- Waardering
- 15.492
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij weegt die houten log rond de 90. Er zitten kettingen rond de uiteindes welke niet gebalanceerd zijn dus hij is niet in evenwicht. Schijnbaar waren de handvaten ook heel klein. Maar een log is en een log en we kunnen er wel wat moois van maken.
Hoe moeilijker de log in een training, des te makkelijker op een wedstrijd.
Goede yoke Tymen.
Ik denk dat die events er wel serieus in slopen. Mss niet slecht om eens een rustdag erin te gooien, hoeft mss ook niet elke week zo te zijn.
Wij doen ook altijd een herstel/pomp training na events..
Wilde wat rep werk doen, maar zat er na die eerste set al zo ver doorheen. Halter glijdt ook extreem met high rep werk en kan me niet langer verschuilen achter het slechte-halter-verhaal want de anderen hebben er geen of weinig last van.
volgende training wat meer met de zweep op big Vito dus 
Misschien zweet je gewoon meer dan de anderen en wil dat zeggen dat de rest simpel weg niet hard genoeg werktvolgende training wat meer met de zweep op big Vito dus
![]()
Denk dat je de komende weken even aan techniek moet werken met 100kg.
Of overhead squatten, dan rolt die iig niet van je traps af.

Ik smeer al jaren lang elke dag creatine op mn buik maar er gebeurt bar weinig....
Ik smeer al jaren lang elke dag creatine op mn buik maar er gebeurt bar weinig....