MuscleMeat

Tymboo's PHM log: high frequency & high volume training

Oersterke trainingen hier! Waar ergens zitten jullie in Middelburg?

• Topic Starter Topic Starter
Ja woon op 10 min fietsen van Middelburg, zou binnenkort wel eens een lowerbody/benen training mee willen pakken!

Oke, ik stuur je binnenkort een PM! Ma-di-do-vr avond + zondag kan er getraind worden toch?

Normaal gesproken wel ja, soms verandert dat wat dus je kunt idd beter van tevoren even een berichtje sturen. Vanavond lb trouwens ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Re: Tymboo's PowerHouse log

Jeej steen en timbers. Jullie arsenaal wordt aardig compleet zo. Krijg ik nu mijn minitimbers terug? :rolleyes:

Jeej steen en timbers. Jullie arsenaal wordt aardig compleet zo. Krijg ik nu mijn minitimbers terug? :rolleyes:

Die kan je ophalen wanneer je wilt en anders neem ik ze mee naar de Oerzeeuw.
Jep, ben er erg blij mee, je moet er wat voor over hebben en wat geluk hebben met koopjes maar zo langzamerhand hebben we toch al een aardige verzameling bij elkaar gesprokkeld, zeker met die serie stones erbij straks. Alleen even kijken hoe we het gaan doen wat betreft platform voor de stones want het geld is wel een eind op... Misschien voorlopig gewoon een stapel pallets met wat matten.

Overigens is alles ook mede met dank aan de bezoekers die we vrij regelmatig krijgen en die een bijdrage leveren aan het potje natuurlijk.

Dinsdag een onmeunige lamballentraining gehad die het posten niet waard is

Vandaag beter

Eerst de strijders van PHM even toegesproken om alle neuzen weer dezelfde kant op te krijgen met betrekking tot onze toekomstplannen en de ambities van anderen aan te horen. Was goed dat iedereen er weer bij was vandaag.

Bench
10x20
10x60
8x100
5x130
5x160
5x165
4x170
4x170
5x160

2-Board bench
5x130
5x160
5x180
5x190
5x195

Barbell row
6x110
6x130
6x150
10x120

MP
10x60
10x70
5x80
6x70

Pushdowns
10x
10xfull block
10xfull block
10xfull block dropset 10x 10x

Goeie pomp.
Lekkere training.

goed getraind pap

en nu ga ik je ff lastig vallen op facebook

Doe jij ook mee aan oerzeeuw?

Vanochtend weer op pad geweest met Bosshogg. Resultaat: een houten log en een safety squat bar.

Die log ziet er echt graaf uit man!

Thanks David,

Vandaag de hele dag aan t rennen, eerst een ochtend weg om die spullen op te halen, vrouw en kinderen wegbrengen, paar uur werken, kinderen ophalen, koken, eten, kinderen naar bed, vrouw ophalen van d'r werk en uiteindelijk rond half 10 pas in de loods om te trainen. Was kapot voor ik begon.

Opwarmen met leg lifts, band walking en 3x15 tyre jumps

Safety bar sq
10x25
10x75
5x105
5x135
5x165
5x165
5x165
K*tzwaar

Sumo dl
5x70
5x10
5x160
3x180
4x180
Waardeloos, kan net zo goed stoppen hiermee. Klote sumo's

Front sq
5x70
5x100
5x130
5x140

En toen was het bijna middernacht en vond ik het wel genoeg geweest.
Futloze training. Ben op het moment veel meer tijd kwijt aan het "runnen" van de loods en andere jongens coachen dan aan mijn eigen trainingen. Het is dan maar zo.

Vandaag met Vito een 18-inch stone van 90 kilo en een 20-inch van om en nabij de 150 gegoten. Woensdag gaan de mallen eraf.

Helaas niet kunnen trainen omdat een paar bokkenlullen het af lieten weten en we dus niet om en om konden gieten en onderdelen trainen. Morgen ws events.

Het is potverdomme midden in de nacht man, ik zie en tik alles dubbel.

krijgt al aardig wat bijelkaar, mooi man!

Terug
Naar boven