Fitness Seller

Tymboo's PHM log: high frequency & high volume training

• Topic Starter Topic Starter
welkom terug, hoop dat je flink genoten en goed gerust hebt.
gay gewichten.. dan train ik als een klein meisje met handicap. bedankt!

Zeker goed bij gekomen en veel leuke dingen gedaan ook.
Zoals ik zei, dat is relatief. Die 150 moet ik normaal 12 reppers mee kunnen maken, gister voelde het minstens 20 kilo zwaarder. Voor anderen is dat met andere gewichten ws net zo als ze een tijdje niet getraind (en slecht gegeten) hebben.

Vandaag met Vito de Verwoester

Opw dynamisch

Front squat
10x20
10x60
5x100
5x130
5x130
5x130
Eerste set vrij onwennig, daarna wel oké.

Conv deadlift
6x60
6x100
5x140
5x180
3x200
2x200
Mja zat er niet goed in

Sldl
6x100
6x130
6x150
6x150

GHR
3xBW
6xBW
6xBW

Hyper extensions
10xBW
10xBW+15
10xBW+25
10xBW+25 10xBW+15 10xBW

Lekkere training wel, had t wel godsgruwelijk heet, oa ook een contactlens uit mn oog gezweet waardoor de terugrit wat hachelijk werd met 1 goed oog.
Vito gaat hard, top om iemand erbij te hebben die op fatsoenlijk niveau meedoet.

Doet echt goed om je logje te lezen man, tof dat je een big Vito hebt rondlopen, altijd motiverend!

Tuurlijk snap ik dat het relatief is ;) Sta er gewoon van te kijken wat je op de bench doet. Na een vakantie is het altijd even inkomen natuurlijk, het lukt mij dan ook vaak om het naar een hoger niveau te brengen. Rust doet wonderen.

De stiffed legged deadlift voer ik bijna nooit uit, is het normaal dat je hierbij je rug zo bol hebt? Kan me voorstellen dat het een stuk moeilijker is om hem recht te houden vanwege gestrekte benen maar lijkt me erg blessure gevoelig?

Zijn de meningen nogal verdeeld over, veel mensen zeggen dat je helemaal geen sldl zou moeten doen omdat t zo blessuregevoelig zou zijn. Maar daar geloof ik niet zo in, ik wil gewoon mn hamstrings en de rest van de posterior chain sterker maken. Onderrug is sterk genoeg om wat bolling te kunnen hebben en ik hou m wel op spanning natuurlijk. Zal altijd wel wat bollen omdat ik anders gewoon niet bij de halter kan met die t-rex armpjes van me.

Volgens mij valt dit ook wel mee, heb nog nooit iemand horen klagen over pijntjes/blessures door deadliften, wel vaker over de benchpress. Maar in mijn gym ben ik één van de weinige die deadlift, met mijn 200 kg deadlift ben ik al ruim de sterkste daar :D

SLDL is baas.

Welkom terug.

Volgens mij valt dit ook wel mee, heb nog nooit iemand horen klagen over pijntjes/blessures door deadliften, wel vaker over de benchpress. Maar in mijn gym ben ik één van de weinige die deadlift, met mijn 200 kg deadlift ben ik al ruim de sterkste daar :D

Tsja herkenbaar...

Thanks mate.

Vandaag weer events, ben benieuwd.

Zit trouwens erg weinig - of eigenlijk helemaal niet - op een computer de laatste tijd, vandaar dat ik weinig reageer in andere logs.

Vandaag

Opw met wat hangcleans

Powercleans
5x50
5x70
3x90
2x105 en een aantal fails
Waardeloos. Geen snelheid, geen techniek, geen explosiviteit. Mis ook echt mobiliteit en m'n rug zat nog helemaal vast van vrijdag.

Yoke
2x25m 150kg
2x15m 250kg in 19,07 sec.
25m 310kg
25m 330kg
15m 350kg PR (1 drop). Drop was niet nodig, maar de hal loopt hier en daar wat omhoog waardoor ik uit balans raakte. Volgende keer zonder drops.

Tyre
8x 47,xx sec
8x 44,xx sec
Redelijk naar de t*fus hierna

Overhead natuursteen 55kg
15x
16x

Goeie training. Als t een beetje mee zit volgende week een log zodat we weer eens fatsoenlijk oh kunnen doen. Yoke gaat hard, lopen voelt goed en vrij makkelijk, alleen het zwaaien moet er nog een beetje uit.
Helaas waren we maar met z'n tweeën vandaag, als het mooi weer is taaien er toch veel lui af... wel een lekker middagje verder, Vito blijft ook keihard gaan.

Lekkere training weer makker! Wat is er met je vorige log gebeurt?
Die band gaat echt goed he.

Lekkere training weer makker! Wat is er met je vorige log gebeurt?
Die band gaat echt goed he.

Thanks, die vorige log was van Sarek en die heeft ie meegenomen toen ie ergens anders ging trainen. Tyre ging wel oke, maar heb ze wel eens sneller geflipt.

Sterke yoke man!

sterke yoke hoor !

380? 450 voor kerst

Laatste training ziet er goed uit.
Vet dat jullie weer een log krijgen, al een idee hoe zwaar dat ding is?

Kleine stapjes...

Thanks!

Krijgen krijgen...
Weet niet uit m'n hoofd wat ie leeg weegt (bosshogg?) en weet ook nog niet zeker of het doorgaat. Het is een houten log.

Sorry, weet dat jullie er genoeg geld en moeite in stoppen om alles voor elkaar te krijgen

Volgens mij weegt die houten log rond de 90. Er zitten kettingen rond de uiteindes welke niet gebalanceerd zijn dus hij is niet in evenwicht. Schijnbaar waren de handvaten ook heel klein. Maar een log is en een log en we kunnen er wel wat moois van maken.

Terug
Naar boven