijn in een dichte toekomst.
Ik zal team PHM's logjes wat beter volgen want er heerst zoveel talent daar. Niet alleen op de trainingvloer zelf maar ook de hele mentaliteit errond. En dit toont aan de resultaten.

Jij rules Tymboo!!

je bent welkom in mijn log boogie iedereen laat me in de steek

de chocomel staat klaar

• #2.813

Jij rules Tymboo!!

---------- Toegevoegd om 22:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:10 ----------

Jij rules Tymboo!!

Thanks, gewoon weer rustig opbouwen naar december.

Bedankt vriend.

Miss overheen gelezen, maar hoe gaat het met je kameraad nu dan? Al beter of nog niet?

• #2.815
Nee niet goed

Ook ik ben een persoon die vol lof kan spreken over de PHM mentaliteit en de PHM methode.

• #2.818
Bedankt

Squat beltless
4x8x155

Bench touch and go
4x10x155

Pendlay rows
5x6x120

Pushdowns
4x10

---------- Toegevoegd om 21:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:40 ----------

Bedankt

Squat beltless
4x8x155

Bench touch and go
4x10x155

Pendlay rows
5x6x120

Pushdowns
4x10

aight zelfde training 2x achter elkaar hard hard

• #2.820